Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

Home Forums Dagböcker Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 1,415 total)
  • Author
    emme wrote:
    jävligt stark i ryggen! 200 i mark kommer inte vara några problem för dig :up:

Danke! Jo det går bra i marken nu, ska se efter nån vecka nu om det går med 200 :)

Fan va nice, du jobbar på mot dina 200… komme alldeles strax var så säker… Shit nu är du snart om mig på marken.. Måste nog börja köra lite mark igen..:emo-thumb

Restless wrote:
    Fan va nice, du jobbar på mot dina 200… komme alldeles strax var så säker… Shit nu är du snart om mig på marken.. Måste nog börja köra lite mark igen..:emo-thumb

Tackar! Jobbar för fullt på marken:pop:

Haha eller så får du ta en lite större paus, om jag nu ska gå om dig i marken :P

DRYGT! Sitter hemma idag o hostar som ett maskingevär, får se hur det är imorgon…Vart ingen rörelseträning för benen idag, men testade lite igår och kom fram till detta:

Att läkare kanske brde kontaktas för att verkligen ta reda på vad det kan vara…

Benspark, då jag rätar ut benen är inga problem, men då man ska göra övningar såsom hacksquat, knäböj, då benen ska böjas så gör det ont, eller känns sjukt stelt och ostabilt…

Ska iaf slänga in lite vader imorgon eller på Fredag om jag kan träna p.g.a sjukdom då, för det borde gå finemang.
    Är däremot skapligt orolig för benen nu…visst jag har många år framför mig med tränandet, men jag ska stå på scen någon gång, det ska jag helt enkelt, vad det blir vet man däremot inte, och eftersom jag måste jobba på benen tills dess så känns det illa om det skulle vara något mer allvarligt, får iaf se hur de går…man är kanske inte mest tålmodig i världen:|

Krya på dig, i övrigt så måste jag börja köra lägre reps i marken
    om jag ska komma ikapp dig.. haha :D

Bra gjort med först en trea på 170 och sen tvåa på 180.

jwallin wrote:
    Krya på dig, i övrigt så måste jag börja köra lägre reps i marken
    om jag ska komma ikapp dig.. haha :D

Bra gjort med först en trea på 170 och sen tvåa på 180.

Tack, gör mitt bästa för tillfället med så mkt glass jag orkar, annars står en whirre hemma 8)

Haha ja tycker du ska ligga på fler rep jag…:)

Tackar, går fan bra nu, ska dra 200 på 2-4 veckor, beroende på hur mkt party helgen erbjuder

Idag vart det ett pass ändå, mådde mkt bättre i halsen, måste vart all glass! Så jag trycker i mig lite idag också:|

Dagens Bröstpass[/b]såg iaf ut så här:

Uppåtlutad Hantelpress:
    34.1 x 10
    36.9 x 8
    39.2 x 5

Plan Bänkpress:
    90 x 6
    90 x 5
    90 x 2(med hjälp, haha)

Dips:
    Kv x 7

Cable crossovers för nedre:
    40 x 9
    40 x 8

Hann även med lite mage:
    2 set för övre utan vikt, 15 rep i en snedbänk
    2 set benlyft med en 11.6 kilos hantel, 12 rep

Passet idag gick väl bra, grymt TRYCK, mer kontakt idag! Började idag för första gången med övre, och det tog grymt bra, pb på varje set eftersom jag lade detta som första övning.

Bänken gick åt h-vete(6a på 95 förra passet) men detta berodde på att jag lade de som andra övning, vart inte så många rep i bänken alltså, men varje rep var med bra kontakt och det tog bra så jag är rätt nöjd.

Dipsen gjorde ont i axeln efter sjunde repen, så jag lade av, är gode rädd för att skada mig nu:( hade orkat nån rep till kanske, dips är inte min starka övning precis, sen väg man en del också

Sen vart det mage och började utan vikt för att mjuka upp och därmed kanske bli lite taggad på magträning, nedre körde jag däremot med vikt för att dom släpar gentemot övre mage.

Långt inlägg detta men men så kan det gå! :)

Hantelpressarna var bra, men du borde kunna bättre i bänken, PISKA

Danne89_ wrote:
    Hantelpressarna var bra, men du borde kunna bättre i bänken, PISKA

I know i Know, håller på att försöka mecka mkt med brösten, dom växer o så men ja ja vet it, sen har jag världens delning som inte är för nysgg, kanske för att jg saknar en del massa! :

Armpasset[/b] i Fredags såg ut så här:

Skivstångscurl:
    55 x 8
    55 x 7

Scottcurl med brett respektive smalt grepp:
    38 x 9
    38 x 9

Kabelcurl:
    70 x 12
    70 x 10

Liggande Tricepspress:
    53 x 9
    53 x 8

Skullcrushers:
    43 x 9
    43 x 8

Pushdowns i latsdraget:
    45 x 9
    45 x 9

Slut i armarna…Hann inte skriva upp passet igår:)

Dagens Axelpass[/b]

Sittande Hantelpress:
    34.1 x 9
    34.1 x 8
    36.9 x 4(5 med hjälp)

Hantellyft åt sidan:(väldigt strikt)
    11.4 x 12
    13.6 x 10

Framåtlutande Hantellyft åt sidan:
    26.4 x 10
    26.4 x 9
    29.1 x 6

Sen körde jag lite framsida med 11 kilos hantlarna, repsantal har jag ingen aning om!

Jaa detta var dagens pass, baksidan tar sig iaf!

Och så kör vi Rygg[/b]

Marklyft:
    200 x 0
    170 x 1:|

Skivstångsrodd:
    100 x 9
    100 x 7

Latsdrag framifrån:
    90 x 8
    90 x 8

Latsdrag med v – handtag, 2 olika grepp
    80 x 9
    80 x 8

Latsdrag a la Wheeler: (mkt strikt)
    75 x 10
    75 x 9

Hantelrodd: per arm
    46.8 x 10
    49.2? x 7

Skivstångsshrugs:
    120 x 10
    140 x 7
    170 x 4(inte helt fantastiskt fina rep)

Ja va säger man…Ryggen är väl lagomt mysig nu! Testade 200 i marken idag, ganska dumt…Istället för att höja lite kanske o dra ut nåra rep. Drog det iaf precis ovanför knäna typ, det är väldigt nära nu känns det som…
    Marken efteråt gick bara inte, orkade knappt en etta på 170 :S helt sjukt…

Annars så gick de gode bra idag!

Fan idag är de gottedag, har en jävla massa socker hemma, ska börja lugna ner mig nu med sådant iaf, maten ska ja inte skippa, men man börjar bli lagomt rund haha!

Jvligt starktendå att dra 200 till knäna.
    Själv så är det i första läget jag inte pallar. har aldrig failat på en vikt som jag har fått upp över marken tror jag..

Nästa gång sitter den.

snart är det ju 200 i marken grymt! ett litet tips från mig. kör 2 vecker med lätta mark max 140kg typ 3×3. och sen ett tungt pass. nästan säker på att det kommer bli 200+ då!

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 1,415 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.