Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

Home Forums Dagböcker Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 1,415 total)
  • Author

[img=http://www.birkoph.com/owned/owned_help.jpg]

emme Tackar! Är fan arg på mig själv, det går it med 200…men innan jul tar jag det, så enkelt är det bara! Tror du det gör mkt skillnad om man har bälte?

Jwallin :D jag ja!

jo klart du gör 200 innan jul :) jag tycker att bältet inte ger speciellt mycket i mark. men i böj ger det flera kilo!

Renegade

Tack! Ja gör de, blir grymt sur när de inte funkar, haha! Sen är jag sugen på ditt smeknamn också ;)

Nepp det har jag sagt mig själv också, planerar en trea på 110 :) :)

emme wrote:
    jo klart du gör 200 innan jul :) jag tycker att bältet inte ger speciellt mycket i mark. men i böj ger det flera kilo!

Ska Det alltså!

Okej okej, har sett en del köra bänk med bälte också? Vad det beror på vet jag icket

Trea på 110 vore ju grymt

Danne89_Jag vet, jag och mina mål:) Nemen får se hur det går nu då jag stoppar den som första övning och kör riktigt tungt

Renegadehaha ja, jag skulle få ett smeknamn av dig har du själv sagt:D

Litenkarl wrote:
    Ska Det alltså!

Okej okej, har sett en del köra bänk med bälte också? Vad det beror på vet jag icket

Om dom kört med bänktröja och bälte så förstår jag. då är det för att hålla tröjan på plats. annars så vet jag inte ^^

emme wrote:
    Om dom kört med bänktröja och bälte så förstår jag. då är det för att hålla tröjan på plats. annars så vet jag inte ^^

Okej ne det har dom icket, men finns många som pysslar med mkt iofs :)

Dom har dock mätt stängerna på gymet nu, o stången jag räknat från 20 väger ca 19 kg, sen har dom grövre svarta stänger, antar det är SL – stänger, som tydligen väger 21.1, så lite missräkningar men what the heck, räknar ifrån 20 ändå.

BullisJa vet men den vill it! Haha okej, hur länge var de sen sist? Lirar du nå hockey? :P

bullis wrote:
    Typ 3 veckor sen, japp lirar som fan, går bättre o bättre, var ju 3 år sen sista jag spelade :)

okej okej men lycka till imorrn då :) Aha okej va härligt! har haft en egen karriär inom sporten, lirade nån månad, då alla utrustning var köpt så slutade jag, för tillfället kan jag inte stå på ett par skridskor så du kan kalla mig Bambi!

bullis wrote:
    Har man lärt sig åka en gång kan man det hela livet, det är som att cykla, eller rulla en cigg ;)

Haha, cykligen hänger jag med på! Det är bara det att jag kunde inte åka då heller, började bara för att börja :)

Imorse då jag vaknade mådde jag riktigt illa, så jag stannade hemma idag. Är dock mer pigg nu och ska nog dra imorrn, att jag sen är taggad för bröstpasset har juh absolut inget att göra med att jag plötsligt känner mig bättre! :)

Så Dagen har erbjudit vila, mat, och en skitbra film!

Imorrn ska jag förmodligen lägga upp passet så här:

Tung Bänk 3 set
    Uppåtlutad Hantelpress 2 set
    Uppåtlutad Bänk i smith 2 set
    sen får jag se vad jag gör :)

Dagens Bröstpass[/b]

Plan Bänkpress:
    100 x 3
    105 x 3
    110 x 1, (2 med lite hjälp)

Uppåtlutad Hantelpress:
    39.2 x 8
    39.2 x 7

Uppåtlutad Bänk: (aldrig kört förut)
    70 x 8
    70 x 8
    Drop till 60

Ett set Flyes, löjligt djupa, men skönt med stretch: 10 rep

2 set i cablecross för nedre: 10, 9 rep

Jaaa Lite mysko pass idag. Vart nästan en hel 2a, dock ingen trea på 110. Men eftersom jag från och med nu börjar köra få rep i bänken så borde det väl gå rätt fort. Har lagt upp ett till orealistiskt mål, nu i bänken då men va fan! :D
    Dock måste ja slipa rätt ordentligt på tekniken, haha

Uppåt gick grymt tungt idag, eftersom den idag lades som andraövning då, men tog rätt bra.

Till slut så kan jag säga att all träning känns mkt bättre i brösten nu, vilket det inte gjorde förut, så vi får som se hur bröstutvecklingen går nu här framåt :)

Glömde skriva att jag körde 4 set Vader också, hälarna i backen och inga märkvärdiga vikter :)

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 1,415 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.