- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
9 november, 2006 at 18:23 #751400Anonym anvandareMember
Få höra vad du har för mål i bänken
9 november, 2006 at 19:04 #751401Anonym anvandareMemberDanne89_ wrote:Få höra vad du har för mål i bänkenFrågan är om du verkligen vill veta
150 kilo maxlyft innan maj månad är slut, kanske något orealistiskt:DMen får se vars det slutar, inte många trodde på mig gällande marken, men de är snart gjort, o nu jävlar ska jag krossa bänken också! Sitter och intarlar mig att det ska gå!
Men iallafall så ska jag försöka mitt bästa, sen får vi se vars man hamnar!
9 november, 2006 at 19:06 #751402Anonym anvandareMemberHehe vore grymt om du lyckas
9 november, 2006 at 19:10 #751403Anonym anvandareMemberDanne89_ wrote:Hehe vore grymt om du lyckashehe kan juh bli tufft, men men får som sagt se vars man slutar! Dock kändes de jävla ostabilt idag:D
9 november, 2006 at 20:01 #751404Anonym anvandareMemberBänken fixar du lätt så fet som du är
9 november, 2006 at 20:04 #751405Anonym anvandareMemberemme wrote:Bänken fixar du lätt så fet som du ärHAHA! Man är lite rund kanske! kvällsvikt typ 100 kg plus, men va fan haha!
Måste få till tekniken, lyfter snett ibland p.g.a gammalnyckelbensskada tror jag, känns som om jag kan få ut betydligt mer kraft…
9 november, 2006 at 21:59 #751406Anonym anvandareMemberokej låter bra det! stabil vikt förut började jag göra snedpressar så fort det började bli lite tungt, vet inte vad det berodde på kanske var att jag haft nyckelbenet ur led förut men jag vet faktist inte:P börjar då få till det nu iallfall. jag tänkte hela tiden på att jag skulle pressa rakt och vara stenhård i kroppen när jag lyfte och det hjälpte för mig. har sett att några jag tränar med har ett osymetrikstgrepp omedvetande, kolla så det inte är nått sånt litet fel du gör för det kan förstöra mycket.
glömde skriva att du har nog några kilo och hämta i bänken. För om man kollar på hantelpressarna tycker jag det borde motsvara 110×5 eller nått sånt
9 november, 2006 at 22:25 #751407Anonym anvandareMemberemme wrote:okej låter bra det! stabil vikt förut började jag göra snedpressar så fort det började bli lite tungt, vet inte vad det berodde på kanske var att jag haft nyckelbenet ur led förut men jag vet faktist inte:P börjar då få till det nu iallfall. jag tänkte hela tiden på att jag skulle pressa rakt och vara stenhård i kroppen när jag lyfte och det hjälpte för mig. har sett att några jag tränar med har ett osymetrikstgrepp omedvetande, kolla så det inte är nått sånt litet fel du gör för det kan förstöra mycket.glömde skriva att du har nog några kilo och hämta i bänken. För om man kollar på hantelpressarna tycker jag det borde motsvara 110×5 eller nått sånt
Jo har juh kört lutande pressar före, nu ska jag som sagt börja köra tung bänk, treor ungefär. Det jag kanske också har är att jag brukar placera mig rätt dåligt, känns ofta som att jag ligger bra innan jag lyfter stången, men då jag väl gör det så känns det lite konstigt. För jag pressar inte alls rakt i nuläget.
Tack ska försöka tänka på dina råd!OJDU! Haha jadu ma nvet adlrig, men det låter som rätt mycket, fast det gör iofs 150 kg också
10 november, 2006 at 19:34 #751408Anonym anvandareMemberDagens Armpass[/b]
Skivstångscurl
Preacher Curl, 2 grepp
Växlande Hantelcurl
Liggande Tricepspress
Skullcrushers (15 reppare)
Pushdowns i LatsdragetTyp Identiska vikter sen förra passet, fast en mkt mkt bättre kontakt, körde lite blandat lätt och tungt idag, tog oerhört bra faktiskt! Så orkar inte skriva upp vikterna
13 november, 2006 at 16:43 #751409Anonym anvandareMemberIdag vart det AXLAR och lite vader[/b]
Militärpress i smith: (framför)
70 x 9
75 x 7
80 x 3Stående Hantellyft åt sidan:
13.6 x 12
13.6 x 10Stående Framåtböjda hantellyft åt sidan:
26.4 x 10
26.4 x 9
26.4 x 84 set vader, sittande Vadpress. Testade även stående men tog illa på knät. Som för övrigt inte är bra ännu…om de nån gång kommer bli?!?! :frust:
Jävligt skönt med militären, pb alla set. Byter nu till militär då hantlarna börjat kännas dryga, skojigt med militär! Förut blev det alldeles för dåligt, tog inge bra, men idag gjorde de det. För övrigt, första gången på länge det var riktigt roligt med axlar!
13 november, 2006 at 20:04 #751410Anonym anvandareMemberFör övrigt ska jag fan inte testa 200 imorrn o låta egot ta över, nu blir det träning istället…
13 november, 2006 at 20:33 #751411Anonym anvandareMemberLitenkarl wrote:För övrigt ska jag fan inte testa 200 imorrn o låta egot ta över, nu blir det träning istället…:up: Bra!![/b]
13 november, 2006 at 20:34 #751412Anonym anvandareMemberLåter vettigt det! 180×5 3set då
13 november, 2006 at 20:43 #751413Anonym anvandareMemberemme wrote:Låter vettigt det! 180×5 3set dåHaha jaa är väl bara börja förbereda sig då! Nämen ahr faktiskt tänkt börja på 180, om de går bra, 185 o om de går tungt de igen eller inge mer, om de går bra 190…VI får allt se hur det går!
Men knät spökar nu, mkt, har blivit ruskigt stel efter dagen o de känn inte bra i det, men detta hade jag innan träningen…
13 november, 2006 at 21:27 #751414Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Ta’t lugnt med knät nu pojk! Du vill ju inte åka på en skada nu när den har läkt lite!Kötta på marklyftarn’ :bb:
Jojo absolut! De är svullet nu o vet inte vad jag gjort :S
Haha i will i will!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.