Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

Home Forums Dagböcker Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,415 total)
  • Author

Dagens Pass Bröst och lite Mage[/b]

Plan Hantelpress:
    36.9 x 9
    36.9 x 7

Uppåtlutande Hantelpress:
    34.1 x 9
    34.1 x 7

Cable Crossovers för nedre bröst:
    30 på varje sida i cabeln: 12 rep
    30 på varje sida i cabeln: 11 rep

Nedåtlutande Hantelpress:
    29.1 x 10 rep

Högt uppåtlutande flyes:
    16.8 x 12

Benlyft med hantel:
    13.6 x 15
    13.6 x 15

Passet idag gick bra, flyttade upp till 34.1orna i uppåtlutande hantelpress vilket kändes grymt bra! Brukar oftast köra nedåtlutande bänk eller hantelpress 3 set för nedre men det vart i cabeln idag. Kommer nog fortsätta nästa bröstpass med 3 set pressar för nedre och pumpa ut lite med cablen.

Mage kör jag inte allt för ofta, har det på bröstpasset men man tränar väl mycket mage i övningar man inte tänker på så magen är inte allt för ofta prioriterad på passen, men men ska skärpa mig och köra något ordentligt magpass…någon gång8)

En dag kvar med träning sen vilovecka, blir väl skönt iofs men ändå:cry:

Får ta och klara mig! Ha de bra alla!//Fredrik

Schysst pass!

Danne89_ wrote:
    Schysst pass!

Tacktack, måste jobba med brösten, hårt!

Dagens Pass Biceps & Triceps[/b]

Skivstångscurl:
    50 x 10
    50 x 9

Sittande Hantelcurl:
    23.8 x 8
    23.8 x 8
    23.8 x 7

Kabelcurl:
    70 x 12

Liggande Tricepspress:
    45,5 x 10
    48 x 8 (9 med hjälp)PB

En arms pushdowns:
    40 x 10/arm
    45 x 8/armPB

Skullcrushers med hantlar:
    16.2 hantlar x 10
    18.8 hantlar x 8 PB

Riktigt bra pass idag, Pb i varje tricepsövning! Men mer ska det bli, nu har jag en vecka framöver med vila, känns tråkigt men samtidigt ganska avslappnande, men jag kommer tillbaka starkare och ännu mer laddad, tro mig!

Återkommer nog med samma schema, men vi får se, lär väl ändå sitta och uppdatera här hursomhelst!

Take care and kick ass in the gym!:buttrock: // Fredrik!

Tjenna! du ser ut att vara stark och bor dessutom i öjebyn , som jag 😮 vem är du ? och vars tränar du ?

mvh emil

emme wrote:
    Tjenna! du ser ut att vara stark och bor dessutom i öjebyn , som jag 😮 vem är du ? och vars tränar du ?

mvh emil

Tack desamma! Ja jag heter Fredrik Jansson, tränar på korpen, käste i din tråd om sm så antar nog att du kör i b-hallen!:nod

Okej men då vet jag vem du är:P du gick i 9c när jag gick i 7c. jo jag kör på i b-hallen =)

emme wrote:
    Okej men då vet jag vem du är:P du gick i 9c när jag gick i 7c. jo jag kör på i b-hallen =)

Det kan nog stämma!

Viloveckan i veckan är skönare än vad jag förväntat mig…är väl inte alltför galen ännu!:P

Pdol är just nu under gång här i Pite, med lite marknad och mat, en del fantastiskt god

Så i helgen ska jag förstöra träningen ordentligt!:drinks:

Fredagen och lördagen bjuder trots allt på en hel del underhållning så som: Looptroop, Randy, Takida, Soilwork och självklart Tomas Ledin!

Så hoppas nu att alla är där och rockar livet ur Pite! :buttrock:

Nu vill vi se bilder!!
    =)

SandraJ wrote:
    Nu vill vi se bilder!!
    =)

Mjadu kanske kan dyka upp nån träningsbild nästa vecka, får se hur det ser ut :

Ikväll blir det cardio på Takida och Randy, ska hoppa och kuta runt i hela piteå som bara den, tänkte bara så att ni vet!

Ha det bäst allihopa!

Tillbaka efter vilovecka och två dagars röj! Här är dagens Axelpass[/b]

Sittande Militärpress i smithmaskin, framför huvudet:
    62.5 x 10
    65 x 8

Sittande Hantelpress:
    26.4 x 10
    29.1 x 8

Stående Hantellyft Åt Sidan:
    16.2 x 9
    16.2 x 8

Omvända Flyes, för baksidan:
    16.2 x 10
    18.8 x 9

Stående hantellyft åt sidan i cable crossen:
    Pumpade ur bakre litegrann

Nu är det så här helt enkelt att jag måste lägga in en kommentar efter en hel del läsande… Tänker skriva detta i min egen tråd för jag vill inte kladda ner i andras trådar.

Till en hel del individer, som med hårt arbete tagit sig ett steg närmare deras mål, kanske flera, läs detta.

Människor har väl alltid en dröm, en vilja att förbättras, alla sitt intresse eller kanske flera. Men människor letar nog oftast förbättring. Det kanske gäller idrott om att prestera bättre eller kanske som musiker att öka sina kunskaper, vad intresset än ligger i är människan oftast ute efter förbättring. Vissa jobbar hårdare än andra beroende på hur målmedveten man är om sitt mål men med hårt jobb får man resultat, faktiskt!

Har du en dröm om att bli bodybuilder kan du med en ordentlig träning och välplanerad kost komma långt, med tid och hårt arbete kan du bli mer muskulös och starkare, men allting tar sin tid. Beroende på en del förutsättningar så som kost, träning och till en viss del gener är tiden kanske personlig för alla men personligen kan du se en ordentlig förbättning med tid, ork och vilja.

Så det jag vill säga till er som avundas…man kan komma långt med kunskap, hårt jobb och målmedvetenhet!

Så till alla er som blir oskyldigt anklagade för steroidanvändande, ta inte åt er, möjligtvis som en komplimang eftersom ni då vet att människor visar sitt avund, tyvärr på ett felaktigt sätt, men ni har faktiskt ändå fått bekräftelse.

Tack för mig

Dagens ryggpass såg ut så här![/b]

Latsdrag framför huvudet:
    80 x 10
    85 x 8

Latsdrag bakom huvudet:
    80 x 8
    80 x 8

Latsdrag med v-handtag:
    80 x 8
    80 x 8

Marklyft:
    130 x 8
    130 x 7

Upprätt Rodd för Traps:
    50 x 10
    50 x 10

Pumpade ut traps med shrugs med 43.1 kgs hantlarna, räknade inte reps.

Skönt pass idag, känns bra efter viloveckan, trots helgen, kommer jag tillbaka starkare och ännu mer taggad! Hittills iaf 8)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,415 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.