- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 december, 2006 at 20:55 #751490Anonym anvandareMember
Dagens Ryggpass med lite traps[/b]
Marklyft: 200 x 1[/b]:devil:
Skivstångsrodd: 2 set med 10, 9 rep
Latsdrag framför: 2 set med 10, 8 rep
Latsdrag med v-handtag, 2 grepp: 2 set med 10, 8 rep
Latsdrag a la wheeler: 2 set med 10, 10 repPumpade hantelrodd, 7 rep per arm
Hantelshrugs: 2 set med 8, 8 rep
Upprätt rodd med fri stång: 3 set med 8, 5, 5 repSkoj pass idag! ÄR SÅ GLAD ÖVER MARKEN! Inga remmar eller bälte heller, men en hel del magnesium!
Testade på 205 också, kom nästan till knäna iaf. Skulle vara skoj om man får träna upp benen o testa sumo i framtiden med. Eftersom jag är svagast i mittenläget kanske man borde testa kronlyft. Men iaf efter jul så är det 6 reppare som gäller, om inte mer, tyngre viktperioder lär väl komma hursomhelst:)
Har märkt att ja aldrig ökar i latsdrag, repmässigt heller. Det tar ett tag och bygga vidd men jag känner att vidden förbättras faktiskt fast ja inte höjer något.Aja nu kanske man firar med en cigarr eller något, haha!
19 december, 2006 at 21:03 #751491Anonym anvandareMemberdin rygg är gryyymt stark:D
19 december, 2006 at 22:51 #751492Anonym anvandareMemberThanks boys! Nu när de blir ”lätt”are period, 6-8 reppare, så får man se vad som händer, lär nog fortsätta med tunga mark o forma me rodd då de funkat bra, efter den perioden, vi får se helt enkelt, men man får väl lägga upp 250 i mark som mål nu då, smala som vanligt! Som långsiktigt mål då, kanske får vänta något år, men det är ett mål för mig nu iaf
21 december, 2006 at 19:06 #751493Anonym anvandareMemberDagens bröstträning såg ut som följande:
Plan Hantelpress: 3 set med 4, 4, 3 rep ( 46.8 x 4, 50+ x 3 med hjälp på sista repen)
Uppåtlutande hantelpress: 4 set med 9, 8, 6, 3 rep
Drop till raka flyes: 1 set med 10 rep
Dips: 1 set med 6 rep: Helt slut här
Kryssdrag i cablecross: 1 set med 10 rep4 set mage med 12-15 rep i alla set
Dagens pass gick fan bra! Hantlarna som är tyngst väger ca 50 kilo, kanske mer. Men tunga var dom iaf.
Fick mig även en tid på röntgen idag p.g.a återbud av annan patient, så har nu varit på röntgen, är skapligt glad över det kan man säga:)23 december, 2006 at 22:30 #751494Anonym anvandareMemberKörde ett armpass [/b]igår o de såg ut så här:
Preachercurl: 2 set med 4, 4 rep
Preachercurl med hantel: 2 set med 9, 4 rep
Sittande Hantelcurl: 2 set med 10, 9 rep
Liggande tricepspress med rak stång: 3 set med, 9, 7, 3 rep Som bäst på 62.5
Sittande Frenchpress med curlstång: 2 set med 9, 8 rep
Pushdowns i latsdraget: 2 set med 9, 6 repSkönt sista armpass, det känns dock som att bicepsstyrkan stagnerar, tror jag har kört för tungt eller för mkt på småttingarna, kan vara på väg eller är övertränad i dom, så bra nu med vila iaf, får se om bicepsen kanske hamnar på ryggpasset eller om jag bara drar ner rep eller set på dom. När man tänker efter så ska nog mina biceps tränas lika hårt som jag gjort.
Gårdagens magträning blev ett halvt kilo lösvikt, skumtomtar och ett mål på max. Ingen träning nästa vecka som sagt då, kommer slappna av och njuta av jul och nyår, blir nog träning veckan efter dock, men träningstankarna är inte prio under jul nu, så…
GOD JUL![/b]
25 december, 2006 at 01:48 #751495Anonym anvandareMemberStarkt i marken! :up:
Hur ligger du till i bänk och böj då?
var har du maxat som mest?
God jul!25 december, 2006 at 16:14 #751496Anonym anvandareMemberSami123 wrote:Starkt i marken! :up:
Hur ligger du till i bänk och böj då?
var har du maxat som mest?
God jul!Tack du!
Jadu böj har ja inte tränat på 9-10 veckor, får inte träna benen p.g.a inflammation då, men har gjort en 6:a på 105, ass to grass. Senast ja maxade i bänk tog jag 100 så det var ett bra tag sen, har börjat med hantlar nu så får e hur de går, bänken återupptas senaremåttuppdatering kommer senare
25 december, 2006 at 17:15 #751497Anonym anvandareMemberGrattis till vinsten, din jävel :p
25 december, 2006 at 18:15 #751498Anonym anvandareMemberjwallin wrote:Grattis till vinsten, din jävel :pHaha tackar!
Dock märkte jag nu att jag skrivit fel.
Det ska stå i armpaset, att mina biceps borde nog INTE tränas lika hårt1 januari, 2007 at 15:37 #751499Anonym anvandareMemberNya träningslivet 2007 startas imorgon med ett ryggpass!
Det blir byggperiod åtminstone i 2 månader, sen får vi se om deffen hamnar i närheten i starten av mars!
Under julen så har jag försökt att vila så mkt som möjligt och försöka få träningstankegångarna försvinna för stunden.
För övrigt kan man väl säga Gott nytt år och god fortsättning på det nya året
2 januari, 2007 at 12:51 #751500Anonym anvandareMemberÄr strax på väg till gymet!Taggad ja
2 januari, 2007 at 18:45 #751501Anonym anvandareMemberDagens ryggpass[/b] gick som väntat, tungt!
Marklyft: 3 set med 6, 5, 4 rep
T-bar: 2 set med 6, 6 rep
Latsdrag framför: 3 set med 8, 7, 3 rep
Latsdrag med v-handtag, 2 grepp: 3 set med 10, 10, 7 rep
Upprätt rodd: 2 set med 6, 4 rep
Hantelshrugs: 1 set med 10 rep, med stoppSkönt, tungt, men tillbaka är man!
Har ätit illa idag så för försöka he i mig lite kcal ikväll!
3 januari, 2007 at 16:25 #751502Anonym anvandareMemberaxelpasset i förrgår vart iaf inte kommer jag på nu, idag är det vila, har inte fått svar från läkaren men knät känns mkt bättre. Har som sagt inte haft så mycket byggnadstankar under julen, o under dessa snart 2 veckor harjag nog ätit för lite också.
Lov gör väl så, man stiger upp sent, äter o drar iväg typ.
Men ska skärpa mig med det!3 januari, 2007 at 17:06 #751503Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Så sant så sant, jag måste också skärpa mig.Nu kör vi hårt Fredrik! :emo-thumb
Ja fy! De gör vi, tror nog ja ska försöka äta äta äta idag! Dagens kost en macka o en proteindrink. Middag snart!
O mina axlar känner ja att ja måste jobba på, får se om ja slänger in nåt set militär imorrn! Ska pumpa chest imorrn iaf
3 januari, 2007 at 17:31 #751504Anonym anvandareMemberLitenkarl wrote:Har som sagt inte haft så mycket byggnadstankar under julen, o under dessa snart 2 veckor harjag nog ätit för lite också.Lov gör väl så, man stiger upp sent, äter o drar iväg typ.
Men ska skärpa mig med det!Haha, +1..
Man vaknar sent varje dag och äter dåligt. nu skärper vi oss! :p -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.