Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

Home Forums Dagböcker Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 1,415 total)
  • Author

Nästa helg blir de en liten ätardag, för att sista gången få njuta av det goda, ska skippa ätardagarna under deffen, dyker endast upp om diverse problem skulle dyka upp, efter det börjar då deffen, hur långt jag tänker gå med den beror helt och hållet på hur det artar sig. Målet är iaf att bättra formen, om jag hamnar rippad eller några kilo lättare återstår att se :)

Ska du banta?!?!

emme wrote:
    Ska du banta?!?!

Haha ja ska deffa :D Ser rätt lite ut, men mängden är oviss ännu

det här kommer gå överstyr å du kommer väga 13kg om ett år. lika bra att skita i det, kom ihåg att är magen glad så är männskan glad =)

emme wrote:
    det här kommer gå överstyr å du kommer väga 13kg om ett år. lika bra att skita i det, kom ihåg att är magen glad så är männskan glad =)

HAHA! :D Fan egentligen, måste fan väa till mig till studenten, börjar jag tappa massa styrka så slutar ja bums, jag är för viktkåt, alldeles!

Imorgon eller sen idag om man säger så, så är de Arms som gäller, ska köra triceps rätt tungt:)

Armar igår Körde ett riktigt tungt pass idag, gick inte över 6 rep i arbetsseten.

Sittande växlande hantelcurl: 3 set med 6, 6, 3 (2 fina 1 helt okej) rep/arm
    Kabelcurl: 3 set med 6, 6, 4 rep (KONTAKT!)
    Hammercurl: 1 set med 8 rep/arm (lätta)
    Framåtlutande koncentrationscurl: 1 dropset med 10 rep/arm (från hammer)

Liggande Tricepspress(rak stång): 3 set med 6, 4, 3 rep (62.5 som bäst)
    Pushdowns: 4 set med 6, 4, 3, drop 12 rep
    Kickbacks: 1 set 10 rep/arm, drop

Alltså…Kabelcurlen…fäst i nedre trissan, bak med axlarna, dra med biceps och njut! Det kändes som armarna skulle sprängas varje rep, har med bättre utförande hittat en riktigt härlig övning. Körde TUNGT, strikt och resolut igår, gick fanimig bra!

Idag körde jag ett rätt hårt Axelpass Lite tyngre även idag just för att få öka lite vikt som ja inte gjort på nån vecka.

Stående Militärpress: 3 set med 5, 4, 3 rep (72.5 kg som bäst)
    Press bakom nacke i smith: 3 set med 4, 4, 3 rep +1 dropset med 8 rep (som bäst på 67.5 kg, kör absolut längst ner och nästan med stopp, riktigt tungt!)
    Stående Hantellyft åt sidan: 2 set med 10, 10 rep/arm
    Sidolyft i cable crossen: 1 set med 20 rep/arm (vart ungefär drop,ca 30 sek vila)
    Fråmåtlutande hantellyft åt sidan: 3 set med 10, 9, 6 rep/arm( bäst på 31.4 kg)
    Övning för baksida i cable crossen: 1 set med 12 rep/arm
    Frontlyft med hantlar: 2 set med 3, 3 rep/arm, som bäst på 18.6 kg

Tungt pass, bra ökningar, framsidan är jag fanimig svag i, försöker på få pp lite styrka där. Imorgon är det rygg och är sugen på lite mark då de var ett tag sen ja körde det.

Alltså…jag har varit förkyld till och från sen ja kom hem från Bulgarien, vilket var LÄNGE sen, förkyld o förkyld men lite smått snuvig, slem i halsen med mera, nu är jag fan less…Inga halsproblem iallafall, hittills….peppar, peppar ta i trä.

Igår slaktade jag ryggen, har vila nästa vecka då vi även har sportlov. Ska bli rätt skönt då jag kanske är på väg att bli lite krasslig. Så här såg mitt Ryggpass ut då.

Igår slaktade jag ryggen, har vila nästa vecka då vi även har sportlov. Ska bli rätt skönt då jag kanske är på väg att bli lite krasslig. Så här såg mitt Ryggpass ut då. Fetstilta är det jag körde på som mest.

Marklyft: 3 set med 4, 4 , 2 rep (192.5 kg)
    Skivstångsrodd: 3 set med, 10, 7, 6 rep (112.5 kg)
    Latsdrag brett grepp: 3 set med 9, 7, 6 rep
    Latsdrag med v-handtag: 3 set med 8, 8, 4 rep
    Latsdrag med v-handtag(omvänt grepp): 1 set med 10 rep
    Hantelrodd: 2 set med 6, 6 rep (lätta vikter)
    Skivstångsshrugs: 2 set + 1 drop med 10, 4, + 10 rep
    Upprätt rodd i cable: 1 set med 15 rep

tufft, hårt, och grymt pass, mår mkt bra idag :P

Imorgon blir det bröst, ett rätt tungt och enkelriktat pass som förra veckan skulle jag tro. Dock inte mindre jobbigt för det

Bra mark. :bb2:

Thank you boys! off course i will Pierre!
    Funderar på börja köra tungt rätt igenom nu…som jag gör på vissa muskler….

Nu när deffen börjar iaf smått på måndag: Tung träning under deff, men frågan är bara hur tungt jag kan gå för att inte överträna små muskler, såsom biceps exempelvis.

Tung Bröstslakt idag!

Plan Hantelpress: 3 set med 6, 4, 3 rep (50+kg, största på gymet) PB!
    Uppåtlutande Hantelpress: 4 set med 10, 8, 5, 3 rep(41.6 kg)
    Nedåtlutande Hantelpress: 2 set med 10, 8 rep
    Cablecross: 1 set med 12 rep, lätta vikter

Sista bröstpasset innan vila, skönt med PB! SKa göra en 6a på 50+ kilos hantlarna på 3-4 veckor, så de så.

:)

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 1,415 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.