Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

Home Forums Dagböcker Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 1,415 total)
  • Author

Dagens Armpass

Skivstångscurl:
    50 x 10
    50 x 9

Sittande Hantelcurl(per arm):
    23.8 x 10
    23.8 x 9

Kabelcurl:
    70 x 10
    70 x 10

Testa en bicepsmaskin me lätta vikter o de kändes bra!

Liggande Tricepspress:
    48 x 10
    48 x 9

Skullcrushers med curlstång:
    38 x 9
    38 x 8

En arms Pushdowns: (per arm)
    40 x 9
    40 x 8

va säger man…sänkt mig i typ allt men men får se hur de blir, der ska väl inte ta allt för länge o komma tillbaka! ska köra samma vikter som förut på nästa pass så enkelt äre bara!

Litenkarl wrote:

Liggande Tricepspress:
    48 x 10
    48 x 9

Skullcrushers med curlstång:
    38 x 9
    38 x 8

Vad är det för skillnad på de övningarna ?

emme wrote:
    Vad är det för skillnad på de övningarna ?

Liggande tricepspress kör du bakom huvudet, och skullcrushers kör du mot pannan! Nästan samma iallafall :)

okaj, då vet jag det;P

starka biccar, gött

Jag kanske har slarv läst lite, men vad jag kunnat se så kör du inte bänkpress , why?

JwallinThanks

Emme Jag kör aldrig bänk, kört det förut och tycker mina bröst växer mer av hantelpress och att jag får mer kontakt, kan förmodligen vara på grund av bristande teknik i bänk, men man vet aldrig, det är iaf därför jag kör med hantlar!

okejokej, men jag tror faktist bänkpress + lutande hantelpress skulle ge dig ett bra resultat. för mig har det då fungerat

emme Kan nog stämma, har du något tips för att använda så lite sekundära muskler som möjligt och mer bröst? , för det är mitt problem i bänken :(

Kan för övrigt tillägga till alla som läser att på torsdag, dvs nästa bröst pass så kommer passet se ut som följande och det är även så här jag tänkt köra i fortsättningen.

Plan Hantelpress/Bänkpress 3 set
    Uppåtlutande Hantelpress 3 set
    Nedåtlutande Hantelpress/Nedåtlutande Bänk 2 set

Sedan alternativt pec deck eller flyes

Har problem redan i andra seten att jag tappar mycket rep, alltså styrka redan efter ett set, men ska försöka mig på detta iaf
    Basövningar alltså, ska försöka bygga till bröstet, mer kontakt mindre vikt

fan… äre inte drygt med bara hantlar ?
    Tycker absolut du ska börja köra med både och, testa dig fram ett tag..
    men man känner väl bäst själv :p Jag själv har till och med
    börjat gilla smithen, känns skitbra med ett kort stopp i bottenläget där.

inget direkt super bra tips har jag , men du kan ju testa köra utan brygga och med fötterna på bänken.

Jwallin Fan nu när ni tjatar blir jag fan sugen, får ta o testa bänken på torsdag :D

Renegade Haha mjaaa kan dra upp några bilder på nån vecka, måste åtminsto ne få tillbaka min gamla form, du vet en vecka i Bulgarien gör inte mycket gott träningsmässigt :)

Emme Kör som inte me nån brygga, använder mer kraft utan att känna om man säger så, men ska testa bänken på torsdag :up:

Är SÅ TRÖTT! Sov en timme inatt :| Inte går de bussar till gymet heller, men nu drar jag på en cykel för axlarna ska köttas!

Dagens pass hade jag självklart också SÄNKT mig i , ja blir så arg! Inget mer partande på år och dar känns det som nu iallafall! Men får se hur det går för t.e.x bröst och armpasset, andra veckan blir det för dom muskelgrupperna efter resan, så ja får ta och kika om det sker någon forändring till det positiva. Men trots omständigheterna är jag relativt, tro det eller ej, nöjd med passet, militär gjorde jag en 8:a på 67.5 innan, nu 9 på 65 inte så ofantligt kasst iallafall, sen så sänkte jag hantlarna men gjorde 10 respektive 9 fina rep på hantelpressarna, och har ett rätt bra tryck i axlarna så här efter passet. Skriver inte upp så utförligt förrens jag fått tillbaka min gamla styrk men men jag är på väg tillbaka och jag är riktigt taggad! Bulk bulk bulk! Min kropp ska köttas!

:buttrock:

du är fort tillbaka ska du se!

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 1,415 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.