Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

Home Forums Dagböcker Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,021 through 1,035 (of 1,415 total)
  • Author
    ReNeGaDe wrote:
    Bra knäböj Mr. Strongman!:p

Haha! Danke :emo-thumb

Fredrik.J wrote:
    Tack du din björn! :)

Funderar starkt på dra ner till Öak här, man bor juh i Öjebyn, så lite teknik borde utläras

Öjebyn is the shit! De skulle jag deffinitivt besökt.

edit

KRAMPUS wrote:
    Öjebyn is the shit! De skulle jag deffinitivt besökt.

Haha i know! Han har en del i knoppen David där ;)

Nu har jag bestämt mig, vill inte vara en tjockis i mängden som jag är. Man är juh inte född för att smälta in, efter dieten lär ja ändå va lite tjock, eftersom det är en slags ”mini-diet” om man kan kalla det så. Vill ner några kilo då jag inte trivs med min bf i nuläget även om man som sagt inte kommer vara tävlingshård precis. I huvudet slår det stor panik och man tror man kommer tappa alla muskler och väga 5 kg, men det är bara att inse att så är inte fallet. Man kan juh se saker på alla olika håll o vrida o vända men i nuläget så vill jag ner nån cm på midjan.

Är inte helt klar med kostschemat, men kommer att ligga på 3500 kcal vid start. Sen möjligtvis ha en låg kcal dag då jag vilar från gymet och köra en hög dag söndagar då jag har benpasset, då jag känner att jag behöver mkt näring till stenhårda benpass.

Nu är det dags för mat och snart på med understället för en löptur eller en promenad, kanske blir en intervall till o med. Tunga pojkar springer inte fort! Axeln känns bättre men inte hundra, sugen som fasiken på bröstpass imorgon, och hoppas hoppas det ska kunna gå hem. Så får se! :)

Get big and strong and not to fat!

Eller fan Be fat and happy! Men ja ska iaf ner nåt kg

HAHA, världens kortaste mini-diet ;) 9 minuter! :)

Du klarar galant några kilon, acceptera bara att styrkan blir lite lidande så kommer det att gå super!

MaQue wrote:
    HAHA, världens kortaste mini-diet ;) 9 minuter! :)

Du klarar galant några kilon, acceptera bara att styrkan blir lite lidande så kommer det att gå super!

haha i know! Det ska jag inte, alls! FÅr panik då :(

;)

Deff på G alltså, gött. :p
    Man ångrar ju sig nästan att man inte körde klart dieten i sommras, eller hur? :D
    Då skulle man nog vara i bra mycket bättre form nu..

Sami.A wrote:
    Deff på G alltså, gött. :p
    Man ångrar ju sig nästan att man inte körde klart dieten i sommras, eller hur? :D
    Då skulle man nog vara i bra mycket bättre form nu..

Ja en liten en! Haha stämmer mkt bra! Undra hur man hade sett ut då ;)

Glöm inte att ta före och efter bilder!
    Önskar dig lycka till!

Qustaph wrote:
    Glöm inte att ta före och efter bilder!
    Önskar dig lycka till!

Njaaa, det känns som att Visa en fet man till en lite mullig men glad man. Men ska försöka fixa nå slags bilder då man får lite tröööck! Tack desamma med din diet! :)

Sitter o drömmer mig bort till Göteborg till sommaren…
    Iron Maiden, en lägga i några dagar med en polare, exhale gym och massa mat, kanske till och med lite öl ;) Fasen vad roligt ja ska ha

Kan inte hålla mig så måste få träna idag, blir ryggpass, bröstet väntar jag med till senare i veckan då:)

Hur gick deffpasset? :)

Viewing 15 posts - 1,021 through 1,035 (of 1,415 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.