- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 januari, 2008 at 13:27 #752195Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Hur gick deffpasset?
Bästa ryggpasset på länge? Hur gåre till? Timade med kollisar under och efter passet o lite innan så kände inga tendenser till svaghet åtminstone. Dock 2 dagar på minidiet så vad ska man förvänta sig. Här kommer passet iaf
30 januari, 2008 at 13:35 #752196Anonym anvandareMemberGårdagens pass! Skönt så in i hel…vete! 2 kassa ryggpass i rad så nu jäklar:
Kv på gymet, har aldrig vägt så mkt…haha, men var sent på kvällen o fått i mig mkt av dagens kcal…Kv 124.5
Chins: Kv x 5, Kv x 4, Kv x 4
Marklyft: (med bälte men utan remmar! :emo-thumb) 200 x 4, 210 x 3, 220 x 2
Hantelrodd: (lite mer fart och inte lika sakta rep) 50 x 19, 50 x 10 rep/arm, slut efter 19 repparn
Latsdrag med v-handtag: 3 set med 12, 12, 8 rep
Ryggresningar, 3 x 15 med kv
Latsdrag brett: 3 set med 12, 12, 8 rep + drop 12 + drop 20Tumme upp! Greppet höll och jag är nöjd!
30 januari, 2008 at 13:55 #752197Anonym anvandareMemberDu förnedrar mig i marken Fredrik, men det är sådant man får ta
Bra mark, men varför så mycket drag uppifrån?
Skönt att greppet höll :up:
30 januari, 2008 at 13:59 #752198Anonym anvandareMemberMaque
Haha i dont! Men sumo är inte min stil, kör mina smala så ryggen blir lite bättre :up: Även starkare smalt, haha. Big back, lots of blood, u know i want to be a bodybuilder30 januari, 2008 at 14:04 #752199Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Maque
Haha i dont! Men sumo är inte min stil, kör mina smala så ryggen blir lite bättre :up: Även starkare smalt, haha. Big back, lots of blood, u know i want to be a bodybuilderJag kör sumo för att jag ÄR sumo
Båda baddibilder och påwerpump, var ska detta sluta måntro? :emo-thumb
30 januari, 2008 at 19:08 #752200Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Jag kör sumo för att jag ÄR sumoBåda baddibilder och påwerpump, var ska detta sluta måntro? :emo-thumb
Du det fattas lite mat till Sumo. Haha! Man vet aldrig
30 januari, 2008 at 19:15 #752201Anonym anvandareMemberIdag körde jag bröst eller rättare sagt rehab bänk, gick helvetes bra igår och det gick helvete kasst idag. 90 x 8 i 8 set, sen skulle ja köra uppåtlutande eller flyes och klarade inte av en rep på 10 kgs hantel, axeljäkel. Sen prövade jag bröstpress 1 rep på 50 gjorde ont, axeljäkel! Sen så vart jag sur och körde vader…Då allt var upptaget p.g.a mkt folk på gymet så stod jag och körde donkeyraises i timmar känns de som…Bra humör idag! :emo-thumb Eller…så inte! Blir förmodligen armpass imorgon bestående av övningar som känns mkt minimalt i axeln…Ex preachercurl…Sen blire o köra ett jävla benpass söndag, möjligtvis ett grepppass där emellan, sen vila nästa vecka. Måste ta hand om min lilla lilla sköra sköra axeljäkel som jag tydligen varit jäkla otrevlig med:(
Sa jag att jag kanske är lite träningssugen?
31 januari, 2008 at 07:13 #752202Anonym anvandareMemberIlla det där med axeln, hoppas verkligen att det ordnar sig för dig!
Men du får se det såhär; Kan du inte bänka, kan du iallafall böja
31 januari, 2008 at 20:17 #752203Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Illa det där med axeln, hoppas verkligen att det ordnar sig för dig!Men du får se det såhär; Kan du inte bänka, kan du iallafall böja
Mkt sant, små armar och bröst…Stor rygg och ben
31 januari, 2008 at 20:25 #752204Anonym anvandareMemberDagens limiterade armpass: Och grepp
Preachercurl med rak stång: 3 set, bäst 2 på 65 kg
Preachercurl med hantlar: 3 set
Cable curl i drop med koncentrationscurl: 2 setTate press: 3 set
Pushdowns: 5 set + drop, tog pers med 10 kg iaf
En arms pushdowns: 1 setCoC 1 warmup
CoC 2, failade på v, 3 på höger
Coc 2, fail på v, 2 på höger, höll i så länge jag kunde
CoC 1, 19 rep på höger och 15 på vHmm? Tror jag borde köra mer på vänstern…
Pinch med hantel: 50 kgs, några rep med några sekunders vila
En hands marklyft: några på 80 kg med båda händer, fail på 100
31 januari, 2008 at 20:53 #752205Anonym anvandareMemberPratade med en tjej som jobbar på gymet idag, tror hon är sjukgymnast eller liknande, hon har själv haft problem med axlarna. Hon tog bak på latsen, och det gjorde svinont på den sida jag har ont på i axeln, tydligen något så fäster eller liknande. Så får vila hela nästa vecka, lär ha inflammation eller något, höra med en napprapat om det går att massera ut något så blodflödet blir bättre och det läker snabbare eller en massör. Äta antiinflammatoriskt, möjligtvis pronaxen eller dylikt, och vila. Skojigt! Ben på söndag iaf!
edit: Även dieten är juh ett frågetecken att lägga åt sidan för stunden, då jag vill ha bra och ordentligt med mat för att öka läketiden. I want to train not rest.
1 februari, 2008 at 16:22 #752206Anonym anvandareMemberJag kan iaf positivt säga att enhands marklyften känns idag :emo-thumb
Står lite galet på passet också, en arms marklyft med båda händer? haha
Menar naturligtvis att jag kört marken med en hand och tränat både v och h hand.1 februari, 2008 at 16:25 #752207Anonym anvandareMemberNär kommer det bilder?:)En sådär stark grabb måste vara grymt stor;)
1 februari, 2008 at 16:26 #752208Anonym anvandareMembervon huff wrote:När kommer det bilder?:)En sådär stark grabb måste vara grymt stor;)Haha det känns som jag bara skjuter och skjuter på det för varje gång det kommer upp, hehe. Men just nu har ja inte tränat axlar på 2-3 veckor p.g.a skadan och helheltsintrycket ser inte bra ut. Annars då någon frågar är det alltid något annat, haha. Så får se, är fruktansvärt självkritisk då man jämför sig med alla tävlande byggare :p
1 februari, 2008 at 16:59 #752209Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Haha det känns som jag bara skjuter och skjuter på det för varje gång det kommer upp, hehe. Men just nu har ja inte tränat axlar på 2-3 veckor p.g.a skadan och helheltsintrycket ser inte bra ut. Annars då någon frågar är det alltid något annat, haha. Så får se, är fruktansvärt självkritisk då man jämför sig med alla tävlande byggare :phaha man kommer aldrig att bli nöjd det är ett som är säkert fast grov är du utan tvekan:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.