- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 februari, 2008 at 01:11 #752225Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Cen-tralt
Klart du klarar 200 inom kort, lindor ftw
Lindor vad är det? Fuck that! We are going raw with a little sött bälte!
7 februari, 2008 at 01:13 #752226Anonym anvandareMemberSov alldeles för länge på morgonen, lunchen? Då jag sov riktigt dåligt natten innan och jag är ledig idag o hela veckan ut. Så då man inte kan sova tog jag i lite med mina grippers!
Kan stolt säga att jag fick igen CoC 2 nu även med vänster!
Sedan tryckte jag ihop CoC 2 med höger helt utan sättning!
2.5an är beställd så får se hur långt man är från den7 februari, 2008 at 08:56 #752227Anonym anvandareMemberhey you! hoppas du tranar bra nu sa du ar monster stark nar jag kommer hem! jag och karin tranar med vattenflaskor! haha eller jag gor det iaf! dom ar latta ska du veta! saknar dig gubben!
7 februari, 2008 at 09:00 #752228Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Lindor vad är det? Fuck that! We are going raw with a little sött bälte!Du kommer också att fastna i träsket, var så lugn
8 februari, 2008 at 13:13 #752229Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Du kommer också att fastna i träsket, var så lugnHar inte hört så mkt bra om dom faktiskt. Att dom hjälper men är snarare sämre för knäna än bättre, vill ta hand om lille knät mitt
8 februari, 2008 at 13:27 #752230Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Har inte hört så mkt bra om dom faktiskt. Att dom hjälper men är snarare sämre för knäna än bättre, vill ta hand om lille knät mittJag har två så jag klarar mig fint
Har använt mina off / on i 1 år snart och jag känner ingen skillnad mellan passen.
Men det är förmodligen långsiktigt du tänker på, och förmodligen är det rätt :up:
8 februari, 2008 at 13:30 #752231Anonym anvandareMemberedit
8 februari, 2008 at 13:32 #752232Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Jag har två så jag klarar mig fintHar använt mina off / on i 1 år snart och jag känner ingen skillnad mellan passen.
Men det är förmodligen långsiktigt du tänker på, och förmodligen är det rätt :up:
Okej okej…Haha man vet aldrig! Satsat främst på 2 platz ben men samtidigt vill man juh även trycka upp tunga böjar
8 februari, 2008 at 13:33 #752233Anonym anvandareMemberAxeln läker känns de som, den gör inte ont men känns lite i ”sträcket” i en axelpress eller bröstpress, i toppläget alltså. Har blivit tilltalad av Mr. Cbb som kan en del om detta, och han tror det kan vara en sträckning/töjning av senfästet från bröstmuskeln. Symptomen passade då in direkt:
”Mikroskopiskt: enstaka skadade muskelceller och viss inflammation
Kliniska fynd: viss svullnad, måttlig rörelsesmärta, ej nämndvärd förlust av styrka/rörelseomfång, kan eventuellt omöjliggöra idrottsutövning”Snortunga och breda bänkar?, kan iofs förstå varför lill axeln lägger ner. Blir iaf rygg måndag nu och se hur de känns, börjar inte med något brytande, t.e.x bröst…Får börja lugnt..hoppas bara den ska hålla.
Iaf rent träningsmässigt är jag förvånad över hur mkt jag ökat i benen styrkemässigt, även volym ser man bra skillnad. Klarade knappt 150 i böjen dagen innan jul. 190 förra söndagen. Vore då ren dumhet att inte pröva.. Träningen har juh sett ut som så:
2 veckor mycket set, mycket rep, mycket drop. Något lättare vikter men med en jäkla massa blod o smärta, fruktansvärt sköna pass även om du är totalt död efteråt.
2 veckor enkelt, bas, snortungt.
Inser då att jag får gå tungt som jag tycker om, samtidgt köra skiten ur mig med mkt blod som jag även det tycker om. Kör inte för tungt för ofta heller vilket borde rent generellt minska skaderisken. Dock då jag tänkt gå tungt har jag tänkt ligga mellan 4-8. Och inte gå ner för mkt till t.e.x 2…
Ska bli jäkligt roligt, hoppas bara axeln håller! Muscles her we come :up:
Är även sugen på mina grippers, 2.5an kommer idag :emo-thumb
11 februari, 2008 at 00:31 #752234Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Börja lungt nu Freddan. Var rädd om din axel.Det ska jag vara, tackar som dyker upp
11 februari, 2008 at 00:33 #752235Anonym anvandareMemberRyggpass imorgon! Spikat och klart, hoppas axeln mår bättre, det lär väl märkas om inte annat! Nu är klockan mkt så det är bäst man tar sin Kaseindrink och hoppar i säng! Ska upp halv 7 imorrn
11 februari, 2008 at 10:56 #752236Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Okej okej…Haha man vet aldrig! Satsat främst på 2 platz ben men samtidigt vill man juh även trycka upp tunga böjar[http://www.youtube.com/watch?v=k8DnIOuFCq4]
11 februari, 2008 at 19:22 #752237Anonym anvandareMemberjwallin wrote:[http://www.youtube.com/watch?v=k8DnIOuFCq4]Sett denna lille tunnis! Svag och dålig muskulatur! Fast iofs…
11 februari, 2008 at 19:31 #752238Anonym anvandareMemberDagen ryggpass var bra som fan, kabelrodden har äntligen kommit in nu! Axeln känns okej! Ska pröva ett bröst eller axelpass imorgon tror jag, mkt lätt sådant dock! Får se hur den känns axeln…
Iaf ryggpasset!
Skivstångsrodd: 3 set med 3 drop
Kabelrodd: 3 set, 1 med drop, 1 med dubbeldrop, 1 med trippeldrop
Latsdrag med vinklad stång: 3 set, 2 med drop och 1 med trippeldrop
Sedan ett ”cirkelträningsset, typ giant set bestående av”
Pulldowns – rodd i cc – t-rodd – hantelrodd, supersakta rep i hanteln.Hej och välkommen blod i min rygg!
Hoppas nu axeln vill hålla, är så fruktansvärt sugen och köra på som ett as! Har just nu världens intällning…bara därför…
11 februari, 2008 at 20:40 #752239Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Dagen ryggpass var bra som fan, kabelrodden har äntligen kommit in nu! Axeln känns okej! Ska pröva ett bröst eller axelpass imorgon tror jag, mkt lätt sådant dock! Får se hur den känns axeln…Iaf ryggpasset!
Skivstångsrodd: 3 set med 3 drop
Kabelrodd: 3 set, 1 med drop, 1 med dubbeldrop, 1 med trippeldrop
Latsdrag med vinklad stång: 3 set, 2 med drop och 1 med trippeldrop
Sedan ett ”cirkelträningsset, typ giant set bestående av”
Pulldowns – rodd i cc – t-rodd – hantelrodd, supersakta rep i hanteln.Hej och välkommen blod i min rygg!
Hoppas nu axeln vill hålla, är så fruktansvärt sugen och köra på som ett as! Har just nu världens intällning…bara därför…
Det här börjar ju spåra ur totalt :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.