Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

Home Forums Dagböcker Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,415 total)
  • Author
    MaQue wrote:
    Det här börjar ju spåra ur totalt ;):emo-thumb

2 weeks at least of real pain, i may love it! :D

2 veckor heavy shit basövningar! Dock ska ja inte gå för tungt. Vi får även se hur axeln läker eller blir, så vågar inte gå för tungt för fort heller. Jag vet dock att du kommer att återfinna dig till högset, högrep och lots of pain :p

Ska officiellt prova mig på 20 reps i böjen på 110 kg på söndag. Only for u MaQue :p

Om allt känns bra!

Jag är mer nyfiken på hur något sådant känns precis efteråt. :)
    Hoppas det går bra dude!

lovelysmile wrote:
    Jag är mer nyfiken på hur något sådant känns precis efteråt. :)
    Hoppas det går bra dude!

Böjen menar du eller? Prövade 20 på 100, efter kändes det riktigt kasst! Lungorna dog och man ville må lite dåligt, men de tycker vi om, så de är skoj :emo-thumb

Tack du Miss Smile!

Robert Svensson wrote:
    [img=http://static.pici.se/pictures/ntrRqkXcz.gif]

Sakta ner i backarna nu herr Rob! Jag har inte klarat av det ännu! Men det ska jag göra sen

Jobbar nu i kundtjänsten på canal digital, som alla andra hamnar på förr eller senare iaf en tid:) så nu kan man säga jag har 2 jobb. Utbildningen började i måndags, så även om man för tillfället mest sitter rätt upp och ner så blir man rätt trött i huvudet. Har mest hela dagen gått och tänkt på bröstpasset och hur det skulle gå me axeln, och det kändes att man inte är helt stabil men de gjorde inte ont, så det gick bra! Så nu är man på bra humör! Hantelpressarna vart sakta sakta ner och kläm upp och inte allt för mkt vikt naturligtvis, men det kändes riktigt bra i tuttarna även om jag saknar tunga pressar och flyes.

Passet såg iaf ut så här:

Uppåtlutande Hantelpress: 4 set med drop sista
    Bröstpressmaskin: 3 set varav 1 med drop, och 2 med trippeldropp
    Plan hantelpress droppat med nedåtlutande hantelpress: 3 + 3 set med många reps!

Rotator Cuff och pressar med stång körde ja både innan och efter passet.

Bra tryck i pecsen dock!
    Love the pain

Fredrik.J wrote:
    Ska officiellt prova mig på 20 reps i böjen på 110 kg på söndag. Only for u MaQue :p

Om allt känns bra!

Böj = Känns bra.

SÅ ERE BARA, FATTARU???!?!!

:)

Får jag vara med? Flest reps på 110 vinner? :) Film är självklart ett måste.

MaQue wrote:
    Böj = Känns bra.

SÅ ERE BARA, FATTARU???!?!!

:)

Får jag vara med? Flest reps på 110 vinner? :) Film är självklart ett måste.

Sant iofs! Om du är tjock och repsvag och dålig kondis så får du vara med! Film är självklart inte ett måste:up:

Nemen, ska fan fixa vilda träningsbilder framöver iaf. Inte tränat fullt ut på nåra veckor så känner mig mini

Har funnit hantelgrepp nu, för ol vikter. Alltså hantelgrepp som är som en stång i diameter. Så visst blir hantlarna inte full rom då man lassar på viktkakor, men eftersom jag är less på att hantlarna stannar på 50 kg så är det iaf ett intiativ. In på gymet och börja bygga, så nu jäklar! :)

Robert Svensson wrote:
    Gött Fredrik. Tänk om man ändå hade dessa problem. :p

Haha tack du! Klart du inte har några problem, ni har väl upp till 100kgs, dina 80-90 är väl rätt bra för dig just nu

:emo-thumb

Robert Svensson wrote:
    :p

Nä du våra hantlar räcker bara till 60. Tror jag. ;)

Och där är jag inte riktigt än. :)

De kommer nog ganska snart ska du se :)

Skulle bli vila idag, men hade tänkt träna grippers hemma. Polaren behövde hjälp lite på gymet så ställer givetvis upp så det blir ett gripperspass med kanske lite en hands mark? Och vader! Rätt disco men :)

Dagens pass var som sagt, Grepp och Vader, disco pass! Rätt lång vila mellan Grippersen iaf.

1/1 betyder 1 rep vänster och 1 höger. 0.5 var jag nära. 0 är det försök så långt som möjligt.

CoC 1
    3/3 3/3

CoC 2
    1/1

CoC 2.5
    0/1 :D
    0/0.5
    0/1 :D YES
    0/0.5

Coc 2
    1/1

En hands marklyft: rep/arm
    60 x 1, 70 x 1, 80 x 1, 90 x 1, 100 x 1 höger, fail vänster

Sittande Vadpress: 4 set med trippeldropp i varje, 30-40 sek vila max mellan seten:(

Vadpress i benpressen, olika fotställningar: sammanlagt uppåt 70-100 reps med drop till donkey raises och vadpress i hacklift, sista kördes som ett giant set.

Trots discopass så var händerna rätt så slut, magnesium överallt, och vaderna skakade. Är mkt nöjd :)

Fredrik.J wrote:
    Sant iofs! Om du är tjock och repsvag och dålig kondis så får du vara med! Film är självklart inte ett måste:up:

Nemen, ska fan fixa vilda träningsbilder framöver iaf. Inte tränat fullt ut på nåra veckor så känner mig mini

Jag är tjock, repsvag OCH sinnessvag ;)

Duger det? IT FAKKIN ON!

Du å dina jävla cocs! :D Nu vill vi se lite bilder på 120kg beef, vet att du har en kamera :p

Viewing 15 posts - 1,081 through 1,095 (of 1,415 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.