Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

Home Forums Dagböcker Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,141 through 1,155 (of 1,415 total)
  • Author
    Robin U wrote:
    Bra fredde, deffa inför sommaren nu tycker jag så blir det kanon, på riktigt alltså :)

Man vet aldrig! Får som se, nåt kilo ska jag ner iaf, men ska återhämta axeln maximalt först och främst. Ser faktiskt större ut, hoppas jag iaf, än på bilderna. Axlarna är dock något jag försöker jobba med och imorgon ska jag dra av ett totalt psykpass för dom, med mkt drop och inte så tinga vikter, så man håller dvs :)

Robert Svensson wrote:
    Men jag han inte se fredde! Du får skicka den på msn sen. :D

Jäkla svårt utan din msn :D Sen har ja tagit bort den. :

Dagens Armpass

Biceps:
    Skivstångscurl: 3 set, tyngst 4a på 70 med en del hjälp
    Preachercurl med hantel: 3 set
    Sittande kabelcurl: 3 set, 1a dubbeldropp, 2a trippeldropp, 3e 5 drop

Triceps:
    Pushdowns: 3 set
    Frenchpress med hantlar på uppåtlutad bänk: 3 set med trippeldropp varje
    Pushdowns med rep: 1 lätt set + 2 set med dubbeldropp, 1 med trippel.

Pumpade sen ut det sista med ett superset både biceps och triceps i cc.

Grymt jäkla pass! Kände mig som en skogstokig maskin. Körde med Dan, och biceps körde jag med en annan karl, skriker bra på mig och blir galen helt enkelt. Aldrig haft sånt sjukt tryck i biceps, fick en jäkla peak från ingenstans. Dan körde på riktigt bra med mig med massa dropp. Vet inte hur ni räknar trippeldropp men blir för mig 4 set i ett iaf.

Dan är också en kille som fungerar på det viset att om man skriker att han ska göra 4 till så blir det ca 7, det tycker vi om. Nu ska jag fylla på med mer käk och en Scitec Drink, mums! ;)

Robert Svensson wrote:
    Wtf. Jag har en fredrik på min msn. Trodde det var du. :p

robert.svensson@hotmail btw

:)haha, åtgärdat

imorrn kväll kommer det att tas träningsbilder med min kamera så då kommer det upp bilder som är här för att stanna :p

ja det blir det! Påklädda men fasen vad vi ska köra! Fredag kväll är väl klockrent upplägg för stora muskler? :emo-thumb

Dagens pass, hardcore axlar och traps, with Dan friday night! 8)

Sittande press framför nacke: 5 set + drop
    Stående hantellyft åt sidan: 4 set + drop + 1 set lätt med stöd mot bänk
    Sidolyft i cc: 3 set + drop
    Maskinpress: 2 set med dubbeldropp, trippeldropp
    Stående framåtböjda hantellyft åt sidan: 6 set + dubbeldropp

Upprätt rodd i cc: 5 set, sista med trippeldropp + ett extra dropp med hantlar, lätta vikter.

Lite grippers efter detta, är ca 1.5 cm från Coc 3 nu, långt borta än, men det tar sig!

Massa set, mycket blod! Gick bra idag! Satsar mkt på axlar framöver och mindre på trapsen, då mina traps växer ganska lätt och mina axlar växer inte alls…Bilder kommer! :)

1: Dan posar, ser lite ledsen ut, men det är det man ska göra då man är trött.
    2: Dan igen, spänner fast bältet och ser lite grinig ut, han är på diet..Dont talk to me, I am dieting
    3: Dan återigen, bra min, trippeldropp i maskinpress
    4: Jag helt slut, före jag körde…Trippeldropp väntar, så leenden kom senare :)
    5: Jag kör hantellyft, det gjorde ont, i liked it!

Kommer försöka uppdatera med mer bilder från dan och mina pass! Suddiga bilder, försöker lite med inställningarna nästa gång, håll till godo!

Gött pass, ser helt död ut på bilden Fredrik. :D

Tack Grabbar! Var helt död Sami, haha. Men det är det man måste gilla! :emo-thumb

Ska försöka fixa mer bilder, söndag låter som en bra kväll att träna ben och knäppa lite bilder på 2 spyfärdiga killar! :emo-thumb

Har nyss fyllt, tsm me Dan givetvis, med proteinpannkakor, kesella, riskakor. Snart kommer det ett mål till innan läggdags.

Sådärja, lägg upp ”nästan relaxed”-bilden igen nudå fegis… Det är väl inte på slitzforumet du ska vika ut dig? :P
    Kul att få se lite blod, svett & tårar in action iaf! btw måste jag tillägga att om man kikar snabbt är du snuskigt lik magnus samuelsson på vissa bilder! En skvätt skägg och dödskalle-bandana så är det fan på pricken! :D

jwallin wrote:
    Sådärja, lägg upp ”nästan relaxed”-bilden igen nudå fegis… Det är väl inte på slitzforumet du ska vika ut dig? :P
    Kul att få se lite blod, svett & tårar in action iaf! btw måste jag tillägga att om man kikar snabbt är du snuskigt lik magnus samuelsson på vissa bilder! En skvätt skägg och dödskalle-bandana så är det fan på pricken! :D

Haha, slängt bort den för länge sen! Haha! Iofs…
    Tack du, det kommer mera!

HAHA!! Det tar jag som en komplimang haha, får slänga upp en normal bild på mig själv och så får du se om jag är så lik, haha.

När kommer dina tårar, och ditt blod? :up:

Gripper updates, Coc 2.5 går bättre och bättre nu, men har den inte alltid…ca 1.5 cm från big nr 3, hoppas få ihop den innan jag fyller 20.:emo-thumb

Nu är det snart dags för leg day! Framsida lår väntar! :emo-thumb

Kvällens pass, Framsida lår, stegrade oss uppåt i böjen och hacken och körde snortungt sista 2 seten.

Knäböj: efter en massa set uppvärmning
    90 x 10
    150 x 3
    170 x 3
    180 x 2
    100 x 20 (mkt lättare än förra gången, siktar på 30 inom en framtid)

Hacklift: 6 set + 4 drop i sista setet, tyngtst 2a på +180kg

Benpress: 2 set med 20, 25 rep + 1 dubbeldropp i bensparken

Sen var det färdiglekt! Jäkla skönt pass! Tryck i benen som vanligt! Älskar verkligen att träna ben för tillfället. Böjen och hacken vart, som sagt, snortungt i 2 sista seten. Sedan reppade jag ur helt. Böjen var hemsk men gick som sagt mkt bättre och snabbare än förra gången 20 repparen dök upp.
    Så borde väl förhoppningsvis klara av lite mer. Setet på 170 i böjen så for bältet upp, slarvade och stoppade ej fast det ordentligt, så det hamna väldigt snett och rev på rätt bra på sidan av magen.

Men överlag nöjd, trots tunga vikter och få rep så kändes de seten grymt i låren!

Viewing 15 posts - 1,141 through 1,155 (of 1,415 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.