- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 mars, 2008 at 17:10 #752315Anonym anvandareMember
Ikväll äre ryggpass som väntar! :emo-thumb
3 mars, 2008 at 20:31 #752316Anonym anvandareMemberDagens Ryggpass, skulle köra baksida lår, men blir senare i veckan, förmodligen tsm med bröst.
Vart mellan 12 – 5 rep
Skivstångsrodd: 3 set
Friviktsroddmaskin: 3 set
Latsdrag med v-handtag: 3 set
Latsdrag med handlatorna inåt: 4 set med liten vila
Sittande rodd: 3 set med rak stång
Ryggresningar: 1 x maxBra pass! Kände mig stark idag! Mkt roddar idag! Lite mer basic utan massa drop.
Tröck i ryggen! :emo-thumbBlir till att fylla med köttfärs och nudlar, ikväll blir det även lite glass!
3 mars, 2008 at 20:55 #752317Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Kul att vi redovisade våra pass på exakt på minuten Fredrik! Bra pass homo, homie.Hehe ja! Haha, bara därför så redovisar ja inga vikter för dig! :up:
3 mars, 2008 at 21:30 #752318Anonym anvandareMemberBokade förresten in en massagetid idag, hoppas på att kunna dra ut ryggen en meter eller 2, så känns det iaf..
4 mars, 2008 at 19:05 #752319Anonym anvandareMemberIdag har kosten varit riktigt dålig, tänkte ha en vilodag idag, slappna av och se en film, äta lite glass, slappna av med kosten, så har därför inte följt den till 100, skönt ibland faktiskt. Men då säger polaren att han ville jag skulle följa, och drog upp det här jag nämnt med vader, baksida lår och grepp, vader spec gnäller jag alltid över, så är övertalad till gymet nu, väldigt lätt. Ska bli skoj! Hoppas bara man kan prestera ordentligt ändå, klart man kan? bara köra på
4 mars, 2008 at 22:52 #752320Anonym anvandareMemberDagens pass:
Gripperträning: Med coc 3 på höger, 2.5 vänster. under en cm ifrån 3an nu. Men får inte med lillfingret i trycket. En hel del set iaf.Pinch med viktkakor, några set stegrande, som mest med en tjock 20a, en tjock 15 tsm, klarade av detta 1 gång med varje hand. Fail på sista.
Baksida lår såg ut som följande:
Stela marklyft: 4 set stegrande + 1 till lättare
Sittande lårcurl: 3 set stegrande, många reps
Liggande lårcurl: 2 set med dubbeldropp på båda
Vader såg ut som följande:
Sittande Vadpress: 3 set med trippeldropp på båda och en massa reps
+ drop till donkey raises + drop till vadpress i hacklift, alla 3 set.Fick nästan ihop 3an, baksidan hade bra tryck och känner mig bakåtlutad då jag går, vaderna skakar fortfarande! Tummen upp! :emo-thumb
4 mars, 2008 at 23:34 #752321Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Coc:arna går ju som smort för dig nu ju! Och likaså böjen, haha! brutala böjar måste jag säga. Grymt som fan Fredrik, fortsätta lyft!:bb:Jo dom går bra, tror på att 3an ska igen snart, ska köra stenhårt med dom som vanligt. Vill få ihop 3an utan sättning, sen ska jag försöka certifiera mig, men det är en bra bit kvar, men det är mitt mål än så länge. Böjen går också riktigt bra, ska dock ta mig ner till öak, styrkeklubben och böja lite, ryggen far lite för mkt stundtals och det är inte bra på tunga vikter.
Tack
5 mars, 2008 at 19:57 #752322Anonym anvandareMemberDagens Bröst och magpass
Uppåtlutande bänkpress: 3 arbetsset
Uppåtlutande hantelpress: 3 set
Bröstpressmaskin: 3 set
Högt uppåtlutande hantelpress i superset med nedåtlutande hantelpress: 2 + 2 set, lätta vikter och många reps
Cablecross: 2 set med ett ordentligt kläm efter varje rep, lättare vikter5 set mage efter detta!
Även lite rotaturcoffBra tryck i pecsen idag! Dom 3 första övningarna var mina hårda och tyngre arbetsset. Körde smalare i bänken idag och axeln kändes ok, känns däremot sämre med plan bänk så håller mig borta från den ett tag, prövar alltid efter varje bröstpass på 40-50 kg och känner efter. Körde riktigt strikt i bänken iaf men det gick rätt bra, inte så stark i bröstet däremot men det är väl inte det viktigaste heller. Ruskigt stolt över mig själv som tog mig tid att köra lite mage, det händer inte ofta, har blviit mkt starkare sen jag körde det ordentligt sist för några månader sen. Böjen har väl gjort mig något stabilare kanske! Men iaf överlag ett bra pass och är rätt nöjd fram tills nästa bröstpass! :emo-thumb
5 mars, 2008 at 21:02 #752323Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Wtf.Jag vill ju se vikter Freddan! 👿
plusett
Slarva inte med magen, viktigt i både böj och mark ju! :nono:
Ge farbror lite vikter nu
5 mars, 2008 at 21:11 #752324Anonym anvandareMemberRobert och MaQue
Vikterna är inge speciellt, tungt men riktigt strikt 4a på 110 uppåtlutande iaf, men är inte så stark i bänken, men det kommer väl kanske. Håller inte för brett nu heller. Haha mage är inte någon favorit, men jag blir starkare i den trots att ja inte tränar den så…
6 mars, 2008 at 22:36 #752325Anonym anvandareMemberIdag var jag trött men bestämde mig för att köra ett kanonarmpass!
Biceps:
Skivstångscurl: 3 set, sista set var en snortung 2a med pass på 80kg
Preachercurl med hantel: 3 set
Kabelcurl, stående: 3 set, 2 med dubbeldropp, sista med 4 drop, liten vila
1 set + drop med lätt stångTriceps:
Pushdowns: 4 set
Frenchpress med hantlar, uppåtlutad bänk: 3 set med 1 drop på varje
Rep extensions? i latsdraget + drop till pushdowns med rep, 3 set
1 avslutningsset i pushdowns med 1 set + trippeldroppTröck!
Blod! Stångcurlen på 80 gjordes inte fullt ut själv, men svingade inte särskilt mkt alls, däremot var det snortungt, men hade gett mig fan på att pröva iaf! :emo-thumb
6 mars, 2008 at 23:17 #752326Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:80kg curl är fan inte att leka med!
BRA!Thanks Rob!
Men det var kanske 15-20 kg för mkt Alltid roligt att se vad man är kapabel till dock.
7 mars, 2008 at 07:22 #752327Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Thanks Rob!Men det var kanske 15-20 kg för mkt Alltid roligt att se vad man är kapabel till dock.
Gott att du curlar lika mycket som du böjer
DISCO INFERNO!!
När blire curltröja för dig? :emo-thumb
7 mars, 2008 at 12:43 #752328Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Gott att du curlar lika mycket som du böjerDISCO INFERNO!!
När blire curltröja för dig? :emo-thumb
Mer än vad jag böjer? Vad fan
Curltröjan har jag funderat på, vet dock inte om man borde ha curl lindor också, hört de är bra!7 mars, 2008 at 13:53 #752329Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Mer än vad jag böjer? Vad fan
Curltröjan har jag funderat på, vet dock inte om man borde ha curl lindor också, hört de är bra!WTF?! Såna måste jag skaffa!!!!!111
King of the curl machine has spoken
kåm ijen nurå, mera böj
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.