Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

Home Forums Dagböcker Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,171 through 1,185 (of 1,415 total)
  • Author
    MaQue wrote:
    WTF?! Såna måste jag skaffa!!!!!111

King of the curl machine has spoken ;)

kåm ijen nurå, mera böj :)

Ahh off course we need that!

Titta högst upp på sida 135! Annars får du vänta tills på söndag :emo-thumb

Dagens Axelpass, lite sömn men de löstes med en dunderfrukost för lite tryck.

Press framför i smith: 3 set
    Stående hantellyft åt sidan: 3 set + 1 drop
    Sidolyft i cc: 3 set, liten vila + drop i axelpressmaskin
    Framåtböjda hantellyft åt sidan: 6 set + 1 drop
    Hantelshrugs: 2 set, högreps, runt 20
    Drop till upprätt rodd, många rep, på båda set

Körde lite greppträning me nde gick åt h-vete. Däremot bra tryck och axeln känns bra! :)

Idag skulle jag kört ben, men vaknade förkyld och förmodligen med feber, mår inte alls bra, så att dundra på benen var ingen ide för dagen….:(
    Hoppas ja mår bättre imorrn iaf

då kan du passa på att knäppa några bilder:D

von huff wrote:
    då kan du passa på att knäppa några bilder:D

Hade faktiskt tänkt de! Men mobilskapet är paj IGEN! mjukvaruproblem, så startar bara en vit skärm o inget mer.

Fredrik.J wrote:
    Hade faktiskt tänkt de! Men mobilskapet är paj IGEN! mjukvaruproblem, så startar bara en vit skärm o inget mer.

skit:(Fast om det är mjukvaruproblem så går det på garantin om den inte gått ut+

von huff wrote:
    skit:(Fast om det är mjukvaruproblem så går det på garantin om den inte gått ut+

Jo jag vet, har haft PRECIS samma problem förut, väldigt störande…Hur går det med deffen? :)

Fredrik.J wrote:
    Jo jag vet, har haft PRECIS samma problem förut, väldigt störande…Hur går det med deffen? :)

Gav upp deffandet:DFan det finns ju inget att deffa fram och har ingen lust att va hungrig längre.Hur länge har du tränat?

Säg som det är, du ryms inte på skärmen, därför är den vit.

GROVFIS!

Krya på dig grappen, hoppas förkylningen släpper snart.

von huff wrote:
    Gav upp deffandet:DFan det finns ju inget att deffa fram och har ingen lust att va hungrig längre.Hur länge har du tränat?

Haha låter bra! :)

Ingen aning faktiskt, seriöst inte allt för länge iaf, många år kvar förhoppningsvis.

MaQue wrote:
    Säg som det är, du ryms inte på skärmen, därför är den vit.

GROVFIS!

Krya på dig grappen, hoppas förkylningen släpper snart.

Risken är INTE stor! :D

Tack du! Hoppas på det med, sugen på att köra 400 i marken, 100 reps på 100 i böjen just nu…Men skönt med vila på ett sätt också.

Fredrik.J wrote:
    Risken är INTE stor! :D

Tack du! Hoppas på det med, sugen på att köra 400 i marken, 100 reps på 100 i böjen just nu…Men skönt med vila på ett sätt också.

400 i marken? Det fixar du! :emo-thumb

KRAMPUS wrote:
    400 i marken? Det fixar du! :emo-thumb

Tack! Tänkte först ja skulle köra rodd med de, men måste vänta ett tag…men ge mig 2 veckor!

Förhoppningsvis back on track idag iaf, ska pröva lite marklyft tror jag nämligen. :emo-thumb

Fredrik.J wrote:
    Tack! Tänkte först ja skulle köra rodd med de, men måste vänta ett tag…men ge mig 2 veckor!

Förhoppningsvis back on track idag iaf, ska pröva lite marklyft tror jag nämligen. :emo-thumb

heeey darling!
    hoppas du tranar hart nu! langtar tills jag far klamma pa dina gigantiska muskler ;) :|

PUMPA!!

Jag är nöjd om jag får se dina gigantiska muskler;):|

Viewing 15 posts - 1,171 through 1,185 (of 1,415 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.