Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

Home Forums Dagböcker Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,415 total)
  • Author

Dagens armpass!

Stående växlande hantelcurl: 3 set
    Preachercurl med rak stång: 3 set
    Sittande stångcurl i cc: 4 set + drop
    1 set stångcurl, lättare vikter, 20 reps

Smal bänkpress: 3 set
    Sittande hantelextension, en arm i taget: 3 set
    Sittande pushdowns med rep och stående: Vartannat set, 4 set + dubbeldropp
    Pushdowns med rak stång: 1 set med lättare vikter, 20 reps

STRIKT SQUEEZE = Tröck!

Bra pump så att säga! :up:

Axlar, traps, vader snart då! :)

Dagens kvällspass, rätt stört, med mr Cbb som var på besök.

Axlar, traps, lite vader

Sittande press framför i smith: 4 set + dubbeldropp sista
    Stående hantellyft åt sidan: 3 set + trippeldropp sista
    Sidolyft i cc: 2 set för varje arm, ingen vila utan bytte arm mellan set
    Press i maskin: 2 set, 1 med 20 reps, 1 med trippeldropp, 3a på 10 kg…:D
    Framåtlutande hantellyft åt sidan: 5 set, med dubbel och trippeldropp 2 sista

Shrugs med stång: 5 set. sista med dubbeldropp, shrugs till upprätt rodd
    1 extra set upprätt rodd utöver detta

Stående vadpress i hacklift:
    1 set med 200 reps…:(, mitt i setet fick man stampa av sig lite
    1 set med 40 reps utan vila med mer kläm och sträck

1 avslutande set med stång i smith för att pumpa ur de sista, 30 reps

Grymt pass, gick över förväntan, 3a på 100 i smithen med lite pass och fruktansvärd pump i axlarna, som jag aldrig upplevt än. Så de känns bra! Vila imorgon, Framsida lår söndag! :emo-thumb

4 oslagbara under träning

Testament – Eyes of wrath
    Full blown Chaos – Apocalypse
    Devildriver – Head on Heartache Topplåt:emo-thumb
    Hatebreed – Doomsayer

Idag är det vila, tjejen kommer hem från Thailand idag och det blir skoj! Så hon kan laga mig massa god mat

kör inte för mkt kardio ikväll bara, du ska orka gymma imorrn också ;)

Man måste njuta lite av livet. Dessutom blir jag ungefär dubbelt så katabol annars….Okej, de var lite påsk humor…:)

Btw, dra på ni! Haha

100kg i smithen är soft, men ni skulle sett när vi svettades med att få upp 5kg i axelpressmaskinen..eller hur fredrik?:)

Aisaksson wrote:
    100kg i smithen är soft, men ni skulle sett när vi svettades med att få upp 5kg i axelpressmaskinen..eller hur fredrik?:)

Haha ja! Det var roligt, särskilt då en viss person som är alldeles för stark för sitt eget bästa, flyttar hela maskinen i andre repen?! ;)
    Smärtan var däremot mysigt!

Ja varför spara på krutet i andra reppet?=)….min nacke är fucked i dag…mina vader också…axlarna är påväg…och jag som ska ut å dansa i dag=)

Hur går det? Kan jag göra ngt för dig? Nakenbilder, mental träning, elchock?

Fredrik, i dag är det träning, eller har du gått och dött efter helgens bravader? Blir nog ett armpass istället för rygg…mina axlar/trapz är inte riktigt 100% än=)

Aisaksson wrote:
    Fredrik, i dag är det träning, eller har du gått och dött efter helgens bravader? Blir nog ett armpass istället för rygg…mina axlar/trapz är inte riktigt 100% än=)

Haha jag levde iaf! Benen är däremot orörliga nu, helt sjukt…aldrig varit med om dess like. Mår triceps bra för herrn då? :p

KRAMPUS wrote:
    Hur går det? Kan jag göra ngt för dig? Nakenbilder, mental träning, elchock?

Mental träning? Checkat
    Elchock? Kan behövas

Det är så här att jag gått och blivit magsjuk och inte får i mig nå mat, kanske en nakenbild på dig då vore att pröva?

Joo dom mår som dom mår…blir inge rygg i dag…är tvungen att ta en extra vilodag till ryggpasset..muäh

Söndagens Framsida lår pass, var tänkt jag skulle ta ett lugnt pass

Knäböj: 4 set, inte ATG alla reps, men 27 reps på 100
    Hacklift: 4 set, 3-6 rep
    Benpress: 3 set, 25-17 reps
    Benspark: 3 set, 1 med massa drop, 1 med ännu mer drop, från 100 ner till 10, 1 set med 50 reps.

Är defenitivt ljusår från att röra mig ordentligt.

Mår f.ö skit! Förmodat magsjuk, förkyld, feber, ont i huvudet och ont i hela kroppen. Men men, får inte i mig någon mat alls, så ska försöka tvinga i mig lite vassle, man får inte bli katabol! :)
    Har därför inte blivit något pass förrän söndagen, hoppas på att träna senare i veckan iaf.

Bjuder också på en bild från Axelpasset i fredags, ljuset är något nersatt och ser lite ihopsjunken ut, körde shrugs på bilden. Har inte tillgång till originalbilden ännu, men den ser likadan ut fast ljusare.

Viewing 15 posts - 1,201 through 1,215 (of 1,415 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.