- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 mars, 2008 at 13:31 #752375Anonym anvandareMember
Ser sjukt bra ut, skulle vara intressant med mer bilder!
25 mars, 2008 at 18:57 #752376Anonym anvandareMemberingen liten pojke;)
25 mars, 2008 at 19:20 #752377Anonym anvandareMemberQustaph wrote:Ser sjukt bra ut, skulle vara intressant med mer bilder!von huff wrote:ingen liten pojke;)Tack Boys! Tkr själv ja ser liten ut, väldigt buteljformad, men de är förmodligen ihopsjunkna shrugsrörelsen
Mer bilder ska fixas, på nån vecka. Magsjuka är inte bra för trycket.25 mars, 2008 at 21:30 #752378Anonym anvandareMemberljuset är inte modifierat fredrik..de är ju din rygg som släckte ljuset när ja skulle ta=)
27 mars, 2008 at 13:05 #752379Anonym anvandareMemberAisaksson wrote:ljuset är inte modifierat fredrik..de är ju din rygg som släckte ljuset när ja skulle ta=)Nog om dig nu Andreas! :emo-thumb
27 mars, 2008 at 13:09 #752380Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Mer bilder säger jag bara!Kanske kommer nån gång, just nu sitter jag här än. Lite smått feber nu, kan äta mer o men inte alls lika mkt. Är träningssugen men mår fortfarande inte 100, inte lika dåligt än iaf. Hoppades på träning idag men icket…
Känns inte skoj, vilade för 2 veckor sen en hel vecka, nu blir de väl liknande. Men de är väl bäst att vara helt 100 innan man kör igång, man vill juh inte spy på gymet heller…Hoppas hoppas man mår bättre och är feberfri imorgon! Hoppas!
Aptiten kan gärna få komma tillbaka!28 mars, 2008 at 00:02 #752381Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Jag hoppas alltid på bilder så fort jag tittar in här. :happy:Ta det lungt ikväll så ska du se Fredde att du är bättre imorgon!
Haha.
Jo ja hoppas på det! Glass kan göra mkt gott för en!
Hoppas på en pigg o fräsch kropp imorgon tills gymet!29 mars, 2008 at 12:57 #752382Anonym anvandareMemberFörsta passet igår, Bröst, Triceps
Uppåtlutande hantelpress: 4 set
Plana flyes: 3 set, första gången på länge p.g.a axeln, inte fullt djup
Bröstpressmaskin: 4 set + 1 drop
Cc: 3 setFrenchpress med hantlar, uppåtlutad bänk
Sittande hantelextension
Olika varianter av pushdowns både i latsdrag o trissaSkönt pass, väldigt seg dock men de är väl för man nyss kommit igång. Idag är det rygg biceps på schemat!
29 mars, 2008 at 20:31 #752383Anonym anvandareMemberRiktigt cool bild, ser ut som du lever i din egen värld för stunden, bara du och vikterna i krig. :bb2:
29 mars, 2008 at 20:53 #752384Anonym anvandareMemberGrym bild maffig !
30 mars, 2008 at 13:17 #752385Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Gött att du har kommit iväg iafNu vill jag läsa om ryggpasset.
Det kommer det kommer!
Sami.A wrote:Riktigt cool bild, ser ut som du lever i din egen värld för stunden, bara du och vikterna i krig. :bb2:You got the feeling! Vart faktiskt rätt coolt! Får försöka fixa några fler!
Oggelit0 wrote:Grym bild maffig !Tack du herrn!
30 mars, 2008 at 13:26 #752386Anonym anvandareMemberIgår kväll körde jag Rygg, Biceps:
Latsdrag rak stång: 4 set, 3a på 115 kg som bäst
Latsdrag med v-handtag: 4 set, 5a på 100 som bäst
Sittande rodd: 3 set fullt mag 100
1 giant set bestående av sittande rodd med rep, stående rodd i latsdrag och hantelrodd.Stående växlande hantelcurl: 3 set + 1 set hammer
Preachercurl med hantel: 3 set
Sittande cable curl: 3 set
1 giant med lätta vikterSchysst pass! Bra tryck i latsen, sämre i biceps men dom mådde bättre efteråt. I och med jag missat hela veckans träning så blir det omprio i schemat här, satsade mer på bredd igår och mer på tjocklek i veckan. Pass idag med!
30 mars, 2008 at 14:04 #752387Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Yeah! Gött Freddan! Kör hårt ikväll! Är det ben?Givetvis! Jo det blir ben! När jag varit sjuk fram till tors så blir schemat nästa vecka helt fucked. Men de blir iaf ben idag! De ja inte hunnit med som jag måste jobba på är axlar och vader och det kör jag tisdag. :emo-thumb
30 mars, 2008 at 21:27 #752388Anonym anvandareMemberDagens benpass!
Hacklift: 5 set med 8-2 rep
Benpress: 4 set med 12-8 rep
Utfall med stång: 3 set med 8-3 rep per ben
Benspark: 5 set + drop 15-8 rep
Benpress i maskin: 1 set 30 repStela mark supersetat med liggande lårcurl: 3 + 3 set stegrande vikter
+190 i hacken som tyngst 2a, 350 i benpressen 8a, var väl vikter som var högre upp.
Jäkligt skönt pass! Körde stenhårt men inte max, kunde röra mig efter passet iaf. Men vill defenitivt inte bli sjuk igen på en gång. Bra pump, men kosten har varit lite halvers idag vilket tyder på något sämre tryck. Men helt okej, baksidan mådde däremot som dom skulle, kände mig lite baktung så här…
Nu blir det till att fylla lite, sen en dusch, sen väntar glassen i frysen på mig. Trevlig kväll!
Edit.
30 mars, 2008 at 22:01 #752389Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Göööött Freddan! Bra vikter. Det lilla man fick reda på. :p Lär nog inte dröja länge till innan du är tillbaka.Tack du! Hehe är som tillbaka, men vill inte köra psykhårt, dvs 8 drop och massa giant på benen för då säger nog lilla kroppen ifrån.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.