- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 april, 2008 at 07:16 #752465Anonym anvandareMember
Hoppas axeln kryar på sig, och gör som du vill.
One mean green PB machine!
30 april, 2008 at 16:24 #752466Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Hoppas axeln kryar på sig, och gör som du vill.One mean green PB machine!
Jag menar de, hoppas jag med, bokat tid hos kiropraktor på fredag.
Haha, vi kan allt hoppas på fler pb :emo-thumb
Idag vart det en 30 min promenad i rask takt, för att vara mig alltså…
Hade gärna tagit någon bild på hur man såg ut, 17 grader ute, promenad i långärmat…Hugaligen
Valborgs idag då! Unna sig gott kan man inte göra på nystartad diet heller, blir en cigarr istället, klagar man dock inte på :up:
1 maj, 2008 at 22:14 #752467Anonym anvandareMemberDagens pass: Rygg, baksida lår!
Stångrodd med ez stång: 3 set, 5:a på 148 kg
Corner rows: 4 arbetsset, 7:a på 135 kg
Sittande rodd med v-handtag: 3 set, 15 rep på 100 kg
Latsdrag med handflatorna innåt: 3 set, mkt liten vilaStela mark: 4 set, 2a på 170 kg
Liggande lårcurl: 4 set + dropHar aldrig kört rodd med ez eller corner rows förut.
Roddden med ez var ruskigt skön, grym kontakt, inte helt strikta sista set heller men det vart pb.
Corner rowsen var så groteskt sköna, en riktig massabyggare som Andreas sa det så fint. Pb där också, men mer kommer. Stela marken vart det pb även där, kanske klarat någon till rep men då skulle ryggen ha farit för mkt. 3-4 pb iaf! Grymt pass! Totalnöjd! :up:
2 maj, 2008 at 21:45 #752468Anonym anvandareMemberKvällens pass: Axlar, Triceps, Traps
Axlar
Sittande hantelpress: 5 set, 5-6 rep på 41.6 kg
Stående hantellyft åt sidan: 4 set + 1 drop
Stående framåtböjda hantellyft åt sidan, specialare: 4 setTriceps
Pushdowns med rep, med ryggstöd: 3 set + drop
Sittande enarmshantelextension: 3 set/arm
Cutler pushdowns i latsdrag: 3 set + drop, nån rep på 70 kgTraps
Hantelshrugs: 2 lätta set
Stångshrugs i smith: 3 arbetsset, 8a på 210 kg3 pb! Bra pass! Nöjd, givetvis! :emo-thumb
2 maj, 2008 at 22:15 #752469Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Oj vart ett tag sedan jag tittade in här Freddan. Shame on me! Varför har du gått över till dagbok?Ja skäms på dig! Jag som skriver upp lite vikter också, pb varje pass i 3 veckor i rad snart…Diet har även inletts, en mini sådan:)
Vet ej, tanken är att lite bilder ska upp snart, tränings o allt möjligt, lite annat snack ska även få förekomma.
2 maj, 2008 at 22:35 #752470Anonym anvandareMemberKan även tillägga att det går bra för Dan också! 170 marken utan remmar och bälte efter ca 15 set rygg om inte mer, 50 i curlen nån rep, hantelpressarna har han tryckt nån rep på 44 med lite pass. He is growing, gubben min som inte vet hur man fuskar…:up:
5 maj, 2008 at 09:27 #752471Anonym anvandareMemberIgår körde jag Vader, mage, cardio.
Smart upplägg dagen innan framsida lår pass, kanske inte? Men iaf så är det framsida lår ikväll.
6 maj, 2008 at 15:39 #752472Anonym anvandareMemberFramsida lår igår kväll!
Hacklift: 3 arbetsset
Benpress med 1 ben i taget: 3 set + drop
Benpress i technogym maskin: 3 set, liten vila
Benspark: 5 set + dropAvslutade med att varva ner på cykeln, bra tryck i låren.
2 pb! 6a på +160 i hacken, hade nog gjort en 8a, men kände av knäna igår så tog det iaf något lugnare. körde iaf nåra rep på 200 i pressen med 1 ben. Riktigt djupt.
Nöjd även om man blir smått orolig att knäna spökar, men de är nog ingen fara.
6 maj, 2008 at 18:06 #752473Anonym anvandareMemberHärligt pass Fredrik, hacklift är en förjävla härlig övning!
Synd det där med knäet, men en dum fråga; hur har du fötterna när du kör? Högt, lågt?
Vad jag vill komma till är att sänker du ner kroppen bakom knäna och låter knäskålarna åka i samma riktning som tårna bör det inte göra ont, medans tvärtom göra ont.
Jag vet att du säkert vet detta, men ändå, för att vara säker.
6 maj, 2008 at 21:00 #752474Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Härligt pass Fredrik, hacklift är en förjävla härlig övning!Synd det där med knäet, men en dum fråga; hur har du fötterna när du kör? Högt, lågt?
Vad jag vill komma till är att sänker du ner kroppen bakom knäna och låter knäskålarna åka i samma riktning som tårna bör det inte göra ont, medans tvärtom göra ont.
Jag vet att du säkert vet detta, men ändå, för att vara säker.
Ja, den är juh de!
Ganska lågt så ja kommer så djupt som möjligt. Kör precis som du beskriver, gör aldrig ont, förutom igår. Diet du vet?6 maj, 2008 at 21:04 #752475Anonym anvandareMemberIdag körde jag bröst och biceps:
3 set bänk!
3e setet körde jag på 120, gick lätt, hade nog klarat 8a, vilket är målet, gick lätt alltså, men 3e repen känner jag, med min axel ja har problem med, att fästet ungefär i armhålan alltså, börjar ”skaka”, trodde det skulle gå rätt av, så slutade givetvis där. Kunde inte köra nå mer bröst överhuvudtaget. Körde lite biceps iaf.Vet inte vad det är, gör ont och man blir lätt skrockfull, när det äntligen går bra med bröstet…Blir att dyka in på någon slags vårdcentral eller liknande, ringde sjukan o dom sa att de kunde förmodligen vara nå med bröstfästet.
Ska kolla imorrn iaf, grymt arg! Så lär väl få sluta dieten, IGEN! p.g.a problem efter 1!! Vecka.
6 maj, 2008 at 21:36 #752476Anonym anvandareMemberDet som jag nästan tror och kanske hoppas är att jag har en sträckning och att det höll på gå sönder, för att jag är så dum o kör bröst med en sträckning, men vi får se som sagt, man hypar upp sig så lätt me den här träningen…
8 maj, 2008 at 09:43 #752477Anonym anvandareMemberAkta tuttarna, du ska hålla i ett par år till
8 maj, 2008 at 16:56 #752478Anonym anvandareMemberGet well, so you can later on pump and smäll! :bb:
8 maj, 2008 at 17:42 #752479Anonym anvandareMemberMaQue wrote:Akta tuttarna, du ska hålla i ett par år tillJo vet, körde för blodgenomströmning vilket är rekomenderat, alltså ingen hel vila…Så mkt lätt för blodgenomströmning, men just nu är jag nog mest överansträngd just vid bröstet så planerar vila hela nästa vecka, rehab hemma med minihantlar.
jwallin wrote:Get well, so you can later on pump and smäll! :bb:I am pumping and smälling! But not chest! :pop:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.