Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

Home Forums Dagböcker Byggande och långsiktiga mål ifrån Fredrik!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,415 total)
  • Author

Verkar vara ett riktigt ben dödar pass det där, mysigt ;)

Emmeriktigt mysigt, cykelturen till Ica var jobbigare än oväntat8)

Renegade Det säger killen som väger mindre och för övrigt gör 10or på 100 i böjen :p Haha, nemen ja ska verkligen köra hårt, förut har man haft knä men stora motivationsproblem att orka träna benen, nu med böj så har det faktiskt blvit riktigt skoj! :)

Dagens pass BRÖST[/b]

Bänkpress:
    85 x 8
    85 x 5:|
    90 x 4
    90 x 3

Uppåtlutande Hantelpress:
    31.4 x 9
    31.4 x 8
    34.1 x 6

Nedåtlutande Hantelpress:
    29.1 x 10
    29.1 x 10

Cable crossovers för nedre:
    35 x 9

Pumpade lite i Peck-deck!

Mage orkade jag absolut inte köra, helt slut i bröstet! :)

Dock så gick bänken väldigt mysko viktmässigt upp och ner, får se vad jag hittar på nästa bröstpass i bänken viktmässigt, men de var grymt kul med bänk iallafall, lite förnyelse skadar väl inte. Och bra tog det också! För övrigt så ska jag bulka på mig nu! Ciao

Dagens fantastiska Armpass[/b]

Skivstångscurl:
    50 x 11
    52.5 x 8

Sittande Hantelcurl(per arm)
    23.8 x 8
    26.4 x 7

Kabelcurl:
    70 x 11
    70 x 9

Liggande Tricepspress:
    48 x 10
    50.5 x 7

Skullcrushers
    40.5 x 9
    40.5 x 8

Pushdowns i latsdrag:
    45 x 9
    45 x 8

Grymt pass idag! Tre pb:n! inte illa pinkat! Grymt skönt att styrkan är tillbaka iallafall!:pop:

Fan vad starka armar! jag gjorde en 7a på 40 skivstångscurl idag, sen blev jag så deprimerad så jag la av.

emme wrote:
    Fan vad starka armar! jag gjorde en 7a på 40 skivstångscurl idag, sen blev jag så deprimerad så jag la av.

Haha tack!

Det låter ungefär som mig när det gäller böjen o bänken! :D

Dagens Axelpass orkar jag inte skriva upp, det gick piss! Sovit lite allmänt dåligt o så glömde jag kreatinet hemma, men men…Smällar man får ta!
    Tycker dock inte det känns särskilt roligt att köra axlar längre:O

Vet inte riktigt vad jag ska göra, får kanske försöka förnya passet lite, testa lite nytt, men det återstår att se till nästa vecka!

Nu blir det plugg…:frust:

Litenkarl wrote:
    Skivstångscurl:
    50 x 11
    52.5 x 8

Sittande Hantelcurl(per arm)
    23.8 x 8
    26.4 x 7

Shit va stark du är i hantelcurl i förhållande till skivstångscurl..
    :up:

Själv är jag på ungefär samma vikter när det gäller skivstångscurl men har grova bekymmer med att göra fina resultat i hantelcurlen, är just nu på ca 15-17.5kg!

#Sly# wrote:
    Shit va stark du är i hantelcurl i förhållande till skivstångscurl..
    :up:

Själv är jag på ungefär samma vikter när det gäller skivstångscurl men har grova bekymmer med att göra fina resultat i hantelcurlen, är just nu på ca 15-17.5kg!

Tack så mycket! Jag tycker det är ganska jämt det där, 26.4 x 2 = 52.8, men har själv också hört att många är svagare med hantlar.

ÄH det kommer, det är bara att bli lite arg, då funkar allt! :)

Ryggdödardagen[/b]

Tunga Marklyft:
    155 x 4
    160 x 3

Skivstångrodd:
    90 x 8
    90 x 9:|

Latsdrag framifrån brett grepp:
    80 x 10
    90 x 7

Latsdrag med v-handtag:
    80 x 8
    80 x 7

Latsdrag Flex Wheeler Special:
    70 x 10
    70 x 9

Hantelshrugs:
    44.6 x 9
    44.6 x 8

Upprätt rodd i cable:
    60 x 10 med stopp
    65 x 9

Helt sjukt pass idag! Sovit riktigt riktigt illa inatt, mådde dåligt hela förmiddagen och var tvungen att bege mig hem ifårn skolan…Efter nån timmes sömn, bestämde jag mig för att dra mig till gymmet iallafall, och ångrar mig gör jag icket! GRYMT SKÖNT!

Marken gick oväntat bra, nu kommer styrkan verkar de som, men glömde tyvärr remmarna hemma så jag hade orkat minst 1 rep till på 160, men är hursomhelst nöjd!

Rodden gick sjukt tungt men kändes riktigt bra!

Latsdragen var grymt sköna och jag testade på 90 vilket gick rätt bra, och efter lite snokande här på body och filmkikande tetade jag även flex wheelers special, på latsdragen vilket kändes lite konstigt men det tog bra!

Helnöjd med passet!

Firande med Tacos och Kladdkaka! :pop:

bra mark där!=P

emme wrote:
    bra mark där!=P

Tack, men bättre ska det bli! Har dragit ungefär 170 förut men tappade lite styrka då jag gjorde fler reps, siktar på 200 till jul 8) … Haha!

Men ska göra mitt bästa, borde egentligen gå om man höjer minst 2.5 kg varje pass, visst känns det tyngre men enligt min åsikt känns det inte precis som att höja 2.5 kilo i bänken, det kan bli en tyngre historia! Men får se vars jag hamnar ska testa dra ett maxlyft kring juletid och se vars jag hamnar!

Nu är jag faktiskt riktigt taggad inför Böjen imorgon! Får se var den tar mig!

Litenkarl wrote:
    Tack, men bättre ska det bli! Har dragit ungefär 170 förut men tappade lite styrka då jag gjorde fler reps, siktar på 200 till jul 8) … Haha!

Men ska göra mitt bästa, borde egentligen gå om man höjer minst 2.5 kg varje pass, visst känns det tyngre men enligt min åsikt känns det inte precis som att höja 2.5 kilo i bänken, det kan bli en tyngre historia! Men får se vars jag hamnar ska testa dra ett maxlyft kring juletid och se vars jag hamnar!

okej jag vill också dra 200. är helt klart ett mål för mig. jag har inte ökat nått i marken på ett halv år men nu fick jag äntligen ett pers förra veckan =) så det kanske kommer lite ökningar nu :)

emme wrote:
    okej jag vill också dra 200. är helt klart ett mål för mig. jag har inte ökat nått i marken på ett halv år men nu fick jag äntligen ett pers förra veckan =) så det kanske kommer lite ökningar nu :)

Okej! Men det kommer det kommer, ibland smäller det bara till så ökar man hela tiden, mysko sådant där ibland, men roligt!

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 1,415 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.