CAMILLA´S TRÅD, gott å blandat!

Home Forums Dagböcker CAMILLA´S TRÅD, gott å blandat!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 434 total)
  • Author

Hej!:)

Jag vill nog ha en egen tråd här jag oxå!

Kommer inte att redovisa min ostrukturerade träning eller mitt massiva matintag i detalj…bara skriva lite då å då…kanske slänga upp en bild eller flera:p

Dé va nu 2 veckor sedan jag deltog vid mitt första SM å kom 3:a i +57:bb2: :bb: :yahoo: …en fantastisk upplevelse som slog dé mesta mé hästlängder!

Den senaste tiden, efter tävlingen, har varit lite jobbig…jag kämpar mé att hitta balansen i vardagen igen…vilket verkar gå bättre å bättre för varje dag nu!

Träningen har jag inte haft något uppehåll ifrån, va faktiskt på gymmet redan dagen efter SM, men jag har tagit det lite lugnare mé vikterna å övningarna! Cardion kör jag dock på ordentligt mé…gillar ju att äta , så jag måste röra mycket på mig för att inte förvandlas till ett svullo mé en gång:yikes:

Ska hoppa i säng nu, men passar på att slänga upp några bilder först;)

:dance:

:bb2:

Åsså lite mat senare :drinks: :fun:

Camilla Öhman wrote:
    Åsså lite mat senare :drinks: :fun:

Tycker mig känna igen bakgrunden:( …utan oss:(

FEVER wrote:
    Tycker mig känna igen bakgrunden:( …utan oss:(

Hehe…ja…men ni va medbjudna;)

Vi kör en ny sväng till samma ställe på söndagen efter Lucia…ni é väl på då va?!?

Mer mat å Glass åt folket! :emo-thumb

av din form på SM :worship: Du der jätte snygg på bilderna oxå måste jag säga :emo-thumb Jonas is a lucky man :D

Vad har du för planer inför 2006 ?:

Vanessa Frykman wrote:
    av din form på SM :worship: Du der jätte snygg på bilderna oxå måste jag säga :emo-thumb Jonas is a lucky man :D

Vad har du för planer inför 2006 ?:

Tack ska du ha!:D

Jag får väl erkänna att jag inte har några direkta planer för 2006…inte tävlingsplaner i alla fall:whistle:

Mitt fokus kommer inte att ligga på träning och mat, de går ju per automatik nu ändå.
    För tillfället vill jag bara njuta av livet, göra roliga saker, äta gott och umgås med vänner…jag har mycket att ta igen:happy:

Ni lär väl i och för sig se mig på de flesta BB-tävlingar under 2006 oxå…men då i publiken:up:

Hoppas du inte har ngt emot den här bilden… favorit i repris efter Lucia :P

Tjena Grymma bruden!!

Kul att du är här oxå :emo-thumb
    Tror det var Jonas som skrek så mycket på mig på SM? Härligt med publikstöd! :)

Sug på karamellen ett tag nu ;) och ät gott så kör vi igång med uppbyggnaden snart!! TUNGT SOM FAN!!!!!!

Shit vad länge sedan man åt ordentligt.. men jag är oxå rädd för att feta till mig, varför ska det va så gott med gott… men nu får vi väl äta va? :whistle:
    Är ju helt såld på lussebullar o pepparkakor o sånt 😮
    haha vet du, tänkte nästan köra Lucia för att inte bli fet FÖRE Jul :p

Sally Adham wrote:
    Hoppas du inte har ngt emot den här bilden… favorit i repris efter Lucia :P

Hahaha:D

Klart att jag inte har nått emot den snygga bilden!:emo-thumb

Jepps, en helt klar favorit som vi gärna tar i repris Jag bokar matsalen å ni tar mé er aptiten!:drinks: :dance:

Linn wrote:
    Tjena Grymma bruden!!

Sug på karamellen ett tag nu ;) och ät gott så kör vi igång med uppbyggnaden snart!! TUNGT SOM FAN!!!!!!

Shit vad länge sedan man åt ordentligt.. men jag är oxå rädd för att feta till mig, varför ska det va så gott med gott… men nu får vi väl äta va? :whistle:
    Är ju helt såld på lussebullar o pepparkakor o sånt 😮
    haha vet du, tänkte nästan köra Lucia för att inte bli fet FÖRE Jul :p

Hmm…kan väl erkänna att jag oxå funderade på Lucia…för att inte feta till mig…men kom på att dé va ett väldigt dåligt motiv…bättre att börja jobba på att hitta nån sorts balans i förhållande till kroppen, träningen, maten å livet med en gång…istället för att skjuta upp det!

Jag har kommit på det fina att man kan äta gött å mycket, bara man ser till å förbränna dé igen…mycket cykel å många promenader blir det:whistle:

Å du Linn…glöm inte att dé antagligen é mycket tack vare vår extremt välfungerande aptit vi lyckats bli lite grövre än de flesta andra brudar:emo-thumb

Hej Camilla och Grattis till tredje platsen…….det var verkligen kul att se dig på scen……om det var nån som sken på scen så var det du…:emo-thumb
    lycka till i framtiden med allt :worship:

lägger in två bilder…min vän tog bättre bilder men han har inte hunnit lägga upp dem än…..:evil:

Fel konto.
    //Camilla

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 434 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.