CAMILLA´S TRÅD, gott å blandat!

Home Forums Dagböcker CAMILLA´S TRÅD, gott å blandat!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 434 total)
  • Author
    Jonas Lundberg wrote:
    strax före SM 2005!
    [img=http://img480.imageshack.us/img480/1057/fresm056kt.jpg]

:emo-thumb Riktigt snyggt! Alla bitarna på plats!

Jonas Lundberg wrote:
    strax före SM 2005!
    [img=http://img480.imageshack.us/img480/1057/fresm056kt.jpg]

:emo-thumb :emo-thumb

helt klart en av de snyggaste byggar tjejerna jag sett :emo-thumb

Vanessa Frykman wrote:

Håller med :emo-thumb

Grymt:emo-thumb

Så här ser det ut när hon inte dietar:|

Tack ska ni ha allihop! Va glad jag blir :D

Å till Mattias…hehe, godis é gött!!! :nod

Mattias L wrote:
    Grymt:emo-thumb

Så här ser det ut när hon inte dietar:|

Tycker de varit så varje gång man träffat camilla den senaste tiden =) Men de e klart, e man på elitnivå så klart som fan en ska unna sig lite göttit :up:

Grym form du är i när du tävlar må jag säga fast du äter mycket godis låter det som?;)

NU är det 125 kg Janne här nere . När kommer ni ner och hälsar på?

MIA.Å.H wrote:
    NU är det 125 kg Janne här nere . När kommer ni ner och hälsar på?

Jag alltså 😮

Vanessa Frykman wrote:

WORD! :D

Jan Hansson wrote:
    Jag alltså 😮

Jag förstod att det var du!;)

”Vi” är inte jag å Jonas längre, men jag håller mig i byggarsvängen så jag å den nya kärleken kanske tar en sväng förbi och hälsar på er framöver. För tillfället dietar jag för fullt…så det dröjer nog ett tag dock. Nu kan jag ju bara vara riktigt social på lördagar annars tar träning å jobb den mesta tiden.

Hur går det för er annars? Tävlingar på gång?:P

sn00k wrote:
    WORD! :D

;) Tack!

Camilla Öhman wrote:
    Jag förstod att det var du!;)

”Vi” är inte jag å Jonas längre, men jag håller mig i byggarsvängen så jag å den nya kärleken kanske tar en sväng förbi och hälsar på er framöver. För tillfället dietar jag för fullt…så det dröjer nog ett tag dock. Nu kan jag ju bara vara riktigt social på lördagar annars tar träning å jobb den mesta tiden.

Hur går det för er annars? Tävlingar på gång?:P

Aha här händer det grejer i Götet. Ok du och NYA kärleken är såklart med välkomna ner. Jag låtsas att jag skall tävla bara för att kunna motivera mig till att träna ordentligt. Fick diskbråck under dieten förra året så jag var borta från träningen i nästan 7 månader. När jag sen skulle satsa igen fick jag tid för operation så nu har jag bara tränat totalt fyra månader sen september 2006.Skall upp på Sm och titta och söka inspiration sen får jag se hur det känns i slutet på November om jag dyker upp på scenen eller inte. Blir det SM för din del igen nu?

Jan Hansson wrote:
    Aha här händer det grejer i Götet. Ok du och NYA kärleken är såklart med välkomna ner. Jag låtsas att jag skall tävla bara för att kunna motivera mig till att träna ordentligt. Fick diskbråck under dieten förra året så jag var borta från träningen i nästan 7 månader. När jag sen skulle satsa igen fick jag tid för operation så nu har jag bara tränat totalt fyra månader sen september 2006.Skall upp på Sm och titta och söka inspiration sen får jag se hur det känns i slutet på November om jag dyker upp på scenen eller inte. Blir det SM för din del igen nu?

Oki, låter som att du tränat ungefär lika dåligt som mig sedan hösten 2006. Jag har precis kommit igång på allvar igen…behövde dock en riktig tävlingssatsning, har lite svårt att låtsas.

Jag siktar mot SM, även om planeringen och förberedelserna varit lite sisådär. Jag lär få kämpa på ordentligt…Men men, blir det bra så blir det bra…i annat fall kan jag ju njuta av nöjet att åtminstone komma i grym vardagsform:) …och dessutom blir det ju bättre förutsättningar inför nästa år.

Nah…dags att sova…ska ju upp tidigt imon å knata runt morgonrundan.

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 434 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.