- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 augusti, 2007 at 13:35 #818505Anonym anvandareMember
Hoppas man får se dig på en scen snart framöver, du är en av dom som har en BB fysik som verkligen tilltalar mig :emo-thumb
Kör hårt nu!
24 augusti, 2007 at 14:39 #818506Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Hoppas man får se dig på en scen snart framöver, du är en av dom som har en BB fysik som verkligen tilltalar mig :emo-thumbKör hårt nu!
Va kul att höra!
Jag kan väl erkänna att gymträningen legat nere från oktober 2006 till april-maj 2007…typ 7 månader. Jag har tränat lite under denna tid, men det har varit olika pass i aerobic- och spinningsalar istället. Däremot har jag ägnat mycket tid åt att umgås med vänner och festa!
Jag tror att jag behövde den pausen för att hitta tillbaka till lusten för gymträningen.
Började gymma igen i maj. Började dieta i slutet av juni. Min kropp svarade väldigt bra på träningen, antar att muskelminnet bidrog till detta. Under första delen av dieten har jag faktiskt ökat i styrka, även om jag gått ner i vikt, vilket klart höjt nöjet med dieten.
Nu har jag dietat i 9 veckor och börjar bli lite sleten, men men, det hör ju till.
Tanken är att jag ska komma i betydligt bättre form än sist…tyvärr kommer jag väl inte ha så mycket mer muskler, men formen gör ju oxå mycket för helheten.
Jag tycker själv att det ska bli mycket spännande att se vad jag lyckas åstadkomma!:happy:
24 augusti, 2007 at 15:48 #818507Anonym anvandareMember+1 från en som väntar otåligt på att se hur bra det kommer bli. :up:
Jag har själv insett att man behöver en paus från gymmet då och då. Finns alltid andra aktiviteter som man hålla igång kroppen med. Tappat räkningen på allt som jag provat men en sak är säker och det är att jag hittar alltid tillbaka till gymmet eller det kanske är tvärtom.
MVH
/Mina24 augusti, 2007 at 15:58 #818508Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Va kul att höra!Jag kan väl erkänna att gymträningen legat nere från oktober 2006 till april-maj 2007…typ 7 månader. Jag har tränat lite under denna tid, men det har varit olika pass i aerobic- och spinningsalar istället. Däremot har jag ägnat mycket tid åt att umgås med vänner och festa!
Jag tror att jag behövde den pausen för att hitta tillbaka till lusten för gymträningen.
Började gymma igen i maj. Började dieta i slutet av juni. Min kropp svarade väldigt bra på träningen, antar att muskelminnet bidrog till detta. Under första delen av dieten har jag faktiskt ökat i styrka, även om jag gått ner i vikt, vilket klart höjt nöjet med dieten.
Nu har jag dietat i 9 veckor och börjar bli lite sleten, men men, det hör ju till.
Tanken är att jag ska komma i betydligt bättre form än sist…tyvärr kommer jag väl inte ha så mycket mer muskler, men formen gör ju oxå mycket för helheten.
Jag tycker själv att det ska bli mycket spännande att se vad jag lyckas åstadkomma!:happy:
Du kommer väll in nu i helgen och kollar in mitt nya jobb?:emo-thumb
24 augusti, 2007 at 16:12 #818509Anonym anvandareMemberVad kul att höra att du ska tävla igen. Jag har alltid tyckt att du har en otrolig potensial att bli riktigt grymt bra! Din fysik är skitfin :up:
Lycka till nu resterande tiden så får vi se en strålande Camilla på scen
Mvh
/TT24 augusti, 2007 at 16:21 #818510Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:+1 från en som väntar otåligt på att se hur bra det kommer bli. :up:+1(!)
Det är kul att du har hittat tillbaks till glödet. Sånna tjejer som du får mig att bli inspirerad när man är på gymmet. Någon man ser upp till helt enkelt, och man får en sån kick!!! Titta på er och lära sig.. :happy:
Vi ses! & ha en mycket trevlig helg :emo-thumb25 augusti, 2007 at 00:52 #818511Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Vad kul att höra att du ska tävla igen. Jag har alltid tyckt att du har en otrolig potensial att bli riktigt grymt bra! Din fysik är skitfin :up:Lycka till nu resterande tiden så får vi se en strålande Camilla på scen
Mvh
/TT+1 :emo-thumb
Mvh
26 augusti, 2007 at 02:54 #818512Anonym anvandareMemberTack ska ni ha allihop!
lovelysmile – Japp, jag tror att man ska variera lite om man känner att man tappar lusten. Träning ska vara lustfyllt…inte bara ett nödvändigt ont. Jag är nog egentligen ingen äkta gymråtta, men jag gillar muskler och jag tycker att det är jätte roligt att tävla, så periodvis hänger jag rätt frekvent på gymmet ändå
Mattias L – Tror att jag kommer förbi ditt jobb om några timmar. Ska bara sova av mig sockret först!TeTe – Tack! All uppmuntran é väldigt välkommen nu:happy: Jag ska göra mitt bästa å ser verkligen fram emot att få entra scenen snart igen.:dance:
sh0w – Tack Gumman! Alltid kul att kunna inspirera andra…det gör ju faktiskt att min träning går bättre oxå! Ses på gymmet!
sebbeboy Tack för uppmärksamheten!
Nu ska jag gå å lägga mig. Har haft en katastrofalt brutal ätardag idag. Hade bestämt mig för att ta det lite lugnt egentligen…å inget godis…men, det gick åt h-vete skulle man kunna säga. Nu sitter jag här med svullen mage å sockerförgiftad kropp i största allmänhet. Konstigt att man kan hålla en sådan fruktansvärd diciplin på vardagarna men att det bara rasar på lördagarna. Jag é nog ganska mycket en allt eller inget person. Ja, ja…inte mycket att göra åt nu. Jag får promenera och träna bort skiten imon igen!
God natt!
26 augusti, 2007 at 11:33 #818513Anonym anvandareMemberSkönt å se att det finns fler som mig, hahaha ätardagarna blir bara en stor katastrof! haha
Kör hårt!
Ciao26 augusti, 2007 at 14:36 #818514Anonym anvandareMemberVarje gång jag ser dig på gymmet har du förändrats o blitt bättre, o då ses vi ganska så ofta där i veckan. Med andra ord så ligger du i fas inför SM. Du har en fin symmetri o en härlig utstrålning på scen o även som person. Ska bli skoj att se dig tävla igen. Hälsa Eddie ladugårdsvägg
26 augusti, 2007 at 17:29 #818515Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Skönt å se att det finns fler som mig, hahaha ätardagarna blir bara en stor katastrof! haha
Kör hårt!
CiaoJa, min ätardag var ganska brutal, hade ordentliga magsmärtor från och till under kvällen, ändå var formen bra idag…kanske inte behöver begränsa mig så mycket ändå. Tror att jag lyckades klämma i mig mellan 6000 och 7000 kcal:pop:
Jag har haft en strålande dag idag, kännt mig pigg, glad och i hyfsad form…klar med träningen å snart ska jag in till stan å möta min Älskling oxå …kan ju inte bli bättre:dance:
26 augusti, 2007 at 17:39 #818516Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Varje gång jag ser dig på gymmet har du förändrats o blitt bättre, o då ses vi ganska så ofta där i veckan. Med andra ord så ligger du i fas inför SM. Du har en fin symmetri o en härlig utstrålning på scen o även som person. Ska bli skoj att se dig tävla igen. Hälsa Eddie ladugårdsväggTack Danne!
Jag tror att jag ligger bättre till den här gången än sist jag tävlade…å målet är ju att komma in betydligt bättre än sist oxå så jag hoppas att det stämmer.
Poserade lite på gymmet idag och fick knäppa Jonas på näsan:D …såg tydligen bättre ut än han räknat med…HAHA!:wazzup:
Jag har mycket kvar att plocka bort, framförallt på ben och armar, men nu har jag sänkt maten ytterligare och förbränningsträningen ligger jag i med…så det ska nog funka!
Råkade uppmärksamma att mina vader såg lite väl smala ut…jag som inte tränat vaderna i tron om att det inte behövdes;) …nu lär jag få piska på dem de närmsta 7 veckorna å hoppas på underverk.
Hehe…Eddie Ladugårdsvägg…ska ner å hämta honom på stan nu så…I´ll tell him you said Hi!
27 augusti, 2007 at 06:11 #818517Anonym anvandareMemberKul att du ska tävla. Det ser jag verkligen fram emot !
27 augusti, 2007 at 06:34 #818518Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Ja, min ätardag var ganska brutal, hade ordentliga magsmärtor från och till under kvällen, ändå var formen bra idag…kanske inte behöver begränsa mig så mycket ändå. Tror att jag lyckades klämma i mig mellan 6000 och 7000 kcalJag har haft en strålande dag idag, kännt mig pigg, glad och i hyfsad form…klar med träningen å snart ska jag in till stan å möta min Älskling oxå …kan ju inte bli bättre:dance:
en super HELG, bra jobbat: det blir INTE bättre än man gör det till:nerd: !
Träna hårt!
Ciao;)
ps.undrar verkligen om 6-7000 kcal verkligen täcker all den mat jag åt i lördags…. hahah.ds27 augusti, 2007 at 09:08 #818519Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Kul att du ska tävla. Det ser jag verkligen fram emot !Får jag möta dig på scenen kanske?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.