CAMILLA´S TRÅD, gott å blandat!

Home Forums Dagböcker CAMILLA´S TRÅD, gott å blandat!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 434 total)
  • Author

Det där ätar bordet var ju helt galet!! ;) :D

Ska bli kul att följa detta, se till att uppdatera bara, med lite bilder kanske…:|

Ha det så bra och hälsa the monster :)

Eddie The Monster wrote:
    Och jag ska INTE missa nästa ätardag my love ;) de lovar jag :P

;) Bra, för det är inte alls lika roligt utan dig…ingenting är egentligen lika roligt utan dig!

Å nu är det äntligen fredag…benen ska piskas å sen kan vi bara njuta av att ännu en vecka har överlevts!:happy:

Anna B – Jag får ju inte köra Lucia…men vi ses säkert på scen vid nått tillfälle längre fram i tiden.

superberggren – Vissa människor försöker få mig att lägga ner ätardagarna…men jag känner att det väcker ilskna aggressioner inom mig…jag behöver mina ätardagar, behöver kanske inte överdriva egentligen, men de lär finnas kvar ett tag till!

precious – Jag har knappt tagit några bilder den här gången, men om vi lyckas fixa några så kan jag kanske lägga in nått nån gång här. Kan väl säga att kladdkakan var det enda på det bordet som jag lyckades smaka på, resten fick inte plats;)

Kollat anmälningslistan…bara grymma brudar i +55…riktigt roligt att det blir bra klass…men undrar hur detta ska gå :ph34r:

Camilla Öhman wrote:
    Vissa människor försöker få mig att lägga ner ätardagarna…men jag känner att det väcker ilskna aggressioner inom mig…jag behöver mina ätardagar, behöver kanske inte överdriva egentligen, men de lär finnas kvar ett tag till!

Underbart!! :) Då är jag inte ensam om att reagera med ”ilsken agression” när någon gör ett minsta försök för att rubba på mina ätardagar :aggresiv: Det är ju precis som att stjäla snuttefilten av ett litet barn 😮

Cinnabon wrote:
    Underbart!! :) Då är jag inte ensam om att reagera med ”ilsken agression” när någon gör ett minsta försök för att rubba på mina ätardagar :aggresiv: Det är ju precis som att stjäla snuttefilten av ett litet barn 😮

Du förstår precis vad jag menar:friends:

Camilla Öhman wrote:
    superberggren – Vissa människor försöker få mig att lägga ner ätardagarna…men jag känner att det väcker ilskna aggressioner inom mig…jag behöver mina ätardagar, behöver kanske inte överdriva egentligen, men de lär finnas kvar ett tag till!

Rätt inställning, TROR du VET allra BÄST helt själv! Åtminstone NU, kanske INTE senare in i dieten;)
    trevlig helg!

Camilla Öhman wrote:
    Vissa människor försöker få mig att lägga ner ätardagarna…men jag känner att det väcker ilskna aggressioner inom mig…jag behöver mina ätardagar, behöver kanske inte överdriva egentligen, men de lär finnas kvar ett tag till!

Vet inte vem du syftar på med vissa? :)
    Jag har inte haft någon ätardag och det känns som dietdagarna blir lättare, inte sagt att det är positivt. Just den stora skillnaden på kalorimängden gör ju faktiskt dieten tuffare och är det tufft, så måste det ju vara bra…
    När man äter mycket så vill man ju gärna fortsätta att äta ordentligt, men nej då börjar nya tuffa lågdagar igen…
    Måste nog testa själv igen!

Jonas Lundberg wrote:
    Vet inte vem du syftar på med vissa? :)
    Jag har inte haft någon ätardag och det känns som dietdagarna blir lättare, inte sagt att det är positivt. Just den stora skillnaden på kalorimängden gör ju faktiskt dieten tuffare och är det tufft, så måste det ju vara bra…
    När man äter mycket så vill man ju gärna fortsätta att äta ordentligt, men nej då börjar nya tuffa lågdagar igen…
    Måste nog testa själv igen!

Blir det lättare för dig?:what:

Tycker inte att du gör mycket annat än låter plågad, suckar och klagar, 2 veckor in på din diet. Jag har dietat i 10 veckor nu å det är egentligen bara 2 veckor av dessa 10 som varit extremt jobbiga, och den jobbigheten har främst handlat om att jag inte skött sömnen. Sedan är det klart att dietandet är jobbigt och slitsamt överhuvudtaget…men allt är ju relativt.

Hej å hå!

Nu é det bara 4 veckor kvar till SM…tiden går så fort när man har roligt:)

Min form é bättre än sist å det ska bli kul att se om jag lyckas få till hårdheten på benen den här gången…lite bättre i alla fall! Det är nästan fantastiskt att inse hur mycket fett som finns lagrat på ens kropp. Hittills har jag gått ner ungefär 10 kg. Jag mår fortsatt hysfat bra (i alla fall när jag sover ordentligt) och träningen går bra!

Mitt upplägg är lite annorlunda mot föregående diet…jag kör lite hårdare och äter mindre helt enkelt. Hela dieten blir på totalt 16 veckor, att jämföras med 22 veckor som jag körde inför SM 2005.

Motivationen går lite upp å ner, men jag lär ju inte ge upp oavsett! Jag har ju en åsne-ådra som gör att förnuftet ibland får stå tillbaka för kämparandan!:aggresiv:

4 veckor…nu ska den sista skiten brännas bort…bort bort bort!:devil:

4 veckor kvar.. Det är ingenting, det fixar du lätt!!! :emo-thumb
    *håller tummarna för dig*

3 veckor kvar nu!:drinks:

Formen blir bättre och bättre! Vaknade i morse, efter en brutal ätardag…igen…å kände mig helt knäckt…som vanligt:

Men efter morgonpromenaden blev det lite bättre och efter gymmet mådde jag väldigt bra!:) Såg riktigt bra ut på gymmet, kände mig stark och inte särskilt svullen, mest fyllig!:bb2:

Har fortsatt en hel del fett kvar på ben och rumpa…men med 3 veckor kvar är jag ändå optimistisk…ska säkert hinna bli av med mycket av det som sitter där oxå! Fick många upplyftande kommentarer av mina gympolare…det betyder otroligt mycket att få höra lite positiva meningar om form och muskler när man kämpar på som jag gör nu!

Ett STORT TACK[/b] till alla er som stöttar mig! Jag ska verkligen kämpa på ända in i det sista!

Puss å kram!

Du fixar det Camilla!!!
    Tänk inte bara kör.
    Och att du kör hårt och gör ditt bästa det vet jag.

Kram
    Anna

p.s Camillas form förtjänar alla de positiva kommentarerna ;)

Hejar på dig på SM du är grym:yahoo:
    Har du inga bilder på din dagsform..
    Lycka till!
    Diana

Hejar på dig på SM du är grym:yahoo:
    Har du inga bilder på din dagsform..
    Lycka till!
    Diana

Viewing 15 posts - 181 through 195 (of 434 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.