- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 september, 2007 at 18:42 #818565Anonym anvandareMembersh0w wrote:Jag känner ett till ställe där dom har kakbuffe!
Dom ska tydligen har världens godaste kakor, vilket jag kan instämma
Hoppas att du har ätar dagar kvar :happy:Hoppas allt går finemang för dig även om det går upp och ner!
Kommer iaf och Hejja på dig, Mia & och alla andra till SMKram! C!!!
Hehe…jo, jag har allt hört talas om även denna buffé…men det är inte läge för kakfrossa nu…får ta det efter SM:pop:
1 oktober, 2007 at 16:28 #818566Anonym anvandareMemberHej å hå…nu orkar jag inte jobba mer idag! Ska snart packa ihop å bege mig till gymmet! Har inte mycket kraft kvar i kroppen men det lilla som ändå finns ska användas flitigt:)
Min vikt var nere på 60.6 i lördags (enligt min våg, som troligtvis väger lite i underkant, men det är ändå den jag använder för att kolla nedgången).
Inför SM 2005 vägde jag 60.5 dagen innan tävlingen…helt tömd!
Om vi lägger till faktum att jag denna gång har lite mer massa, inte är tömd på vätska å dessutom har 2 veckor kvar så tycker i alla fall jag att det ser ganska bra ut! Jag SKA komma in i betydligt bättre form den här gången!:bb:
Synd att man ska vara så förbaskat trött bara!:lazy:
1 oktober, 2007 at 19:09 #818567Anonym anvandareMemberJobba va e det??
Kör hårt nu den sista biten. Gött att formen e bra.
Själv e man lite orolig att man inte ska hinna :yikes:Mindre än två veckor kvar nu tills du får glänsa på scenen.
See ya on the invägning.Lycka till. :emo-thumb
6 oktober, 2007 at 06:35 #818568Anonym anvandareMemberETT STORT LYCKA TILL!! Håller tummarna för dig:up: Du kommer va snyggast på scen
6 oktober, 2007 at 10:19 #818569Anonym anvandareMemberdet vore fint med en liten smygbild
come ooooooon girl, visa oss lite av skin, please
:pop:6 oktober, 2007 at 10:42 #818570Anonym anvandareMemberCamillas form är klart bättre än sist (SM 2005) och vikten håller på att bli riktigt låg…fick rapport för en liten stund sedan…ser henne titt som tätt!
Kanske kan knäppa en liten sneak-bild i helgen om hon tillåter…?6 oktober, 2007 at 10:54 #818571Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Camillas form är klart bättre än sist (SM 2005) och vikten håller på att bli riktigt låg…fick rapport för en liten stund sedan…ser henne titt som tätt!
Kanske kan knäppa en liten sneak-bild i helgen om hon tillåter…?tillåter?
JONAS!
gör det när hon inte ser, tänk om hon säger NEJ.
Det går inte, lek paparazzi :happy:6 oktober, 2007 at 18:13 #818572Anonym anvandareMemberSka bli kul att se en av, i mina ögon, sveriges främsta kvinnliga bodybuilders i form igen!
Lycka till
7 oktober, 2007 at 16:32 #818573Anonym anvandareMemberja, vad fan KÖR PÅ NU!!! Jag har redan börjat öva på att skrika mig hes8)…….grannnarna har klagat…..he,he. Allt det hör dagarna långa är CAMILLA CAMILLA CAMILLA CAMILLA!!! (skratt).
Jag får köpa med mig en påse vicks blå för jag lär inte ha någon röst kvar efter SM. Här ska HEJAS PÅ så taket höjer sig.
Är faktiskt lite avis. såååååååå himla kul att stå på scen!!!!
YOU GO GIRL!
LYCKA TILL OCH HA SKÖJ DÄR UPPE NU!7 oktober, 2007 at 20:24 #818574Anonym anvandareMemberSneak peek på Camillas form…
[img=http://img231.imageshack.us/img231/9672/camillaenveckafresm011tl9.jpg]Ätardag igår bla, bla….7 oktober, 2007 at 20:29 #818575Anonym anvandareMemberHerre gud, så himla grymt:worship:
Vad jag önskar att jag kunde åka och se dig Camilla, men jag
hejade på dig sist du tävlade -05.
Lycka till7 oktober, 2007 at 21:43 #818576Anonym anvandareMemberVill önska dig ett jätte STORT lycka till nu.
NU börjar tävlingarna så kämpa på den sista biten.
NJUT!Kramar Anna
7 oktober, 2007 at 21:45 #818577Anonym anvandareMemberlycka till på lördag camilla!! ska stötta dig allt jag kan
7 oktober, 2007 at 22:03 #818578Anonym anvandareMemberhaha jävlar va grymt
Ser riktigt tight ut ju.7 oktober, 2007 at 22:20 #818579Anonym anvandareMemberOj, här har det skrivits en del sedan sist jag var inne å tittade
Sitter här å käkar torsk nu…håller på å tömmer mina glykogenlager…torsk, räkor å grönsaker, morgon, mellanmål, middag, kväll…Hehe, fantastiskt!
Men nu é det inte långt kvar till målet! Å jag mår hyfsat bra så det ska nog gå bra!
Jonas – Har du lust att maila alla bilderna du tog till mig? Vore kul att se hur de blev.
Pinnen – Tack ska du ha men var rädd om grannarna;)
Alm – Tack så allra ödmjukast, vilken komplimang:o, jätte kul att du tycker så!
athleticmia – Tack gumman! Ska bli kul att träffa dig igen!
Ammi – Tack, men synd att du inte kan vara med i år!
Anna Andersson – Hehe, snart é mitt över…men du har en bit kvar:P Ska bli skönt att stå bredvid å ta det lungt nu när alla Lucia- å DC-tävlanden får kämpa järnet istället!
Eva-Lotta – Hoppas den lilla sneaken var till belåtenhet…resten får du se på lördag;)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.