- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
13 november, 2005 at 15:30 #818370Anonym anvandareMemberTess wrote:Hej Camilla och Grattis till tredje platsen…….det var verkligen kul att se dig på scen……om det var nån som sken på scen så var det du…:emo-thumb
lycka till i framtiden med allt :worship:lägger in två bilder…min vän tog bättre bilder men han har inte hunnit lägga upp dem än…..:evil:
Tack ska du ha å Lycka till själv!
Såg dig på SM men missade att snacka mé dig…men dé kanske blir en ny chans på Lucia???
13 november, 2005 at 17:23 #818371Anonym anvandareMemberjodå jag kommer dit….hoppas vi får tid till en pratstund då :bb3:
Mvh Tess
13 november, 2005 at 19:26 #818372Anonym anvandareMemberKul att du hade så kul på scen och kände dig nöjd emd din prestation. Sen att alla andra också tycker att du var grym är en annan sak.
Lycka till i fortsättningen!
//Din hemliga beundrare ; )
(du vet vem jag är men på detta forum har jag valt att vara anonym tills vidare, får bli ett pass när jag är i gbg!)
13 november, 2005 at 20:28 #818373Anonym anvandareMemberska bli kul att l
13 november, 2005 at 21:16 #818374Anonym anvandareMemberÄr bara tvungen ….
Min killkompis tog tydligen en massa foto på dig :p
13 november, 2005 at 21:19 #818375Anonym anvandareMembertvå till..
14 november, 2005 at 14:29 #818376Anonym anvandareMemberLeia wrote:Kul att du hade så kul på scen och kände dig nöjd emd din prestation. Sen att alla andra också tycker att du var grym är en annan sak.Lycka till i fortsättningen!
//Din hemliga beundrare ; )
(du vet vem jag är men på detta forum har jag valt att vara anonym tills vidare, får bli ett pass när jag är i gbg!)
Hehe…anonym…inte nu längre, jag vet vem du é! …men jag ska va snäll å inte berätta för nån annan:|
Klart att vi ska ta ett pass…call me when you get here!
14 november, 2005 at 14:33 #818377Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:ska bli kul att läsa om dig här!!!! du gjorde stort intryck på mig på sm…det där med maten o balans verkar de flesta ha ”problem” med. det får ta lite tid helt enkelt…
lycka till o må väl!!
Tack Mia! Å tack för stödet du gav mig innan tävlingen!
Jag mår ganska bra nu…tror att jag har ganska bra koll på läget å hoppas att de kan fortsätta så…visste att de skulle bli jobbig så jag var lite bättre förberedd rent mentalt den här gången!
Kommer du upp té GBG under Luciahelgen? Vore kul om du ville hänga på å käka Thai-Buffé på söndagen!
14 november, 2005 at 14:39 #818378Anonym anvandareMemberTess wrote:Är bara tvungen ….Min killkompis tog tydligen en massa foto på dig :p
Hehe…kul! Hoppas att han gillade vad han såg då!:emo-thumb
Publiken va dé viktigaste för mig den dagen!
14 november, 2005 at 16:11 #818379Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Tack Mia! Å tack för stödet du gav mig innan tävlingen!Jag mår ganska bra nu…tror att jag har ganska bra koll på läget å hoppas att de kan fortsätta så…visste att de skulle bli jobbig så jag var lite bättre förberedd rent mentalt den här gången!
Kommer du upp té GBG under Luciahelgen? Vore kul om du ville hänga på å käka Thai-Buffé på söndagen!
jag får se! vill gärna se bf-tjejerna men vet ej med jobb än….går nog på diet då så kanske inte buffe…
14 november, 2005 at 16:18 #818380Anonym anvandareMemberDu får starta en ”Camilla Ö Fan club” snart…tycker jag :worship:
Som jag redan sagt till din gubbe..du såg heeeeelt fantastisk ut!!!
Drömfysiken enligt mig :worship:15 november, 2005 at 08:53 #818381Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:jag får se! vill gärna se bf-tjejerna men vet ej med jobb än….går nog på diet då så kanske inte buffe…Oki! Vi får se då helt enkelt:happy:
Diet? How come?
15 november, 2005 at 08:56 #818382Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:av din form på SM :worship: Du der jätte snygg på bilderna oxå måste jag säga :emo-thumb Jonas is a lucky manVad har du för planer inför 2006 ?
Håller med till 100% :worship:
15 november, 2005 at 08:58 #818383Anonym anvandareMemberGodis_monstret wrote:Du får starta en ”Camilla Ö Fan club” snart…tycker jag :worship:Som jag redan sagt till din gubbe..du såg heeeeelt fantastisk ut!!!
Drömfysiken enligt mig :worship:Ojojoj Bruden…tackar allra ödmjukast:worship:
Ingen dålig komplimang;)
Inte lång tid kvar innan dé é dags för dig att entra scenen…å för mig att sitta i publiken mé stora ögon å jubla! :yahoo: Lycka till nu å håll ut…dé é värt slitet, särskilt när du ser vad du åstakommit…å inser hur grym du é!
15 november, 2005 at 09:01 #818384Anonym anvandareMemberMr_GYMBODEN wrote:Håller med till 100% :worship:Kommer du upp till Lucia? I så fall é du hjärtligt välkommen att hänga på oss ut å käka på söndagen!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.