CAMILLA´S TRÅD, gott å blandat!

Home Forums Dagböcker CAMILLA´S TRÅD, gott å blandat!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 434 total)
  • Author

Yes[/b]:yahoo:

Nu har jag köpt en resa…fick de sista 2 platserna till Cypern imon…bra pris oxå:D

We´re off…ha´re gött här hemma i Svedala…så sticker vi mot soligare breddgrader…see yaa:dance:

Camilla Öhman wrote:

Nu har jag köpt en resa…fick de sista 2 platserna till Cypern imon…bra pris oxå:D

We´re off…ha´re gött här hemma i Svedala…så sticker vi mot soligare breddgrader…see yaa:dance:

Jag & Therese åker till Cypern nu på fredag. Fig Tree Bay.

Camilla Öhman wrote:

Your one lucky woman :p

gaah, mocklisar!!! :D ha det underbart då, släng en liten tanke på oss trötta blekfisar här hemma.
    Kram!

AndreasP wrote:
    Jag & Therese åker till Cypern nu på fredag. Fig Tree Bay.

Jag vet…vi ses säkert på planet:)

Däremot vet jag inte vart vi ska bo när vi kommer till Cypern…har tagit en ospec:ad resa.

Guhh, va gött vi ska ha´re…hälsa familjen!:happy:

Camilla Öhman wrote:
    Måste förresten ta å tacka min kära coach och kärlek Eddie!;) Utan dig hade jag aldrig gjort eller klarat av detta!

Tack för att du tror på mig…till och med när jag inte ens gör det själv!

Var så god darling ;) heh formen fanns ju där hela tiden. Under om man säger så och de fixa du själv ;) Ses sen Puss.

Coolt att du ska testa bodyfitness :up: Tror du kommer placera dig riktigt bra :nod
    (Behöver du ha tag på snygga tyger och stenar så har du en länk i min signatur.)[/b] Denna gånger sydde jag mina dräkter själv men sist var det hon thailändskan utanför Göteborg som gjorde dom. Hör med henne!

Hoppas du får en riktigt härlig semester nu!
    Kram Lina

Slaktarn – Tack för bilderna!:)

Nu har jag och Eddie kommit hem från vår vecka på Cypern…vi har verkligen haft det jätte bra! Fint väder, god mat och nöjen:D

Formen har tagit stryk…men den fixar jag till igen, lagom till nån gång i december:P

Vi hittade ett gym i Agia Napa…lyckades bara träna 2 pass, men ändå:p

Tycker att du har en grymt fin fysik sån vill man ha. Som många säger du ser vältränad ut inte för mycket inte för lite…

Mycket fint!

fan va kul att du ska köra lucia!! ;) tolkar det så…

ähh,, det är bara vätska :) ser bra ut ju!

Hello bruttan!
    Vill bara informera att familjen Hällstorp står till din tjänst om det är något undrar över angående fjollsporten BF;)’
    Vill ju sig dig där du hör hemma…..nämligen i strålkastarljuset:worship:
    Agia Napa har vi också varit och tränat på en gång i tiden, eller rättare sagt jag då Åsa låg på playan (visste inte vad träning var).

Åsa lyckas dölja dubbelhakan:p

cattahs wrote:
    Tycker att du har en grymt fin fysik sån vill man ha. Som många säger du ser vältränad ut inte för mycket inte för lite…

Mycket fint!

Tack ska du ha!:)

athleticmia wrote:
    fan va kul att du ska köra lucia!! tolkar det så…

ähh,, det är bara vätska ser bra ut ju!

Hehehe…tror du att bilderna visar hur svullen jag blev på semestern?:)

De bilderna togs första dagen…då var jag ju i fruktansvärt bra form om man jämför med hur jag såg ut i slutet av veckan:whistle: Värst var nog fejan…såg verkligen ut som en fotboll i ansiktet…Eddie mobbade mig ganska friskt kan man säga:

Men nu har svullnaden gått ner lite igen, å formen kommer jag snart ha fixat till igen…så japp jag ska köra igen…inte Lucia, men Fitnessfestivalen, bodyfitness;)

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 434 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.