CAMILLA´S TRÅD, gott å blandat!

Home Forums Dagböcker CAMILLA´S TRÅD, gott å blandat!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 434 total)
  • Author
    FEVER wrote:
    Hello bruttan!
    Vill bara informera att familjen Hällstorp står till din tjänst om det är något undrar över angående fjollsporten BF;)’
    Vill ju sig dig där du hör hemma…..nämligen i strålkastarljuset:worship:
    Agia Napa har vi också varit och tränat på en gång i tiden, eller rättare sagt jag då Åsa låg på playan (visste inte vad träning var).

Åsa lyckas dölja dubbelhakan

Räkna med att jag slår en signal i veckan…behöver tips för att få till fjolligheten ordentligt:p

Ska för övrigt bli jätte roligt att se hur jag gör mig i denna gren…kanske bättre lämpat för mig, även om jag tror att byggningen é roligare. Hoppas fortsatt på att Classic bodybuilding alt. Figure kommer att bli en gren för tjejer i Sverige oxå…där tror jag nämligen att jag skulle göra mig allra bäst!

Hoppas att vi ses igen i december…är ju väääääldigt nyfiken på en viss liten Iriz :happy:

Camilla Öhman wrote:
    Nu har jag och Eddie kommit hem från vår vecka på Cypern…vi har verkligen haft det jätte bra! Fint väder, god mat och nöjen:D

Formen har tagit stryk…men den fixar jag till igen, lagom till nån gång i december:P

Vi hittade ett gym i Agia Napa…lyckades bara träna 2 pass, men ändå:p

Kan säga att min form tog stryk på Cypern också.
    +15 kg jävla all inclusive . Men jag kommer precis som du Camilla fixa till den igen, lagom till nån gång i december.

Jäkla bra armar både på dej och karln din:up:

VA ??? nu blev jag förvånad att du ska köra bf…men GLAD för att jag tror att du kommer att göra riktigt bra ifrån dig där!!! iallfall om domarna har samma smak som jag tycker att de ”bör” ha :p

att posera kvinnligt är du ju van vid.. eller hur? ;)

ska bli skoj att se dig i pumps äntligen :|

lycka till så ses vi på ff!!

AndreasP wrote:
    Kan säga att min form tog stryk på Cypern också.
    +15 kg jävla all inclusive . Men jag kommer precis som du Camilla fixa till den igen, lagom till nån gång i december.

;) I feel yaa! Gött var det i alla fall! Ses vi inte innan så ses vi i december då…i ny god form:bb2:

Hälsa familjen!:)

Exhale Freddan wrote:
    Jäkla bra armar både på dej och karln din:up:

Ja, på honom i alla fall…han har armar så att det räcker och blir över :bb:

athleticmia wrote:
    VA ??? nu blev jag förvånad att du ska köra bf…men GLAD för att jag tror att du kommer att göra riktigt bra ifrån dig där!!! iallfall om domarna har samma smak som jag tycker att de ”bör” ha :p

att posera kvinnligt är du ju van vid.. eller hur? ;)

ska bli skoj att se dig i pumps äntligen :|

lycka till så ses vi på ff!!

Jepp, vi ses där…så får vi se vad domarna tycker:emo-thumb

Åhh…nu känns det inte ens som att jag haft något dietuppehåll…fään va kroppen reagerar snabbt på energi-nerdragningar. Visseligen svarar formen snabbt oxå…svullenheten har gått ner snabbt och markeringarna på framfart igen, men ändå…jag är trött!

Tror tyvärr att jag har en viss liten krasslighet kvar i kroppen oxå, blev ju självklart förkyld på semestern, men men, det är ju dryga 5 veckor kvar till tävling så det hinner nog rätta till sig!

Har i alla fall kört ett ben- och ett ryggpass de senaste dagarna…båda passen har gått mycket bra och träningsvärken sitter där den ska:bb:

Nu ska jag packa ihop och bege mig till Vänersborg…köra lite kvällscardio kanske:P…om jag orkar;)

Ha det gött alla ni ”Kroppsfantaster”;)

Så kul att du ska köra Bf!! Jag ska hålla tummarna för dig!! Du blir nog en stor favorit.
    Go girl!:up:

Ska vi bestäma amazing thai efter Lucia?Ska bli kul att se dig i heels girl !!1

Vanessa Frykman wrote:
    Ska vi bestäma amazing thai efter Lucia?Ska bli kul att se dig i heels girl !!1

Ja, det är ju en klassiker Så det blir det säkert…får väl boka VIP-rummet så får vi se vilka som hänger på…brukar ju i alla fall aldrig bli problem med att fylla rummet…snarare problem med att alla ska få plats

Skor har jag fixat, å dräkter ska jag få hjälp med…tur att jag har så otroligt omtänksamma vänner ;)

Jäklar va kul det ska bli att få se dej på BFscenen!:D

Det enda som kan hindra dej är väl om du avlider av leda efter några särbedömningar utan att få flexa…:)

(Ut med rumpan, ut med bröstet, le….. & stå still.)

Camilla, va’ skoj att få se Dig på Bodyfitness scenen i december, ska bli riktigt spännande! Lita på att jag kommer att heja på Dig! Beundrar Din suveränt snygga fysik!:up:emo-thumb:emo-thumb

BF…det kan ju säkert gå bra!
    men hur roligt är det?
    Kör Lucia classic istället, så det blir någon tävling…
    Där får man spänna lite muskler och det blir gott om plats på scenen.
    Hoppas att det inte går allt för bra på BF, så du sadlar om…fjant! :D

Fjant eller inte…så är siktet inställt på Fitnessfestivalen och bodyfitness.

Kan väl erkänna att jag inte direkt skött någon diet de senaste 4 veckorna…vilket tydligt syns på formen…men men det har varit svårt att motivera en strikt diet när man inte riktigt anser sig behöva den. Hoppas bara att jag inte lurat mig själv för mycket.

Nu är det i alla fall strikt diet som gäller resterande tid fram till tävlingen. Jag är en allt eller inget människa…och arbetar helt klart bäst under press…å press blir det nu, eftersom formen klart är i behov av rejäl bättring igen!

Har väl ungefär 4 kg att gå ner de närmsta 3 veckorna, innan sista finslipningsveckan. Vet inte riktigt hur jag ska göra med tömning och fyllning denna gången, men det kommer vi säkert fram till tills dess.

Nu ska jag bege mig hem till min kompis som fixar mina dräkter…prova lite för att se vad som behöver justeras. Sen ska jag träna benen innan jag beger mig till Kärleken i Vänersborg:happy:

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 434 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.