- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 november, 2007 at 16:39 #818670Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Fjant eller inte…så är siktet inställt på Fitnessfestivalen och bodyfitness.
Kan väl erkänna att jag inte direkt skött någon diet de senaste 4 veckorna…vilket tydligt syns på formen…men men det har varit svårt att motivera en strikt diet när man inte riktigt anser sig behöva den. Hoppas bara att jag inte lurat mig själv för mycket.
Nu är det i alla fall strikt diet som gäller resterande tid fram till tävlingen. Jag är en allt eller inget människa…och arbetar helt klart bäst under press…å press blir det nu, eftersom formen klart är i behov av rejäl bättring igen!
Har väl ungefär 4 kg att gå ner de närmsta 3 veckorna, innan sista finslipningsveckan. Vet inte riktigt hur jag ska göra med tömning och fyllning denna gången, men det kommer vi säkert fram till tills dess.
Nu ska jag bege mig hem till min kompis som fixar mina dräkter…prova lite för att se vad som behöver justeras. Sen ska jag träna benen innan jag beger mig till Kärleken i Vänersborg:happy:
Skit i vad andra och Mr sirap säger man skall tävla i det man känner för:emo-thumb
Tror du kommer rocka fett på BF scenen.12 november, 2007 at 16:45 #818671Anonym anvandareMemberMiss Öhman as the Fitness princess :up:
Ska bli kul att se, kör på tösen.14 november, 2007 at 07:29 #818672Anonym anvandareMemberHej Camilla!
Det kommer bli så spännande att se dig på BF scenen och du kommer stråla som en stjärna! :emo-thumb
Bara att kämpa på som du brukar och allt kommer bli grymt!
Jag tror på dig på BF scen!Säger bara tack gode gud att du inte tävlar i -163 cm :p
Mvh
Sashli14 november, 2007 at 08:52 #818673Anonym anvandareMemberSka bli kul att se hur en byggarinna platsar in i bodyfitness:)
Säger som Mattias… tävla i det man känner för. Ju mer man provar ju mer vet man:nod14 november, 2007 at 09:38 #818674Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Ska bli kul att se hur en byggarinna platsar in i bodyfitness:)
Säger som Mattias… tävla i det man känner för. Ju mer man provar ju mer vet man:nodDet gick ju bra för Mikaela Strand.
Lycka till Camilla, men vars är bilderna?
14 november, 2007 at 10:22 #818675Anonym anvandareMemberVi får ätra på amazing thai på söndag efter tävlingar !
14 november, 2007 at 23:12 #818676Anonym anvandareMemberTack för alla kommentarer!:happy:
Jag gillar att stå på byggarscenen, men det kräver ju att man har en hel del massa för att man ska kunna konkurera om topp-placeringarna. Jag saknar den massan och har väl egentligen ingen lust att bli större än vad jag är. När jag tävlar i byggning gör jag det utan ambition att vinna…jag tävlar mer mot mig själv och för att jag är så förtjust i att få uppmärksamheten i rampljuset:D
Efter mitt senaste SM-framträdande fick jag massor av upplyftande feedback…men det var många som tyckte att jag borde satsa på Bodyfitness istället. Så jag tänkte att det var dags att testa. Vi får väl se vad domarna tycker om mig i bodyfitnessen…hoppas att min fysik är mer konkurenskraftig där och att jag faktiskt kan tävla på riktigt!
Formen har redan börjat ta sig igen…har 2-3 kg kvar att gå ner…sen får de andra brudarna se upp för mig:P
Natti natti!
15 november, 2007 at 08:38 #818677Anonym anvandareMemberTror du hade varit grym på en Figure scen.
15 november, 2007 at 09:03 #818678Anonym anvandareMembermaskin wrote:Tror du hade varit grym på en Figure scen.Ja, det är mycket synd att vi inte har den grenen i Sverige…än…
Med tanke på att vi blev både mätta och vägda vid senaste SM så hoppas jag att det är på gång med uppstart av något sådant:)
15 november, 2007 at 12:59 #818679Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Ja, det är mycket synd att vi inte har den grenen i Sverige…än…Med tanke på att vi blev både mätta och vägda vid senaste SM så hoppas jag att det är på gång med uppstart av något sådant:)
Amerikanska Figure är nästintill som Bodyfitness där bla dräktrutinen skiljer aningen. PÅ internationella tävlingar inom Bodyfitness vägs damer för statistik, vilket vi även nu tillämpar i Sverige.
Jag tror ni pratar om Classic Bodybuilding för damer? Denna gren finns inte som officiell gren inom IFBB, men jag vet att Finland har kört en egen variant för damer utifrån regelverket för herrar men givetvis med andra koefficienter för vikt/längd.
Lycka till, Camilla! :emo-thumb
15 november, 2007 at 15:24 #818680Anonym anvandareMemberMirre wrote:Amerikanska Figure är nästintill som Bodyfitness där bla dräktrutinen skiljer aningen. PÅ internationella tävlingar inom Bodyfitness vägs damer för statistik, vilket vi även nu tillämpar i Sverige.Jag tror ni pratar om Classic Bodybuilding för damer? Denna gren finns inte som officiell gren inom IFBB, men jag vet att Finland har kört en egen variant för damer utifrån regelverket för herrar men givetvis med andra koefficienter för vikt/längd.
Lycka till, Camilla! :emo-thumb
På NABBA VM kördes Figure…med obligatoriska ”byggar-poser” och fritt program…men det ser säkert olika ut i olika organisationer och olika länder.
Får väl omformulera då…hade varit roligt om Classic Bodybuilding för damer infördes i Sverige! Vet många tjejer som skulle vilja tävla i det:emo-thumb
15 november, 2007 at 15:45 #818681Anonym anvandareMemberÅhh…nu vill jag att det ska bli lördag…har skött dieten den här veckan! Kommer att sköta den resterande tid oxå…vill ju komma in i riktigt bra form!
Tycker inte att det är särskilt jobbigt att dieta nu…har varit skönt med 4 ostrikta veckor, å de veckor som återstår nu kommer att gå jätte fort.
Ska prova bikini ikväll…se hur den ser ut och om det eventuellt behöver göras ändringar. Ska fixa glitter i helgen…massor…ska det vara så ska det vara:p
Men…när é det lördag egentligen…jag vill ju gotta mig i överflöd
Lööööördag…:ike:
15 november, 2007 at 16:59 #818682Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Ska fixa glitter i helgen…massor…ska det vara så ska det vara:p”Bling Bling”
Ska bli spännande å se
Skönt att det går så bra med dieten…
Ciaoo…15 november, 2007 at 18:51 #818683Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Åhh…nu vill jag att det ska bli lördag…har skött dieten den här veckan! Kommer att sköta den resterande tid oxå…vill ju komma in i riktigt bra form!Tycker inte att det är särskilt jobbigt att dieta nu…har varit skönt med 4 ostrikta veckor, å de veckor som återstår nu kommer att gå jätte fort.
Ska prova bikini ikväll…se hur den ser ut och om det eventuellt behöver göras ändringar. Ska fixa glitter i helgen…massor…ska det vara så ska det vara:p
Men…när é det lördag egentligen…jag vill ju gotta mig i överflöd
Lööööördag…
Håller med !!!
Var är lördagen !?
Jag ska iofs inte klaga då detta är första veckan på hela dieten som jag är lite seg…Hehe.:oLycka till nu i bling-bling sporten ! Ska bli jättekul att se hur det går för dig.
Ät ordentligt nu på lördag ! Men det tvivlar jag inte på att du kommer göra.
15 november, 2007 at 23:04 #818684Anonym anvandareMemberMin favvobyggare! Tycker det är rätt av dig att köra BF om du känner för det! Fast det är nog roligare med BB eller fitness, där man tvingar publken att titta på när man står helt ensam och apar sig på scenen:D Kan du inte lägga upp en länk till ditt fria från SM?
Snart är det lördag för dig med! (jag tycker att varje dag känns som en lördag:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.