- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 november, 2007 at 09:18 #818685Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Min favvobyggare! Tycker det är rätt av dig att köra BF om du känner för det! Fast det är nog roligare med BB eller fitness, där man tvingar publken att titta på när man står helt ensam och apar sig på scenen:D Kan du inte lägga upp en länk till ditt fria från SM?
Snart är det lördag för dig med! (jag tycker att varje dag känns som en lördag:)
Tror inte att det finns någon film på mitt fria från senaste SM. Kan kolla om jag kan länka in mitt fria från 2005.
17 november, 2007 at 05:53 #818686Anonym anvandareMemberMat idag ? Ring mig sen. Sista ätardan för mig. whihoo
22 november, 2007 at 13:23 #818687Anonym anvandareMemberHej!
Sitter på jobbet å mår skit…är jätte trött! Har genomgått tömmning å fyllning de senaste dagarna…började tömma i söndags…bytte till att fylla i tisdags kväll…för att vara klar med experimentet till onsdag eftermiddag. Kan väl säga att jag inte mådde särskilt bra på onsdagkvällen…känner mig helt slut idag oxå.
Det är inte bra att vara så här trött…man tappar inte bara ork och humör utan även motivationen att kämpa vidare med dieten.:frust:
Tror att jag ska gå hem å lägga mig efter jobbet…se till att få ordentligt med sömn så att kroppen återhämtar sig! Egentligen vill jag bara gå hem å lägga mig på soffan med en påse godis…men det går ju inte:(
Lite drygt 2 veckor kvar…å formen måste bli bättre…så det innebär att jag måste kämpa på…enkel logik, inget utrymme för töntfasoner…bara te å skärpa sig!!!:aggresiv:
22 november, 2007 at 17:17 #818688Anonym anvandareMemberSe nu till att sova så du känner dig utvilad. Ge samma order till Paula är du snäll.:p
26 november, 2007 at 15:25 #818689Anonym anvandareMemberSista riktiga dietveckan…hoppas på att tappa nästan 2 kg…vet inte om det kommer gå, men formen kommer i vilket fall att duga enligt mina beräkningar.
Känner mig relativt fräsch…efter att ha återhämtat sömnen i helgen. Tog några danssteg i höga klackar igår kväll…hehe…hoppas att mina ännu högre klackar hinner komma i tid…vill ha så höga klackar som möjligt, så att benen ser lite slankare ut!:p
Mina dräkter börjar bli klara nu oxå…massa glitter blir det:D Glitterpersonligheten i mig börjar komma fram mer å mer oxå!
26 november, 2007 at 16:17 #818690Anonym anvandareMemberJag tror du kommer bli bra i BF, riktigt bra.
mvh Calle Sirén
26 november, 2007 at 20:15 #818691Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Mina dräkter börjar bli klara nu oxå…massa glitter blir det:D Glitterpersonligheten i mig börjar komma fram mer å mer oxå!Ja, i varje flicka finns det kärlek för lite glitter, gäller bara att inse det!
Lycka till, Camilla!/Mirre
26 november, 2007 at 20:50 #818692Anonym anvandareMemberHej tjejen,
Har missat din tråd helt och hållet! Du var riktigt bra på SM – jäkligt kvinnlig och väldigt snygg! :up:
Komigen nu…inte långt kvar! Själv föll jag för frestelsen 2 veckor efter SM…På tal om kärlek för glitter…jag fick det här av Sofia idag…garvade gott och nu när jag läste lite här kan jag inte låta bli att klistra in….. sorry, lite O.T.
VARNAR KÄNSLIGA, BLYGA LÄSARE:
************************Ett gott skratt för alla er kvinnor som verkligen ser fram emot det underbara ögonblick varje år då ni får vara lite ’intima’ med vår gynekolog!
På en av Sydneys radiostationer i Australien kan man ringa in och berätta om sina mest genanta historier. Man kan vinna mellan 1000-5000 dollar.
Denna historia resulterade högsta vinst!Jag hade tid hos gynekologen senare denna vecka för mitt årliga cellprov.
Tidigt en morgon ringde de dock från doktorns mottagning för att tala om att de hade fått ett återbud och att jag kunde komma in tidigare,redan samma morgon klockan 9.30.Jag hade precis fått iväg alla till skolan och arbetet och klockan var redan kvart i nio. Det skulle ta minst 35 minuter att köra till mottagningen så jag hade lite bråttom.
Liksom de flesta kvinnor ville jag ägna några extra minuter åt min underlivshygien inför ett gynbesök, men denna gång fanns det helt enkelt ingen tid för en grundlig rengöring så jag tog bara den tvättlapp som råkade ligga vid tvättstället i badrummet och tvättade av mig lite snabbt ’där nere’ så jag åtminstone såg presentabel ut.
Då jag var klar kastade jag tvättlappen i smutstvättkorgen, slängde på mig mina kläder och hoppade in i bilen för att köra i ilfart till min undersökning.Jag fick bara vänta i ett par minuter innan det var min tur att gå in till doktorn.
Då jag, liksom alla kvinnor, har gått igenom denna procedur flera gånger i livet hoppade jag vant upp på undersökningsbritsen, tittade upp i taket och låtsades som om jag befann mig i Paris eller någon annanstans långt borta.Doktorn kom in och jag måste säga att jag blev lite förvånad då han sa:
Oj då, idag har vi verkligen ansträngt oss!
Jag svarade inte och suckade av lättnad då undersökningen var över för denna gången.Resten av dagen var som vanligt med städning, handlande och matlagning.
Då skolan var slut och min 6-åriga dotter lekte för sig själv ropade hon från badrummet:
’Mamma, var är min tvättlapp?’Jag sa till henne att hon kunde ta en ny från linneskåpet eftersom den gamla låg i tvätten.
Hon svarade: ’Nej mamma, jag måste ha just den som låg vid tvättstället.
Jag hade rullat in allt mitt glitter i den!!************************
27 november, 2007 at 09:30 #818693Anonym anvandareMemberHehehe…tja, även om historian känns lite påhittad så kan jag tänka mig att gynekologen hade uppskattat en lite mer glittrande vardag:p
Nu händer det grejer med formen igen…har 1.3 kg kvar att tappa för att nå mitt mål…vi får se på lördag hur det gått med den saken.
Ska försöka sköta sömnen hela veckan…det gör verkligen så otroligt stor skillnad för ork och humör! Inte lång tid kvar nu!
Har lovat min mor att stå för allt julbak i år. Jäklars va med pepparkakor, lussebullar å julgodis det ska bli! Eddie har lovat att julpyssla med mig oxå…LÄNGTAR! Älskar myset kring jul, pysslet, pyntet å gemenskapen med nära och kära:happy:
27 november, 2007 at 09:34 #818694Anonym anvandareMemberSnodde några bilder från Exhaletråden. Tagna igår under mitt ryggpass.
27 november, 2007 at 09:48 #818695Anonym anvandareMemberKommer bli kul att se dig på en bf scen med tanke på att du körde byggning på SM nyss:up:
27 november, 2007 at 11:36 #818696Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Kommer bli kul att se dig på en bf scen med tanke på att du körde byggning på SM nyss:up:Jo, så går det när man é för liten för byggningen…hoppas bara inte att jag anses för stor för bodyfitness…för då vet jag inte riktigt vad jag ska ägna mig åt…knyppling kanske;)
27 november, 2007 at 12:10 #818697Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Hehehe…tja, även om historian känns lite påhittad så kan jag tänka mig att gynekologen hade uppskattat en lite mer glittrande vardag:pNu händer det grejer med formen igen…har 1.3 kg kvar att tappa för att nå mitt mål…vi får se på lördag hur det gått med den saken.
Ska försöka sköta sömnen hela veckan…det gör verkligen så otroligt stor skillnad för ork och humör! Inte lång tid kvar nu!
Har lovat min mor att stå för allt julbak i år. Jäklars va med pepparkakor, lussebullar å julgodis det ska bli! Eddie har lovat att julpyssla med mig oxå…LÄNGTAR!: Älskar myset kring jul, pysslet, pyntet å gemenskapen med nära och kära:happy:
Haha, ja man har aldrig sån jullängtan som när man dietar inför Lucia!
All go mat, alla lukter, hela stämningen, slappheten att bara sitta & käka är kanske sådant man inte får så mycket av nu…
Men jäklar vad man förtjänar det! Kör hårt det sista nu…
27 november, 2007 at 12:20 #818698Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Jo, så går det när man é för liten för byggningen…hoppas bara inte att jag anses för stor för bodyfitness…för då vet jag inte riktigt vad jag ska ägna mig åt…knyppling kanske;)Tycker tjejerna i bf bara blir större och större så jag tror tror det kommer bli kanon!
Stort lycka till27 november, 2007 at 15:19 #818699Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Haha, ja man har aldrig sån jullängtan som när man dietar inför Lucia!All go mat, alla lukter, hela stämningen, slappheten att bara sitta & käka är kanske sådant man inte får så mycket av nu…
Men jäklar vad man förtjänar det! Kör hårt det sista nu…
Mmmmmmmmm….:happy:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.