- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 november, 2007 at 15:50 #818700Anonym anvandareMembermarals76 wrote:Tycker tjejerna i bf bara blir större och större så jag tror tror det kommer bli kanon!
Stort lycka tillTack ska du ha!
Tycker egentligen inte att jag är så särskilt stor…finns ju ingen, som inte redan vet det, som tror att jag tävlar/tävlat i byggning. Jag måste posera och flexa musklerna för att se lite ”byggare” ut.
Sen kan jag ju ibland tycka att en del tjejer som tävlar i bodyfitness egentligen inte har mer muskler än vilken normalt tränande tjej som helst (å ibland till och med mindre muskler) Bodyfitness handlar väl om att man ska ha en symetrisk, vältränad och hälsosam look (pluss lite till)…men i vilket fall en fysik som ändå är mer muskulärt utvecklad än genomsnittet. Så att det inte bara handlar om att banta ner sig till en hyfsat låg fettprocent å slänga på sig färg å bikini. Självklart ska de som vill tävla få lov att tävla oavsett, men för att hamna i toppen bör det ju krävas lite mer.
Jag vet ju att jag saknat massa för att kunna hävda mig i fighten om topp-placering i byggning, men jag har ändå valt att ställa upp därför att jag tycker att det är kul och för att det är en tävling mot mig själv.
Den 9:e kommer jag inte ha bättre självinsikt än att jag går upp för att tävla om en bra placering…ska bli intressant å se vad resultatet gör för min världsbild:
27 november, 2007 at 17:54 #818701Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Tack ska du ha!Tycker egentligen inte att jag är så särskilt stor…finns ju ingen, som inte redan vet det, som tror att jag tävlar/tävlat i byggning. Jag måste posera och flexa musklerna för att se lite ”byggare” ut.
Sen kan jag ju ibland tycka att en del tjejer som tävlar i bodyfitness egentligen inte har mer muskler än vilken normalt tränande tjej som helst (å ibland till och med mindre muskler) Bodyfitness handlar väl om att man ska ha en symetrisk, vältränad och hälsosam look (pluss lite till)…men i vilket fall en fysik som ändå är mer muskulärt utvecklad än genomsnittet. Så att det inte bara handlar om att banta ner sig till en hyfsat låg fettprocent å slänga på sig färg å bikini. Självklart ska de som vill tävla få lov att tävla oavsett, men för att hamna i toppen bör det ju krävas lite mer.
Hej Camilla,
Var inte orolig. De tjejer som inte har uppnåt en atletisk fysik (muskulös), placerar sig inte i toppen. Se på SM-ettan Christel. Hon skulle knappast göra bort sig på en bb-scen. Inte heller Mikaela, som kom tvåa. Hon vann ju Luciapokalen 2005.
:emo-thumbMvh,
Mirre28 november, 2007 at 19:30 #818702Anonym anvandareMemberHej Camilla
Lycka till med BF Mvh/Mia29 november, 2007 at 17:27 #818703Anonym anvandareMemberMirre wrote:Hej Camilla,Var inte orolig. De tjejer som inte har uppnåt en atletisk fysik (muskulös), placerar sig inte i toppen. Se på SM-ettan Christel. Hon skulle knappast göra bort sig på en bb-scen. Inte heller Mikaela, som kom tvåa. Hon vann ju Luciapokalen 2005.
:emo-thumbMvh,
Mirrejapp! o trean hon va inte dålig hon heller… :emo-thumb
2 december, 2007 at 14:42 #818704Anonym anvandareMemberHello!
Kan säga att jag lyckades uppnå mitt mål för för veckan…vägde 58.7 på lördag morgon…lyckades med andra ord med 0.3 kg i marginal:)
Unnade mig en bra ätardag igår oxå…kändes skönt!
Imorgon börjar jag käka torsk å grönsaker…tömmning i 3 dagar…sen fyller jag på för att vara pigg å fräsch på söndag när det är dags att visa upp sig igen:dance:
En vecka kvar…GÖTT!!!
2 december, 2007 at 14:45 #818705Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Hello!Kan säga att jag lyckades uppnå mitt mål för för veckan…vägde 58.7 på lördag morgon…lyckades med andra ord med 0.3 kg i marginal:)
Unnade mig en bra ätardag igår oxå…kändes skönt!
Imorgon börjar jag käka torsk å grönsaker…tömmning i 3 dagar…sen fyller jag på för att vara pigg å fräsch på söndag när det är dags att visa upp sig igen:dance:
En vecka kvar…GÖTT!!!
Kör hårt nu och försök hålla dig frisk.
2 december, 2007 at 14:50 #818706Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Kör hårt nu och försök hålla dig frisk.Ja, att jag håller mig frisk é ju ett måste…allt annat vore katastrof just nu! Jag ska inte ta något ledigt från jobbet heller… å det oroar mig lite…men jag får samla de krafter som finns kvar för att försöka sköta även detta på ett så bra sätt som möjligt! För tillfället vill jag inte gå till jobbet alls…har för mycket att göra och för jobbiga människor att möta…men men, det som inte dödar dig…känske bara knäcker dig:
3 december, 2007 at 22:22 #818707Anonym anvandareMemberSkulle ju skriva hur de gick på första tävlingen
Gick kanon bra 1a plats samt overall vinnare. -80 Junior December C BB .
Vet inte fall mor min träffat dig ngt via jobbet å berättat men men. :up:Flushade ut mitt system lite mkt så hinner ej återhämta mig till Lucia
Men är junior nästa år också tror jag? Är 22 nu och blir 23 i april…
Kramisar4 december, 2007 at 10:31 #818708Anonym anvandareMemberAlex423 wrote:Skulle ju skriva hur de gick på första tävlingenGick kanon bra 1a plats samt overall vinnare. -80 Junior December C BB .
Vet inte fall mor min träffat dig ngt via jobbet å berättat men men.Flushade ut mitt system lite mkt så hinner ej återhämta mig till Lucia
Men är junior nästa år också tror jag? Är 22 nu och blir 23 i april…
KramisarGRATTIS!!!:emo-thumb
Jag såg bilder på dig och hade redan gissat att det gick bra! Imponerande debut!
Tråkigt att du inte känner dig fit för att köra Lucia oxå men jag kanske springer på dig på fitnessfestivalen ändå…för du kommer väl å hejar på mig hoppas jag!
Kram kram!:friends:
4 december, 2007 at 10:37 #818709Anonym anvandareMember~Frida~ wrote:Hej Camilla, tack för dina inlägg i vår tråd!
Jag har inte varit så aktiv här inne på ngn vecka men nu ska jag ta upp forumskrivningen igen.Jag ser med spänning och glädje fram emot din BF-debut, tror det kan gå ritkigt bra för dej. Du är i mina ögon mycket kvinnlig, och därför tror jag att din tilltalande fysik räcker långt även i bf.
Dock beundrar jag dej när du gör ditt fria och när du står på bb-scenen -så du får lova att komma tillbax dit sen!!Stort Lycka till!! :fun:
//Frida
Jo, vi får väl se hur det går nu till helgen. Om det blir mer Byggning i framtiden får vi se…visst gillar jag byggningen, men vet inte om jag har vad som krävs för att kunna gå längre inom den grenen. Tävlar i byggning gör jag ju faktiskt mest för att jag tycker att det är kul…å det är väl ett skäl gott om något i och för sig!
Vi ses!:emo-thumb
4 december, 2007 at 12:07 #818710Anonym anvandareMemberTackar hihi . Ja ja tycker det är jätte tråkigt också , men ja tänker mer att ja kör på Lucia totalt nästa år och har det i sikte. Vill inte ge 80 % till något Är ju liten.. 22 år bara så jag är ju Junior nästa år med haha :p .
Ja klart ja ska dit kommer på lördan på BB förbedömningen iaf å gapar :up:
Hur känns allt ?4 december, 2007 at 21:54 #818711Anonym anvandareMemberAlex423 wrote:Tackar hihi . Ja ja tycker det är jätte tråkigt också , men ja tänker mer att ja kör på Lucia totalt nästa år och har det i sikte. Vill inte ge 80 % till något Är ju liten.. 22 år bara så jag är ju Junior nästa år med haha :p .
Ja klart ja ska dit kommer på lördan på BB förbedömningen iaf å gapar :up:
Hur känns allt ?Jo, tack…det känns nog som det ska…vore synd att säga bra:frust:
Men jag tävlar inte på lördagen…ska ju köra BF på söndagen. Kommer dock att vara på plats för att heja fram folket på Luciapokalen, så vi kanske syns ändå!
4 december, 2007 at 21:56 #818712Anonym anvandareMemberÅhh…jag var å handlade kolhydrater idag…vill äta!
Kan väl säga att jag kanske var lite väl inspirerad av att dieten snart är över…lyckades få med mig glass, sirap, en ask Paradis å en ask Alladin i matvagnen av nån anledning:o
4 december, 2007 at 22:15 #818713Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Åhh…jag var å handlade kolhydrater idag…vill äta!Kan väl säga att jag kanske var lite väl inspirerad av att dieten snart är över…lyckades få med mig glass, sirap, en ask Paradis å en ask Alladin i matvagnen av nån anledning:o
Känner igen det där. Kassörskan tittade konstigt när vi hystade upp 8kg potatis & 7kg ris + 2 lättkessela.:p
Carbs=kärlek.:pop:
4 december, 2007 at 22:46 #818714Anonym anvandareMemberPå söndag är det dags igen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.