- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 december, 2007 at 03:54 #818715Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Åhh…jag var å handlade kolhydrater idag…vill äta!
Kan väl säga att jag kanske var lite väl inspirerad av att dieten snart är över…lyckades få med mig glass, sirap, en ask Paradis å en ask Alladin i matvagnen av nån anledning:o
Haha naw , söt mm bara å ta tag i mig fall du ser mig ! Vore jätte kul å säga hej !
5 december, 2007 at 13:28 #818716Anonym anvandareMemberMaaat…schalalala..maaaaat…schalalala…å gooooodis :ike:
Fruktansvärt trött, trött på allt…vill bara att det ska bli söndag!
Ska hämta mina bikinis idag…baddräkten é inte riktigt klar men den får jag nog på fredag…när allt glitter é påklistrat:D
Torsk, lax, räkor å grönsaker…morgon, middag kväll och alla mål däremellan…börjar bli jobbigt nu, även om det är gott! Längtar så till havregrynsgröten å bananen imorgon bitti
Fick en lite orolig fråga av en av mina samarbetspartners idag efter ett möte…”Du har blivit så smal, är det något särskilt?” Hon var rädd för att jag blivit sjuk…men jag förstår ju varför folk reagerar…jag brukar ju vanligtvis vara lite rundare och rosigare om kinderna, aningens piggare och gladare oxå.
Dessutom går det magsjuka både i huset där jag arbetar och bland andra människor jag känner…Snälla rara Gud, se till att jag inte blir sjuk…det vore inte bra för kolhydratsladdningen!
Dumt med tävlingar i december…den sjukaste månaden av dem alla:yikes:
Bara några fjuttiga dagar kvar nu…kör mitt sista träningspass idag…sen blir det vila fram till tävlingen!
Ketondoftande och trötta kramar från mig till er alla!
5 december, 2007 at 13:57 #818717Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Maaat…schalalala..maaaaat…schalalala…å gooooodis :ike:Fruktansvärt trött, trött på allt…vill bara att det ska bli söndag!
Ska hämta mina bikinis idag…baddräkten é inte riktigt klar men den får jag nog på fredag…när allt glitter é påklistrat
Torsk, lax, räkor å grönsaker…morgon, middag kväll och alla mål däremellan…börjar bli jobbigt nu, även om det är gott! Längtar så till havregrynsgröten å bananen imorgon bitti
Fick en lite orolig fråga av en av mina samarbetspartners idag efter ett möte…”Du har blivit så smal, är det något särskilt?” Hon var rädd för att jag blivit sjuk…men jag förstår ju varför folk reagerar…jag brukar ju vanligtvis vara lite rundare och rosigare om kinderna, aningens piggare och gladare oxå.
Dessutom går det magsjuka både i huset där jag arbetar och bland andra människor jag känner…Snälla rara Gud, se till att jag inte blir sjuk…det vore inte bra för kolhydratsladdningen!
Dumt med tävlingar i december…den sjukaste månaden av dem alla
Bara några fjuttiga dagar kvar nu…kör mitt sista träningspass idag…sen blir det vila fram till tävlingen!
Ketondoftande och trötta kramar från mig till er alla!
Kör hårt nu:emo-thumb
5 december, 2007 at 17:18 #818718Anonym anvandareMemberKämpa på Camilla, snart snart snart får vi gotta oss
snurrigt värre just nu kan jag säga….KAKBUFFE´….kladdkaka…praliner…kola…baileys…. THAIBUFFE´ !!:
missa inte Leilas kök 21.00;)5 december, 2007 at 21:50 #818719Anonym anvandareMemberLycka till nu Camilla. Ska hålla mina tummar och hejja högt.
Kramar
Anna6 december, 2007 at 11:33 #818720Anonym anvandareMemberpåminn dig om vilken häftig känsla det skulle vara att kliva upp på pallen!! Publikens jubel efter allt ditt slit som gett resultat, vingliga skor men du får snart ta dem av dig, pokal i handen och en snygg vinnar-pose….kanske kan det ge lite extra energi? helt ok söndag kanske??
stort lycka till Camilla! Tror på dig!!
6 december, 2007 at 20:06 #818721Anonym anvandareMemberLycka till, Camilla!
7 december, 2007 at 06:13 #818722Anonym anvandareMemberLycka till från mig med :up:
7 december, 2007 at 07:47 #818723Anonym anvandareMemberLycka till Camilla.
Enligt mig har du en snygg fysik som passar lika bra på BF-scenen som på byggarscenen. :emo-thumb7 december, 2007 at 17:07 #818724Anonym anvandareMemberLycka till gumman!!Det kommer att gå dunder bra.
Sitter i publiken som alltid och hejar på:yahoo:kram kram Becca
[/b]8 december, 2007 at 08:50 #818725Anonym anvandareMemberTack ska ni allihop:happy:
Formen kan jag inte klaga på…den är bra…nu är det bara till att visa upp vad man har å lägga resten i händerna på domarna:)
Ska snart åka ner till Mässan/Kongesshallen å frottera mig bland allt träningsfolk.
Om jag missar att hälsa på någon som jag borde hälsa på så beror det på att jag fortsatt inte har huvudet riktigt med mig…igår på inmätningen var det riktigt förvirrat…glömde nästan av vad jag själv hette:|
Hehe…förresten…jag mätte in 1,5 cm längre än på SM…å vägde in 2 kg lättare…så kan det gå
Se yaa!
8 december, 2007 at 10:07 #818726Anonym anvandareMemberStort LYCKA TILL tjejen..
MVH/Snuttan:emo-thumb8 december, 2007 at 23:34 #818727Anonym anvandareMemberLycka till !!! :bb2: // C
9 december, 2007 at 17:41 #818728Anonym anvandareMemberSTÖRSTA GRATTIS KRAMAR FRÅN MIG!
Det visade sig tydligt med din välförtjänta förstaplacering att din fysik passar även på Body Fitness scenen.
Grattis
Anna9 december, 2007 at 17:47 #818729Anonym anvandareMemberGrattis!!!!
Det blir bra med julbord då vi skulle ut o käka:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.