CAMILLA´S TRÅD, gott å blandat!

Home Forums Dagböcker CAMILLA´S TRÅD, gott å blandat!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 434 total)
  • Author

Grattis till vinsten!

Vad var det jag sa!
    Nu slipper jag bjuda dig på den där middagen jag lovade dig efter rond 2 om du inte vann ;)

CAMILLA, GRATULERAR DIG TILL SUVERÄN PRESTATION & SOLKLAR PLACERING! HÄRLIGT ATT SE DIG SÅ STRÅLANDE SNYGG PÅ SCENEN!

:emo-thumb :emo-thumb :emo-thumb

Paula wrote:
    Fick inte kramat om dig riktigt igår ju! Men du vet att jag gillar dig ändå ;) Och maten var alldeles för god att lämna =P

Vill att alla också ska veta att du under den här tiden hjälpt mig med min diet och trots att du själv mått sådär emellanåt ändå orkat med, och hållt ögonen på mig hela tiden och hur det går, det är en prestation extra! Jag gick ner 16 kg på fem månader och det är första gången jag lyckas i hela mitt liv med att nå ett sådant mål. Att veta att du hela tiden trott på det har betytt så otroligt mycket. Stor eloge och det största grattiset!! Såå himla värd detta!![/b]

Tack Gumman!:)

Måste bara säga att det inte har varit några problem med att hjälpa dig…det är ju DU som har gjort hela jobbet själv!!! Å vilken kämpe du har visat dig vara!!! :aggresiv: Jag sa ju bara vad du skulle äta å tipsade lite om träningen. Du har verkligen gjort ett jätte bra jobb och ska vara j….gt stolt över det!:emo-thumb Ta det lungt nu ett tag å känn efter hur du vill göra med planerna framöver.

Kram på dig!

dreamteam wrote:
    Gratulerar! såg bra ut på scen! ska du satsa på bf nu?

Ja, det verkade ju gå lite bättre i den grenen;)

Tack för gratulationen!

Micke A wrote:
    Grattis till vinsten!

Vad var det jag sa!
    Nu slipper jag bjuda dig på den där middagen jag lovade dig efter rond 2 om du inte vann ;)

Hahaha…ja, jag kom på det igår…att det inte blev nån middag…

Tack för stödet;)

Tack så hemskt mycket till alla som grattat mig! Det gör det hela till och med ännu roligare!

Massa kramar från en Lycklig ”Bodyfitness Camilla”:happy:

Ja…visst är det gott när man har rätt!?

Snygg, säker, kvinnlig, muskulös o bra form! Du har det mesta för att komma så långt du vill tror jag!
    Kör på nu o visa var skåpet ska stå framöver :)

Eddie tog lite bilder…:)

Jag och Paula:up:

Jag och Rosie:happy:

En baksida och en closeup på det mycket välspacklade ansiktet:p

Kan väl säga att jag vanligtvis inte brukar använda särskilt mycket smink. Det var många som inte kände igen mig denna dag…jag gick runt å hälsade på folk som jag känner och fick bara undrande blickar tillbaka…eftersom de inte ens kände igen mig:ph34r:

Oj…klockan blev mycket…dags att nana…mätt å belåten! God natt med er!

Grymt bra:up:

Det är ok om du kör Bodyfitness mer gånger;)

Grattis tjejen, du såg grym ut!!

Kram Jossan

Camilla Öhman wrote:
    Jag och Rosie:happy:

Du är snygg Camilla. Ser jätte bra ut tycker jag & Therese.:emo-thumb

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 434 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.