- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 december, 2007 at 10:28 #818760Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Jag och Rosie:happy:
Både Rosie och Camilla lovar gott för framtiden.
2 riktigt bra BF-fysiker. :emo-thumb
För dagen så hade Camilla bättre muskeltonus och färg bla…11 december, 2007 at 10:46 #818761Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:En baksida och en closeup på det mycket välspacklade ansiktet:pKan väl säga att jag vanligtvis inte brukar använda särskilt mycket smink. Det var många som inte kände igen mig denna dag…jag gick runt å hälsade på folk som jag känner och fick bara undrande blickar tillbaka…eftersom de inte ens kände igen mig:ph34r:
Du är sååå jävla snygg gumman Myyyyyyyy Preciousss
11 december, 2007 at 12:12 #818762Anonym anvandareMemberMattias L wrote:Grymt bra:up:Det är ok om du kör Bodyfitness mer gånger;)
Tack för välsignelsen:|:emo-thumb
11 december, 2007 at 12:13 #818763Anonym anvandareMemberFan va snygg du va;)
Puss & Kram Ann-Marie
11 december, 2007 at 12:17 #818764Anonym anvandareMemberJa du Camilla vad ska man säga ???? Har sagt nog det mesta men det är bara att kliva upp på scen flera gånger och fylla hyllan med gulda pokaler :p
Eddie grymt jobbat också som coach !
lägg upp bilden på Daniel glass portion :frust:
11 december, 2007 at 12:20 #818765Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Jag och Paula:up:Har inte sett er på länge men GUUUUUUUD vad snygga ni är!!! HOT!!! Kunde inte heller följa tävlingen…
Din mage… *hehe*
Och grattis Camilla! :happy:11 december, 2007 at 12:24 #818766Anonym anvandareMemberEddie The Monster wrote:Du är sååå jävla snygg gumman Myyyyyyyy PreciousssTack Älskling!
Du é oxå jääääligt snygg:P Längtar efter dig;)
11 december, 2007 at 12:26 #818767Anonym anvandareMemberEtt stort grattis till dig Camilla!
så heeetHur kändes det i de höga klackarna, blingbling & make upen?
hela BF grejen är ju såå långt ifrån känslan att köra BB.11 december, 2007 at 12:27 #818768Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ja du Camilla vad ska man säga ???? Har sagt nog det mesta men det är bara att kliva upp på scen flera gånger och fylla hyllan med gulda pokaler :pEddie grymt jobbat också som coach !
lägg upp bilden på Daniel glass portion :frust:
Haha tack.
Och här kommer den :emo-thumb
11 december, 2007 at 12:31 #818769Anonym anvandareMemberJosefin Brander– Tack så Mycket!
AndreasP – Ja, du…nu fick vi vår revansch:emo-thumb Hoppas allt är bra med dig och familjen…hälsa Therese och tacka så mycket!
Jonas Lundberg – Tack för godiset
Ann – Jag hade gott om hjälp för att se så bra ut som möjligt…är inte van vid all den uppassning jag fick. En coach som fixade färg å mentalt stöd, en som fixade dräkterna å en som höll i ansvaret för makeup och hår…kände mig som en filmstjärna:D
Vanessa Frykman – Tack gumman! Det var jätte roligt att träffa er i helgen. Tävla igen kommer jag göra…snart igen hoppas jag!:up:
sh0w – Tack Tjejen!
11 december, 2007 at 12:36 #818770Anonym anvandareMembertur att du va nöjd med dräkterna…slet ju som ett djur…sovit lääänge dom senaste dagarna..hehe..
glömde visst dina bb-biknis här..men dom har du väl ingen användning av längre?kram
11 december, 2007 at 12:44 #818771Anonym anvandareMemberHej Camilla!!
ETT STORT grattis till dig! Du var så överlägsen!
Vilken form, grym utstrålning och så kvinnligt vacker!Hoppas på att få se dig mycket framöver på BF-scenen!
Mvh
Sashli11 december, 2007 at 16:01 #818772Anonym anvandareMemberAnn – Du var verkligen grym…inte bara på att sy…utan hela ditt engagemang…jag vill inte verka tjatig…men ooooohhhh så tacksam. Du är guld!
Eva-Lotta – Så här i efterhand, kändes det ändå som att BF kanske är mer min grej…kände mig finare och eftersom jag inte vill bli större så lär ju denna diciplin passa min fysik och mina ambitioner bättre.
Sashli – Tack! Å det hoppas jag oxå!
11 december, 2007 at 16:30 #818773Anonym anvandareMemberWOW Camilla vad fin du var :up: Joahanna kände knappt igen dig från bilderna, hon säger att du var jätte fin.
Grattis till segern från Johanna och mig.12 december, 2007 at 15:15 #818774Anonym anvandareMemberHej gumman![/b]
Hur står det till nu några dagar efter tävlingen??
Förmodar att du gottade dig rejält på söndagskvällen med god mat och dryck.Har du satt upp några planer på någon mer tävling nu framöver?
Vill så hemskt gärna se dig på scen för du är en inspirationskälla.
Du var extremt bra på scen och tycker du passar där med lite blingbling, baddräckt och högklackat….Ta hand om dig..
kram Becca[/b] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.