- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 november, 2005 at 18:09 #818415Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:kallar du godis och 2 bufféer för diet?
den dieten vill jag också gå på!läste fel , doh.
30 november, 2005 at 18:14 #818416Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Helluuu!Mitt diet-upplägg idag!
Frukost:
Havregrynsgröt å 2 varma mackor (extrembröd, kalkon å 5% ost)
2 apelsiner å 2 äpplenLunch
Thai-buffe…light cola
pepparkakor å teDirekt efter lunchen
1 Twix White
1 Magnum mandelMellanmål
1 äppleMellanmål igen
1 dubbelbit Marabou Break
Mellanmål en gång till
1 påse godis (punchpraliner å dumlekolor)
1 daimglass (stor strut)
1 varm macka (etrembröd och 5 % ost)Snart ska jag cykla in till stan å möta upp en kompis för att gå å käka middag
Middag
Kina buffeSen får vi se vad mer jag lyckas komma över :whistle:
Snygg diet va!?!
Jag brukar ju inte äta godis…men idag skiter jag faktiskt i vad jag trycker i mig idag…har ju 3 dagar på mig att komma iform på igen…3 dagar till Decembercupen:yahoo:
Fan Camilla du äter ju mer än 115 kg Janne här gör :nerd-tb:
1 december, 2005 at 14:20 #818417Anonym anvandareMemberEva-Lotta – Hehe…snart får du oxå käka precis vad du vill…men som jag sagt innan, ett tips é ju att ta dé lite lungt mé dé allra onyttigaste…
Vanessa Frykman – Har försökt få Jonas att ta bilder på mig…men inte lyckats så bra…jag slänger in nån bild så fort jag har nått å slänga in;)
Alm – :happy: Tackar så jätte mycket! Roligt att höra! Men som du säkert förstod, när du tittade lite närmare på diet-upplägget, så é dé ingen tävling på G för tillfället:p
Linn – Hehe…visste väl att jag kunde lita på dig…har ju förstått att du oxå har koll på sambanden mellan maten å musklerna :bb2:
Ja…verkligen synd att du inte ska till Lund…vi hade ju fått en helt egen klass…ingen annan anmäld i +57 juh…vi hade gjort succé:whistle:Mr_GYMBODEN – Men har ju planer på komma ner te södern å lär dig hur man gör…så blir dé kanske 125 kg Janne inom en snar framtid:devil:
1 december, 2005 at 18:39 #818418Anonym anvandareMemberHärligt att det är fler tjejer än jag som mumsar gott emellanåt
Dajmstrut är rena drömmen tummen upp för den dieten :emo-thumb
Du rockar Camilla :kicking:5 december, 2005 at 13:25 #818419Anonym anvandareMembertack f
6 december, 2005 at 21:27 #818420Anonym anvandareMembernicke73 wrote:hej camillahar du någon personlig hemsida?
Nope…sorry:(
Får se om jag kanske fixar nått sånt i framtiden…vore kul:)
6 december, 2005 at 21:29 #818421Anonym anvandareMemberHej Camilla!!
var kul att se er på dc…synd vi inte fick tillfälle att snacka bara….
men vi ses väl nästa helg?:worship:
Kram Tess
6 december, 2005 at 21:31 #818422Anonym anvandareMembersnuttan347 wrote:Härligt att det är fler tjejer än jag som mumsar gott emellanåt
Dajmstrut är rena drömmen tummen upp för den dieten :emo-thumb
Du rockar Camilla :kicking:Hehe…jao:dance: …rockar – svullar…same same but different:)
Kan ju meddela att jag nu nått den vikt jag hoppas kunna hålla…det som känns ganska lagom…
6 december, 2005 at 21:33 #818423Anonym anvandareMemberTess wrote:Hej Camilla!!var kul att se er på dc…synd vi inte fick tillfälle att snacka bara….
men vi ses väl nästa helg?:worship:
Kram Tess
:happy: Jepp…vi ses alldeles säkert nästa helg! Ser du mig é dé bara te å komma fram!
Kram tebax!
6 december, 2005 at 21:37 #818424Anonym anvandareMemberathleticmia wrote:tack för träningspasset i söndags!!! jag har träningsvärk…o i delar av ryggen jag inte brukar känna…hmm…bra grejer på classic…hoppas du hittar balans snart så du trivs med vardagen!!!
Tack själv…jag har oxå lite träningsvärk…trots att jag körde ganska halvhjärtat…dé va nog din peppning som gjorde susen…
Angående balansen så…dé ordnar sig…dé gör dé alltid:happy:
Hoppas att vi ses snart igen…ett pass på Exhale nästa gång kanske?:emo-thumb
6 december, 2005 at 21:49 #818425Anonym anvandareMemberfan vad jag l
6 december, 2005 at 21:58 #818426Anonym anvandareMemberSam jr wrote:fan vad jag längtar till söndagHehehe…dé tror jag säkert att du gör!!! Jag vet hur dé é:frust: …även om dé va längesedan jag var låg, sleten å hungrig
Men snart…mycket snart é dé över…å sen får du ta dé lugnt å käka vad du vill!:emo-thumb
6 december, 2005 at 22:08 #818427Anonym anvandareMember[quote=”Camilla
6 december, 2005 at 22:11 #818428Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Vad inte så säker på det, minns en dam som hade fotojobb att göra:whistle:
Jag längtar också, fast jag är fet:(Aj fään…just dé…så kan dé ju bli oxå…
Samir…lika bra att du ställer in dig på att hålla diet en vecka till efter Lucia:devil:
6 december, 2005 at 22:15 #818429Anonym anvandareMemberHär é bilder från helgen…så här kan man se ut 5 veckor (å en hel del mat) efter tävling:whistle:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.