- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 december, 2005 at 08:42 #818445Anonym anvandareMember
åhh buffe……
8 december, 2005 at 11:30 #818446Anonym anvandareMemberTess wrote:åhh buffe……Häng på!
8 december, 2005 at 11:59 #818447Anonym anvandareMember:bb2: Hellu gumman!!
Gav du din bror ett hårt benpass igår, tyckte inte han såg ut att lida allt
för mycket när ni var klara.Vi ses på lördag om vi inte ses på gymet innan å sen så kommer både jag å Jasmine på buffén på söndag.
Ta hand om dig nu… kram
9 december, 2005 at 07:46 #818448Anonym anvandareMemberfinns det plats för två skåningar då?
9 december, 2005 at 09:00 #818449Anonym anvandareMemberTess wrote:finns det plats för två skåningar då?Jepp…ni é hjärtligt välkomna att joina oss…se bara till å ha aptiten mé er när ni kommer!
Vi ses imon!
9 december, 2005 at 09:02 #818450Anonym anvandareMembertwinlab75 wrote::bb2: Hellu gumman!!Gav du din bror ett hårt benpass igår, tyckte inte han såg ut att lida allt
för mycket när ni var klara.Vi ses på lördag om vi inte ses på gymet innan å sen så kommer både jag å Jasmine på buffén på söndag.
Ta hand om dig nu… kram
Hehe…han var duktig…jag blev faktiskt lite impad! Men nej…du har rätt…dé va inget riktigt hårt benpass, vi hade inte tid till det…skulle hem till mormor å fira hennes 84:e födelsedag.
Jag har dock ordentligt mé träningsvärk…ska ringa Jens senare å se om han kan gå eller inte:p
9 december, 2005 at 09:16 #818451Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Jepp…ni é hjärtligt välkomna att joina oss…se bara till å ha aptiten mé er när ni kommer!Vi ses imon!
fan nu har du ju säkert bjudit 100 st, har vi råd att hyra hela restaurangen?:p
alla som kommer måste vara med på grupp bild, som kommer att publiceras på hela www……!:friends: :fun: :yahoo:9 december, 2005 at 09:18 #818452Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:fan nu har du ju säkert bjudit 100 st, har vi råd att hyra hela restaurangen?:p
alla som kommer måste vara med på grupp bild, som kommer att publiceras på hela www……!:friends: :fun: :yahoo:betalas kalaset på plats eller vill ni ha dollares innan
9 december, 2005 at 09:29 #818453Anonym anvandareMemberSam jr wrote:betalas kalaset på plats eller vill ni ha dollares innanfår vi pengar?
annars betalar vi som vanligt när notan kommer!
först äta sedan betala eller springa!:devil:9 december, 2005 at 09:43 #818454Anonym anvandareMemberCamilla Öhman wrote:Jepp…ni é hjärtligt välkomna att joina oss…se bara till å ha aptiten mé er när ni kommer!Vi ses imon!
:yahoo:
9 december, 2005 at 09:53 #818455Anonym anvandareMemberbra det: ) tänkte om man var tvungen att betala innan
17 december, 2005 at 13:39 #818456Anonym anvandareMemberJao…så har man slutat mé morgonpromenaderna å börjat acceptera den ökande vadderingen kring musklerna:unsure:
Eller, tja…vi prommenerar på helgerna…men jag har slutat gå upp 5.30 på vardagarna för att bränna innan jobbet. Nu sover jag till 7.00 istället:lazy:
Jag har inte passerat 70 kg än…men ser ganska svullen ut ändå…shit att jag vägde över 75 kg innan dieten inför SM…jag vill verkligen inte dit igen…synd att mat å godis é så jäla gött
Den här veckan har jag tränat 4 pass hittills…ska träna imon oxå, så blir de 5 pass totalt…
1. Axlar, mage
2. Rygg, bröst
3. Ben
4. Armar
(5. Axlar, mage igen…eller vader, underarmar å mage…har inte bestämt mig än)I morse va jag ute i 2 timmar å promenerade samt fixade tvätten…
…imon ska jag å Jonas ut på vår mega promenad igen…ca. 4 timmar promenad + lite shopping å ett 1 gympass på vägen…räknar mé att de tar totalt 6 timmar. Vi har mé oss lite proviant (proteindrinkar/proteinbars) på vägen…så att vi inte dör:D
Min bror har varit mé mig å tränat vid tre tillfällen den senaste tiden…dé gör att träningen varit lite roligare. Jag har haft lite svårt mé motivationen till att träna riktigt tung…men de hjälper när man har nån annan att träna mé!
Nu ska jag iväg å se om jag kan få fixat en snygg frissa…tycker att jag ser alldeles för tråkig å blek ut för tillfället…behöver piffa till mig tror jag:happy:
Ha´re gött i vinterkylan!
17 december, 2005 at 14:30 #818457Anonym anvandareMemberCamilla e GROV nu ska ni veta, packat med mukkler!!
17 december, 2005 at 14:38 #818458Anonym anvandareMemberDaniel Gustavsson wrote:Camilla e GROV nu ska ni veta, packat med mukkler!!Eller hur:bb3:
17 december, 2005 at 17:01 #818459Anonym anvandareMemberTa med mig på era promenader, borde börja köra lite cardio igen på måndag, jag kan vara eran jättebäbis som ni vallar på stigar och vägar…
Fan du är grym som hållt igång, vilade du någonting efter tävling, nån vecka? hehe gör så att jag får ett gott samvete nu brautt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.