CAMILLA´S TRÅD, gott å blandat!

Home Forums Dagböcker CAMILLA´S TRÅD, gott å blandat!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 434 total)
  • Author
    Camilla Öhman wrote:
    Tror egentligen inte att du vill kunna äta så mycket som jag kan…

Men du åt ju på duktigt den kvällen oxå …så en vacker dag blir du säkert lika stor å stark som mig ändå :nerd-tb:

haha jo jag vill fan det :D

Ja men ge mig en tio år så KANSKE jag blir lika grym som dig hahaha. :whistle:

m

Eva-Lotta wrote:
    Ta med mig på era promenader, borde börja köra lite cardio igen på måndag, jag kan vara eran jättebäbis som ni vallar på stigar och vägar…

Fan du är grym som hållt igång, vilade du någonting efter tävling, nån vecka? hehe gör så att jag får ett gott samvete nu brautt 8)

Ehhm:) …jag va faktiskt på gymmet, pigg å glad, redan dagen efter SM…lite halvt hysteriskt men ändå:p

Har inte vilat nått särskilt sedan dess heller…klarar nog inte att vila tror jag;)

Å visst får du följa mé på vår lång-lång-runda…nästa söndag kanske? Vi höres!

Sheela wrote:
    haha jo jag vill fan det :D

Ja men ge mig en tio år så KANSKE jag blir lika grym som dig hahaha. :whistle:

:happy: Tack Gumman

Säg till när du behöver en coach :P :bb2:

athleticmia wrote:
    måste bara säga att du såg hur vältränad o fin ut som helst på classic för två veckor sedan!!
    sen att man inte är i tävlingsform är ju nåt annat….men man kan ju inte alltid jämföra med det…vem orkar??

Tack Mia!

Å dé har du helt rätt i…

bilden ifrån senaste Body!

här kommer några bilder till!

dom på bilden är:
    Kari, Arne Lundell och Camilla.

vi var på thai buffé, men Arne åt mest glass!
    vi gjorde om samma sak efter fitness-festivalen, då åt Arne ännu mera glass!
    han tog en mattallrik och lade upp 10-15 glass kulor och sedan flera rundor på det.:worship:
    tror att han gillar glass…!?:D eller? :|

Jag har f

Camilla Öhman wrote:
    :happy: Tack Gumman

Säg till när du behöver en coach :P :bb2:

Du stumpan…det behöver jag haha….
    Men har klarat mig hittills hehe…inte allt för illa…

Det där benpasset är jag sugen på att ta snart…vart lite mkt senaste men nu är jag igång igen :bb2:

Tagit ledigt nu i mars By the way!! :fun: :yahoo:
    Kramis!

Man ser ingen annan

archer wrote:
    Jag har följt din utveckling en del på både exhale och här, och är mycket imponerad av dina ökningar och din framgång. Riktigt bra jobbat. Fortsätt med det du gör!

Här är en till som är djupt imponerad!!! :worship: Är glad om jag kan bli hälften så bra som dig!!

Tack ska ni ha!

Sorry att jag inte svarat tidigare men jag inte lagt så mycket tid på internet-användning det senaste och inte heller haft lust eller ork att skriva i min tråd…

Som läget é nu så verkar mitt liv stabiliserat sig ganska bra efter tävlingen…jag har dragit ner på träningen och rundat till mig en del:)

För tillfället kör jag efter ett 4-splitt schema och försöker träna igenom kroppen på en vecka.

Jag har börjat se mig omkring efter andra träningsformer än gymmandet…för att få lite variation…

Hehe, va inne på Sats i Frölunda här om dagen…men insåg snabbt att dé inte va nått ställe för mig…kräk-käcka, utekvälls-stajlade personalen :helpme: fick mig att lääängta tillbaka till mitt källarlokal-gym :nerd-tb:

Men i vilket fall så letar jag efter inspiration och variation just nu…för att få roligare när jag tränar:dance:

Den som har trevliga förslag får gärna ventilera dem här:D

Nu ska jag iväg te gymmet…köra Rygg å Mage!

Skönt att höra att du oxå göttat på dig

;)

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 434 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.