- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 juli, 2010 at 23:57 #456365Anonym anvandareMember
Nu är det dags att skriva lite dagbok igen. Kommer att skriva om min träning min kost och mina tankar runt det. Har just gjort min första tävling, en fantastiskt rolig upplevelse. Bra stämmning, trevliga medtävlanden och bra arangemang. TACK till alla inblandade och tack till alla som tagit sig ner till Sundsvall för att stötta mig!Det värmde i hjärtat nåt otroligt att ni var där! Att få vinna ger såklart blodad tand för fortsättningen! Motivationen är gränslös och jag är redo att börja arbeta stenhårt för att nå mina uppsatta mål, där det finns en vilja där finns det också en väg. Jag har bestämt mig för att inte slösa en enda dag till.
Min dag i stora drag.
Morgonpromenad Kaffe, sedan kardio 40min.
Frukost: 3 dl gröt. 40Gram protein.
Mellis: Grötbröd med ägg och kalkon.
Lunch: 200 g lövbit med kokta grönsaker
Före träning mål: 1dl havregryn 40g protein
precis innan träning, Plasmajet och amino rush
Bröst:
Plana pressar
Lutande hantelfyes, med dropp till press
Cabel crossoversAxlar:
Hantell press dropp till sidlyft med hantell
Framsida axlarTriceps:
Frenchpress
PushdownsTotaltid i gymet 45-50min.
Direkt efter träning Aminosyror.
Efter träning mål
Tonfisk 200-300g 1 dl Ris och kokta grösaker. lite nötter.Nu till kvällen, Kessella och funlight. äggvitor.
6 juli, 2010 at 23:57 #65638Anonym anvandareMember7 juli, 2010 at 07:21 #456366Anonym anvandareMemberIntressant och grattis till bra prestation. Blir det tävlingar i höst?
7 juli, 2010 at 09:21 #456367Anonym anvandareMemberDanielT wrote:Intressant och grattis till bra prestation. Blir det tävlingar i höst?Tack så mycket! Planen har hela tiden varit att tävla på lucia också, körde bara 5 veckors diet inför tammerpokalen så kroppen känns väldigt fresh.. jag tar beslutet 10-12 veckor innan lucia beroende på hur det ser ut och känns!
Hur ser det ut för dig?
7 juli, 2010 at 09:28 #456368Anonym anvandareMemberNu väntar 40 min snabb promenad med snabbskorna och sedan är det full fokus på kvällens drabbning.. BEN på liv och död!!!!
7 juli, 2010 at 11:22 #456369Anonym anvandareMemberSkall bli kul att följa den här journalen!
Förresten, hur högt ligger du på kolisarna. Vid första anblick ser det ganska mycket ut?
7 juli, 2010 at 11:25 #456370Anonym anvandareMemberBROR
7 juli, 2010 at 11:56 #456371Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Nu väntar 40 min snabb promenad med snabbskorna och sedan är det full fokus på kvällens drabbning.. BEN på liv och död!!!!Du är i riktigt bra form,, denna dagbok skall följas=)
Kämpa på7 juli, 2010 at 11:59 #456372Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Skall bli kul att följa den här journalen!Förresten, hur högt ligger du på kolisarna. Vid första anblick ser det ganska mycket ut?
Kul om du följer! då måste jag ju se till att sköta mig Jag håller koll på dig också!
Denna vecka kommer jag inte att räkna några kcal, och mycket har handlat om att just äta och må gott för att ladda om!!!
Rent allmänt så är jag inte rädd för kolisar längre, åt relativt mycket av det under min diet och det funkade kanon. Fettet håller jag däremot lågt.Kör höjning och sänkning på kolisarna i 3 steg, en väldigt låg dag, en mellan dag och en hög dag.. funkar fint för mig och hjälper mig att träna tungt under hela dieten!
Kör hårt mister!
7 juli, 2010 at 12:01 #456373Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:BROR7 juli, 2010 at 12:04 #456374Anonym anvandareMemberBlobas wrote:Du är i riktigt bra form,, denna dagbok skall följas=)
Kämpa påTackar för de orden Jag kommer att ge allt! Hur går det själv?
7 juli, 2010 at 21:31 #456375Anonym anvandareMemberGrym var du på tävlingen. Såg även ut att ha riktigt kul,viktigt! Benen stack juh ut!
Kommer du in i minus 70 eller var du över på invägningen?
Kör hårt mot lucia nu, och ställ upp
8 juli, 2010 at 00:35 #456376Anonym anvandareMemberFredrik.J wrote:Grym var du på tävlingen. Såg även ut att ha riktigt kul,viktigt! Benen stack juh ut!Kommer du in i minus 70 eller var du över på invägningen?
Kör hårt mot lucia nu, och ställ upp
Tja!!!
Tack så mycket!!!
JAg vägde 73,2 på invägningen, såg bättre ut runt 75kg så det blir classic bb nästa gång där min maxvikt är 75,5. Jag satsar på att bygga lite samt vara hårdare nästa gång!!! Kliver inte upp om jag inte känner mig redo!
Ska köra hååårt! och jag räknar med att du gör detsamma!!!
Må väl!
8 juli, 2010 at 00:38 #456377Anonym anvandareMemberDagens pass!!!
Benspark i högrep.
Knäböj 6 set med 15-20 reps i pyramid där tyngsta set var på 130kg.
Enbenspressar 2x20reps
Enbensbenspark 3×15-30 reps
Mage med vikt i maskin 5×15
benlyft på bänk.Körde lätt och många reps idag då kroppen är lite öm fortfarande! riktigt bra kontakt!!!
8 juli, 2010 at 08:35 #456378Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Men tack igen.. dina mess och samtal har gett mig så mycket postiv energi!!! Det tackar jag för!!! Ringer någon dag i veckan!!!Sköt om dig!!!
Så lite så, kul om man kan hjälpa till. bara ringa vettu när du kan :up: .
Detsamma ha det bäst.
Kram
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.