Carb up, never give up!

Home Forums Dagböcker Carb up, never give up!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 98 total)
  • Author
    Steppen1983 wrote:
    FY FAN vad du köttar bror, UNDERBART att se :D. MONSTA MONSTA. Ursäkta om jag är dryg men skicka ditt ett mess nu för tusan :D. MVH cesse

JAg gör mig bästa, och jag har kul när jag gör det! Messet är skickat!!! må väl!

stefansundqvist_ wrote:
    jag gör mig bästa, och jag har kul när jag gör det! Messet är skickat!!! Må väl!

Dagens:

Smala latsdrag 4-5set i pyramid där det tyngsta seten låg på 100kg.
    Drag bakom nacken 3 set med 50-60kg och 10-12 reps.
    Breda roddar i cabel
    Stångrodd i smith.
    Ovända pecdecs
    Liggande lårcurl
    Raka mark
    Vadpressar.

Tränade på med Frida idag och insåg att hon gått och blivit riktigt stark.. helt otroligt vilken vilja och styrka det finns i den lilla tjuriga kroppen.

Pumpen och kontakten var iaf total!

Nu väntar en film! Case 39- känns som en succe såhär på förhand!

Guns på starkeman!!!

Kombinationset biceps, triceps hela passet.

Övn 1 Sittande alternerande hantelcurls i kombo med frenchpress med z stång. 4 set i pyramid. tyngsta set på 25kg hantlarna på curlen och ca 50 kg på frenchpressen.

Scottcurl i maskin i kombo med dipsmaskin

Hammercurls i kombo med pushdowns tyngsta på 30kg hantlarna och 100kg i pushdowns.

Pumpset på stående hantelcurls och hantelextensioner.

Benlyft med vikt.
    situps i maskin med vikt.

Go form! Håller du dig ungefär sådär året om?

Gettodachoppa wrote:
    Go form! Håller du dig ungefär sådär året om?

Försöker att hålla mig i rätt så ok form hela året. För mig personligen så fungerar det inte om jag inte har en färdigt kostprogram som hänger på kylen. Jag kan äta hur mycket som helst och har inga stoppar, men finns det på papper så ska mycket till innan jag fuskar och äter något annat än vad som står där. Är inte ens nära på mätt när jag ätit 100g havregryn med en proteindrink till på morgonen. Som du själv förstår så händer det ibland att jag tappar det och då går det väldigt fort att lägga på sig onödiga kg. Rutiner är viktigt för mig… det får mig att må bra! Tur att semestern snart är slut! ;)

StefanSundqvist_ wrote:
    Försöker att hålla mig i rätt så ok form hela året. För mig personligen så fungerar det inte om jag inte har en färdigt kostprogram som hänger på kylen. Jag kan äta hur mycket som helst och har inga stoppar, men finns det på papper så ska mycket till innan jag fuskar och äter något annat än vad som står där. Är inte ens nära på mätt när jag ätit 100g havregryn med en proteindrink till på morgonen. Som du själv förstår så händer det ibland att jag tappar det och då går det väldigt fort att lägga på sig onödiga kg. Rutiner är viktigt för mig… det får mig att må bra! Tur att semestern snart är slut! ;)

HEHE NO NO NONONONO NONONO NONO THERE´S NO LIMITS :D , Det är ju gott med mat och man vill ju bli grov, då skopar man i sig. Fan Stefan blir ju alla svullo nästa söndag hahahahaha :D

Kul att snacka med dig idag, blir kul i helgen :emo-thumb

Dagens:

Plats: Iksu

Plana hantelpressar:
    30kg x12
    35kgx12
    41kgx12
    46kg x12

Incline bänkpress
    70kg
    90kg
    100kg
    70kg

Cabel crossovers
    3 set med 20reppare:

Benspark 4set med dropp
    Lårcurl 4set med dropp
    Vadpress 4set med dropp.

Har vilat några dagar då ryggen är och har varit dålig. Det känns mycket bättre så det är snart full fart igen. Vilan har gjort mig gott, endast promenader och stretch!

Formen börjar bli bättre nu igen. Skönt när vätskan släpper så man slipper smärtan i benhinnor osv.

Dagens pass var ingen succe, dåligt tempo tyvärr. Men det blev gjort och kontakten var bra!

Såhär kommer mitt upplägg för närmaste veckorna att se ut.

Dag 1 BRöst, utsida, framsida axlar och triceps.
    Dag 2 Rygg, baksida axlar och biceps
    Dag 3 Ben och vader.
    Dag 4 vila.
    Cykeln upprepar sig.
    Prio. Mage, kommer att tränas vartannat pass.
    Prio på ben bakisda lår.
    Mycket krut på överkroppen!
    Morgonpromenader 40min varje dag.

Kost:
    Amino syror.
    2 skivor grovt bröd med 3 skivor kalkon och 4 st ägg.
    mellis: 1 skiva grovt bröd med kalkon ett grönt äpple.
    Lunch: Älgfärs med kokta grönsaker.
    Eftermiddag: kyckling med en kopp ris.
    Middag: Kyckling/ tonfisk med koktagrönsaker ev lite ris.
    Kvällsmål: Tonfisk med grönsallad och citron. 100-150g lätt kvarg.
    Före träning: aminosyror
    Under träning Aminosyror och vitargo
    Efter träning Amino och vitargo.

Kostillskott:
    Aminosyror.
    Vitaminer och mineraler.
    Gh release
    Koffein
    Noxplode
    Vitargo
    R-ala
    Fiskolja.
    Tribilus
    ZMA.

Nu väntar en roadtrip söderut med några träningstop på vägen!

När man vaknar tidigt och känner sig utvilad, med vetskapen att de flesta andra sover eller ligger där bakis och stirrar i taket. Då mår iaf jag väldigt bra! Känner att jag gjort ett bra val i livet när jag valde denna väg! Dags för morgonkardio i solen! Det är greeeaaat!

StefanSundqvist_ wrote:
    När man vaknar tidigt och känner sig utvilad, med vetskapen att de flesta andra sover eller ligger där bakis och stirrar i taket. Då mår iaf jag väldigt bra! Känner att jag gjort ett bra val i livet när jag valde denna väg! Dags för morgonkardio i solen! Det är greeeaaat!

Härligt! :) Hoppas promenaden blev lika trevlig som humöret innan Stefan… :up:

Albin wrote:
    Härligt! :) Hoppas promenaden blev lika trevlig som humöret innan Stefan… :up:

Ja den var kanon!!! Hoppas allt flyter fint för dig med!!! jag håller koll på bloggen so show me some heavy ass lifting denna vecka nu!

StefanSundqvist_ wrote:
    Ja den var kanon!!! Hoppas allt flyter fint för dig med!!! jag håller koll på bloggen so show me some heavy ass lifting denna vecka nu!

Hoppas kunna göra så, bara ryggen som krånglat vill vara med på det hela så.

Go kväll!!! Sjukt bra pass idag faktiskt. Tempot var högt och glädjen var på topp!

Bänkpress ( 6-10 reps omfång)
    70kg, 90kg, 110kg, 120kg

Incline (8-12reps omfång)

40kg, 60kg, 80kg , 100kg

Bröstpress i maskin (10-15reps)

100kg, 110kg, 120kg

Axelpress( 6-10reps)

30kg, 35kg, 40kg

Sidlylft
    3set

Sidlyft i maskin
    2 set.

Avslutande mage

3set med vikt.
    3set benlyft.

StefanSundqvist_ wrote:
    Go kväll!!! Sjukt bra pass idag faktiskt. Tempot var högt och glädjen var på topp!

Bänkpress ( 6-10 reps omfång)
    70kg, 90kg, 110kg, 120kg

Incline (8-12reps omfång)

40kg, 60kg, 80kg , 100kg

Bröstpress i maskin (10-15reps)

100kg, 110kg, 120kg

Axelpress( 6-10reps)

30kg, 35kg, 40kg

Sidlylft
    3set

Sidlyft i maskin
    2 set.

Avslutande mage

3set med vikt.
    3set benlyft.

Härligt att se det gubben, grym du är. Erkänn att du fick en extra kick idag för att du träffade mig igår ;) :D. Höres av, keep it up. Kram

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 98 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.