- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 juli, 2010 at 12:12 #456394Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:FY FAN vad du köttar bror, UNDERBART att se . MONSTA MONSTA. Ursäkta om jag är dryg men skicka ditt ett mess nu för tusan . MVH cesse
JAg gör mig bästa, och jag har kul när jag gör det! Messet är skickat!!! må väl!
14 juli, 2010 at 12:21 #456395Anonym anvandareMemberstefansundqvist_ wrote:jag gör mig bästa, och jag har kul när jag gör det! Messet är skickat!!! Må väl!thanks
14 juli, 2010 at 22:16 #456396Anonym anvandareMemberDagens:
Smala latsdrag 4-5set i pyramid där det tyngsta seten låg på 100kg.
Drag bakom nacken 3 set med 50-60kg och 10-12 reps.
Breda roddar i cabel
Stångrodd i smith.
Ovända pecdecs
Liggande lårcurl
Raka mark
Vadpressar.Tränade på med Frida idag och insåg att hon gått och blivit riktigt stark.. helt otroligt vilken vilja och styrka det finns i den lilla tjuriga kroppen.
Pumpen och kontakten var iaf total!
Nu väntar en film! Case 39- känns som en succe såhär på förhand!
16 juli, 2010 at 00:20 #456397Anonym anvandareMemberGuns på starkeman!!!
Kombinationset biceps, triceps hela passet.
Övn 1 Sittande alternerande hantelcurls i kombo med frenchpress med z stång. 4 set i pyramid. tyngsta set på 25kg hantlarna på curlen och ca 50 kg på frenchpressen.
Scottcurl i maskin i kombo med dipsmaskin
Hammercurls i kombo med pushdowns tyngsta på 30kg hantlarna och 100kg i pushdowns.
Pumpset på stående hantelcurls och hantelextensioner.
Benlyft med vikt.
situps i maskin med vikt.16 juli, 2010 at 00:23 #456398Anonym anvandareMemberGo form! Håller du dig ungefär sådär året om?
16 juli, 2010 at 00:41 #456399Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Go form! Håller du dig ungefär sådär året om?Försöker att hålla mig i rätt så ok form hela året. För mig personligen så fungerar det inte om jag inte har en färdigt kostprogram som hänger på kylen. Jag kan äta hur mycket som helst och har inga stoppar, men finns det på papper så ska mycket till innan jag fuskar och äter något annat än vad som står där. Är inte ens nära på mätt när jag ätit 100g havregryn med en proteindrink till på morgonen. Som du själv förstår så händer det ibland att jag tappar det och då går det väldigt fort att lägga på sig onödiga kg. Rutiner är viktigt för mig… det får mig att må bra! Tur att semestern snart är slut!
16 juli, 2010 at 09:34 #456400Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Försöker att hålla mig i rätt så ok form hela året. För mig personligen så fungerar det inte om jag inte har en färdigt kostprogram som hänger på kylen. Jag kan äta hur mycket som helst och har inga stoppar, men finns det på papper så ska mycket till innan jag fuskar och äter något annat än vad som står där. Är inte ens nära på mätt när jag ätit 100g havregryn med en proteindrink till på morgonen. Som du själv förstår så händer det ibland att jag tappar det och då går det väldigt fort att lägga på sig onödiga kg. Rutiner är viktigt för mig… det får mig att må bra! Tur att semestern snart är slut!HEHE NO NO NONONONO NONONO NONO THERE´S NO LIMITS , Det är ju gott med mat och man vill ju bli grov, då skopar man i sig. Fan Stefan blir ju alla svullo nästa söndag hahahahaha
21 juli, 2010 at 12:47 #456401Anonym anvandareMemberKul att snacka med dig idag, blir kul i helgen :emo-thumb
23 juli, 2010 at 17:46 #456402Anonym anvandareMemberDagens:
Plats: Iksu
Plana hantelpressar:
30kg x12
35kgx12
41kgx12
46kg x12Incline bänkpress
70kg
90kg
100kg
70kgCabel crossovers
3 set med 20reppare:Benspark 4set med dropp
Lårcurl 4set med dropp
Vadpress 4set med dropp.Har vilat några dagar då ryggen är och har varit dålig. Det känns mycket bättre så det är snart full fart igen. Vilan har gjort mig gott, endast promenader och stretch!
Formen börjar bli bättre nu igen. Skönt när vätskan släpper så man slipper smärtan i benhinnor osv.
Dagens pass var ingen succe, dåligt tempo tyvärr. Men det blev gjort och kontakten var bra!
Såhär kommer mitt upplägg för närmaste veckorna att se ut.
Dag 1 BRöst, utsida, framsida axlar och triceps.
Dag 2 Rygg, baksida axlar och biceps
Dag 3 Ben och vader.
Dag 4 vila.
Cykeln upprepar sig.
Prio. Mage, kommer att tränas vartannat pass.
Prio på ben bakisda lår.
Mycket krut på överkroppen!
Morgonpromenader 40min varje dag.Kost:
Amino syror.
2 skivor grovt bröd med 3 skivor kalkon och 4 st ägg.
mellis: 1 skiva grovt bröd med kalkon ett grönt äpple.
Lunch: Älgfärs med kokta grönsaker.
Eftermiddag: kyckling med en kopp ris.
Middag: Kyckling/ tonfisk med koktagrönsaker ev lite ris.
Kvällsmål: Tonfisk med grönsallad och citron. 100-150g lätt kvarg.
Före träning: aminosyror
Under träning Aminosyror och vitargo
Efter träning Amino och vitargo.Kostillskott:
Aminosyror.
Vitaminer och mineraler.
Gh release
Koffein
Noxplode
Vitargo
R-ala
Fiskolja.
Tribilus
ZMA.Nu väntar en roadtrip söderut med några träningstop på vägen!
24 juli, 2010 at 07:33 #456403Anonym anvandareMemberNär man vaknar tidigt och känner sig utvilad, med vetskapen att de flesta andra sover eller ligger där bakis och stirrar i taket. Då mår iaf jag väldigt bra! Känner att jag gjort ett bra val i livet när jag valde denna väg! Dags för morgonkardio i solen! Det är greeeaaat!
24 juli, 2010 at 09:32 #456404Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:När man vaknar tidigt och känner sig utvilad, med vetskapen att de flesta andra sover eller ligger där bakis och stirrar i taket. Då mår iaf jag väldigt bra! Känner att jag gjort ett bra val i livet när jag valde denna väg! Dags för morgonkardio i solen! Det är greeeaaat!Härligt! Hoppas promenaden blev lika trevlig som humöret innan Stefan… :up:
26 juli, 2010 at 04:08 #456405Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Härligt! Hoppas promenaden blev lika trevlig som humöret innan Stefan… :up:Ja den var kanon!!! Hoppas allt flyter fint för dig med!!! jag håller koll på bloggen so show me some heavy ass lifting denna vecka nu!
26 juli, 2010 at 07:57 #456406Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Ja den var kanon!!! Hoppas allt flyter fint för dig med!!! jag håller koll på bloggen so show me some heavy ass lifting denna vecka nu!Hoppas kunna göra så, bara ryggen som krånglat vill vara med på det hela så.
26 juli, 2010 at 21:29 #456407Anonym anvandareMemberGo kväll!!! Sjukt bra pass idag faktiskt. Tempot var högt och glädjen var på topp!
Bänkpress ( 6-10 reps omfång)
70kg, 90kg, 110kg, 120kgIncline (8-12reps omfång)
40kg, 60kg, 80kg , 100kg
Bröstpress i maskin (10-15reps)
100kg, 110kg, 120kg
Axelpress( 6-10reps)
30kg, 35kg, 40kg
Sidlylft
3setSidlyft i maskin
2 set.Avslutande mage
3set med vikt.
3set benlyft.26 juli, 2010 at 22:32 #456408Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Go kväll!!! Sjukt bra pass idag faktiskt. Tempot var högt och glädjen var på topp!Bänkpress ( 6-10 reps omfång)
70kg, 90kg, 110kg, 120kgIncline (8-12reps omfång)
40kg, 60kg, 80kg , 100kg
Bröstpress i maskin (10-15reps)
100kg, 110kg, 120kg
Axelpress( 6-10reps)
30kg, 35kg, 40kg
Sidlylft
3setSidlyft i maskin
2 set.Avslutande mage
3set med vikt.
3set benlyft.Härligt att se det gubben, grym du är. Erkänn att du fick en extra kick idag för att du träffade mig igår . Höres av, keep it up. Kram
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.