- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 juli, 2010 at 00:54 #456409Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Härligt att se det gubben, grym du är. Erkänn att du fick en extra kick idag för att du träffade mig igår . Höres av, keep it up. Kram
Sjävklart fick jag det. Glada människor gör en glad! Mycket energi i dig mannen, den hoppas jag att du får behålla!
27 juli, 2010 at 01:05 #456410Anonym anvandareMembernågra bilder från tävlingen..
27 juli, 2010 at 08:33 #456411Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Sjävklart fick jag det. Glada människor gör en glad! Mycket energi i dig mannen, den hoppas jag att du får behålla!True true :up:
Fina bilder gubben, såg ju mycket fint ut, bara smackade på och visade vart skåpet skulle stå .
27 juli, 2010 at 09:33 #456412Anonym anvandareMemberKul journal!Ska följa den här…
För övrigt har du en jävligt bra fysik!
Specielt bena!!27 juli, 2010 at 10:40 #456413Anonym anvandareMemberSchysst pass och riktigt snygga bilder Stefan! :up:
27 juli, 2010 at 12:33 #456414Anonym anvandareMemberpriest__88 wrote:Kul journal!Ska följa den här…För övrigt har du en jävligt bra fysik!
Specielt bena!!Tackar och bockar! kul att du tycker det! Ja jag lägger mycket krut på överkroppen och jag lovar att det kommer att synas nästa gång jag ska upp på scen!
Hadet fint och kör hårt!
27 juli, 2010 at 12:34 #456415Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Schysst pass och riktigt snygga bilder Stefan! :up:Tackar!!!!
Hur känns ryggen? har veckan börjat som du vill i gymet?
27 juli, 2010 at 12:35 #456416Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:True true :up:Fina bilder gubben, såg ju mycket fint ut, bara smackade på och visade vart skåpet skulle stå .
Hatar ju att förlora… så det e klart man ger det sitt allt!!!
27 juli, 2010 at 12:51 #456417Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Tackar!!!!Hur känns ryggen? har veckan börjat som du vill i gymet?
Ryggen känns mycket bättre, men veckan har börjat långt ifrån som jag ville. Axeln krånglar mer än tidigare, stretch och rotatorcuffövningar får inleda dagens höjdpunkt. (gympass)
27 juli, 2010 at 12:59 #456418Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Ryggen känns mycket bättre, men veckan har börjat långt ifrån som jag ville. Axeln krånglar mer än tidigare, stretch och rotatorcuffövningar får inleda dagens höjdpunkt. (gympass)Inte kul när det krånglar med skador, just axlar och rygg är ju fel delar att ha ont i också!!! Men träna smart så är du snart på rätt spår igen hoppas jag!!!
Underbart gym du verkar träna på!!! maskinerna ser ut att vara av högsta klass!!!
27 juli, 2010 at 13:03 #456419Anonym anvandareMemberÄr så laddad för kvällens drabbning i gymet att jag nästan inte kan sitta still!!!! Rygg, baksida axlar och biceps ska få sig en omgång!!
27 juli, 2010 at 13:03 #456420Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Inte kul när det krånglar med skador, just axlar och rygg är ju fel delar att ha ont i också!!! Men träna smart så är du snart på rätt spår igen hoppas jag!!!Underbart gym du verkar träna på!!! maskinerna ser ut att vara av högsta klass!!!
Ja just det här tror jag snarare på att träna runt och träna smart kring än att vila, dessutom är det frustrerande/tråkigt att vara borta.
Pressövningar fungerar axelvis men börjar kännas av direkt när jag kör bröst.
Så idag inleder jag med stretch/rotatorcuffar som sagt, sen hoppar jag på ordinarie axelövningar vilket inte skall vara något problem.Gymmet är helt ok faktiskt, några småsaker man kunde ändrat på men då kanske man är petig.
Kör hårt ikväll Stefan!
27 juli, 2010 at 13:06 #456421Anonym anvandareMemberAlbin wrote:Ja just det här tror jag snarare på att träna runt och träna smart kring än att vila, dessutom är det frustrerande/tråkigt att vara borta.
Pressövningar fungerar axelvis men börjar kännas av direkt när jag kör bröst.
Så idag inleder jag med stretch/rotatorcuffar som sagt, sen hoppar jag på ordinarie axelövningar vilket inte skall vara något problem.Gymmet är helt ok faktiskt, några småsaker man kunde ändrat på men då kanske man är petig.
Finns alltid saker att förändra och förbättra! Nej att vila helt tar mot för mycket för mig också. Vad tror du att dina problem kommer från? ojämn styrka så du framåtroterar skuldrorna? eller bara heavy ass pressing som har satt sina spår?’
När drar riktiga hårdieten igång mot Lucia då?
27 juli, 2010 at 15:19 #456422Anonym anvandareMemberStefanSundqvist_ wrote:Finns alltid saker att förändra och förbättra! Nej att vila helt tar mot för mycket för mig också. Vad tror du att dina problem kommer från? ojämn styrka så du framåtroterar skuldrorna? eller bara heavy ass pressing som har satt sina spår?’När drar riktiga hårdieten igång mot Lucia då?
Jag tror tanken blir att köra igång hårt cirkus 12veckor innan.
Vart det kommer ifrån, pja…jag vet faktiskt inte.27 juli, 2010 at 15:35 #456423Anonym anvandareMemberYEEAAAAAH BRRROOOO LEEEETS GOOOO!!!! LEGS för min del ska bli gött, SQUAT SQUAT SQUAT
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.