Carb up, never give up!

Home Forums Dagböcker Carb up, never give up!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 98 total)
  • Author

Dagens!

Big Mike är en galen ung man! Det är därför jag tycker om honom så mycket. Vi fick ha gymet helt för oss själva idag! och tur var nog det för vi levde om en del!

Efter diverse fördrinkar och skitsnack så landade vi i latsdraget!
    5-6 set i pyramid i vansinningt tempo! Sista set blev 6-8+dropp på 18plattor! Efter detta kände jag hur t-shirten var nära att spricka! Gillar ju min tröjja.. så jag fick ju helt enkelt plocka av den och köra i Linne.. kände mig stor och skitsnygg ända tills Micke bestämde sig för att vika ut latsen! KÖTT!

Övn nr 2 Rodd i cabel i kombinationset med Pullowers i cabel för ryggen 3set med högreps.

Sista övningen
    Smala omvända latsdrag till bröstet.
    pump pump pump! Efter detta var ryggen färdig men vi var långt från klara! så färdiga gå.. gick vi vidare till Pecdecen där vi körde omvända för baksida axlar i kombinationset med drag i CC övre trissor.

Sittande alternerande bicepscurl i pyramid.. tyngsta set på 25kg hantlarna och här levererades det duktigt med reps.. Wonderbar!Gammeldags tysk jävla superpump i överkroppen!!!
    Sen hälsade vi på vår polare Scott curl och curlade lite.. en arm i taget och 22,5kg hantlarna luftades 8 strikta och sedan några till på 15kgs hantlarna!

Löpband, efterdrink, mycket mer skitsnack, solarieholmarna! All in all ett sjukt bra pass och en trevlig kväll!

Sitter nu trasig, skakig och överlycklig och känner mig tacksam över att vara frisk och få må så bra som jag gör!

StefanSundqvist_ wrote:
    Tackar mister! Jag tar mina aminos före, under och efter passet.. carbsen beror lite på vad jag tränar osv..

Är igång med dieten på riktigt! Vill gärna vara ute i god tid så jag slipper köra så mycket kardio mot slutet..

Kör håårt man.. är imponerad av dina galna pressar!!! Hur lång är du och var vägde du på tävlingen?

Själv börjar man dietandet den 15onde, egentligen skulle jag kört igång 1sep men min kära(?) coach tyckte jag tjockat på mig för mycket för att dra på det.

175cm, vägde något eller ett par kilo under 80 sist.
    Hoppas kunna väga in liknande men hårdare i december…

Ouch, tunga grymma scottcurlar!

Albin wrote:
    Själv börjar man dietandet den 15onde, egentligen skulle jag kört igång 1sep men min kära(?) coach tyckte jag tjockat på mig för mycket för att dra på det.

175cm, vägde något eller ett par kilo under 80 sist.
    Hoppas kunna väga in liknande men hårdare i december…

Ouch, tunga grymma scottcurlar!

hahha, hatkärleken till sin coach.. det är vackert!!! hahaha. Vem hjälper dig?

StefanSundqvist_ wrote:
    hahha, hatkärleken till sin coach.. det är vackert!!! hahaha. Vem hjälper dig?

Mr. Eshak…mannen som ibland är lite för ärlig. :(

Edit: Ser att du börjat blogga, kul! Slänger upp en länk till den på min…

Albin wrote:
    Mr. Eshak…mannen som ibland är lite för ärlig. :(

Edit: Ser att du börjat blogga, kul! Slänger upp en länk till den på min…

Grymt! Har han någon tävling själv på gång?

Om han inte var brutalt ärlig så skulle han inte vara en bra coach ;) Men jag vet hur svårt det kan vara att ta det..man står där och tycker att man är skithäftig ända fram tills någon nyper en i fläsket och påpekar att 10kg inte är några problem att ta bort. Jag klarade det inte då, tack och lov så blir man lite klokare och lite mindre stolt med åren!

StefanSundqvist_ wrote:
    Grymt! Har han någon tävling själv på gång?

Om han inte var brutalt ärlig så skulle han inte vara en bra coach ;) Men jag vet hur svårt det kan vara att ta det..man står där och tycker att man är skithäftig ända fram tills någon nyper en i fläsket och påpekar att 10kg inte är några problem att ta bort. Jag klarade det inte då, tack och lov så blir man lite klokare och lite mindre stolt med åren!

Nej precis, och jag tänkte nog rent allmänt för jag finner det hemskt uppfriskande med hans brutala ärlighet och totala brist på ryggdunkande när det inte finns anledning till. :D
    Ja men visst är det härligt att bli nypt i sidan och när vederbörande konstaterar: ”nej vatten är det inte, snarare fläsk…”

Får väl se hur han gör med tävlande framöver, just nu tror jag jobb och coachande tar mkt tid. (lite för mkt tid) Men han håller igång… :)

Axlar!
    Redigera inläggDagens pass!

Axlar och mage.
    Kompanjon: Frida
    Gym: Starkeman

Sidlyft i cabel 2x20reps på varje arm.
    Axelpress med hantlar. 30kg, 40kg, 45kg
    Sidlyft med hantlar 15kg, 17,5kg, 20kg
    Omvända pecdecs 30kg, 40kg, 60kg, 70kg
    Framsida axlar 15kg, 20kg, 25kg
    Lateralraises i maskin 7set 10reps 20-30sek vila mellan
    Mage i maskin fullt mag, fullt mag+10kg, fullt mag +20kg
    Benlyft på bänk med vikt 3set.

Mycket bra pass! Känner mig starkare än någonsin!

Du radar upp grymma pass just nu Stefan, härligt med tider där allt går som man vill! :up:

Du är en MACHINE bror, MAAACHIIIINEEE 8) :up:

Ha en grymt bra helg.

Mvh

Cesar

Albin wrote:
    Du radar upp grymma pass just nu Stefan, härligt med tider där allt går som man vill! :up:

Ja det är dom bästa tiderna!!! men om det var lätt alltid så skulle det inte vara lika härligt när det var fullt flyt!!!
    Du ser riktigt hård ut på överkroppen när jag tittar på de senaste bilderna i bloggen!!!

Kanske möts på scen i Lund?! är man ändå i form så varför inte tävla där också!

Keep on rocking..

StefanSundqvist_ wrote:
    Ja det är dom bästa tiderna!!! men om det var lätt alltid så skulle det inte vara lika härligt när det var fullt flyt!!!
    Du ser riktigt hård ut på överkroppen när jag tittar på de senaste bilderna i bloggen!!!

Kanske möts på scen i Lund?! är man ändå i form så varför inte tävla där också!

Keep on rocking..

Axlarna är ganska hårda, men rygg/mage….not so much. :D
    Fick upp två bilder nyss, där ser man hur blött det är. 😮

Go’ kväll!!!

Armar på schemat!

Partner BIG M

Gym – Sveriges bästa [www.starkeman.se]

50min.

Stående alternerande bicepscurl

25kg, 27,5kg, 32kg Sista repsen på varje set hammercurls

Scotcurl med hantel.

17kg, 22,5kg, 25kg

Smal z stång curls

7setx 10reps

Triceps pushdowns

80kg, 100kg, 115kg

Sittamde frenchpress bakom huvudet

40kg, 45kg, 45kg

Pushdowns med rep

7setx 10reps.

Bilder finns i bloggen!!!

FST-7 avslut ser jag, tycker du det fungerar bra?

Albin wrote:
    FST-7 avslut ser jag, tycker du det fungerar bra?

För tidigt att säga.. och det optimala vore väl att köra FST på kcal överskott!!! men pumpen är total och jag gillar det intensiva sättet att träna!!! Har haft en träningsvärk efter dessa pass som jag inte upplevt på länge! Ska bli riktigt kul att testa under en 8v period så återkommer jag med mina tankar runt det!

Bra pass broder keep it up, TRUE WARRIOR :up:

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 98 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.