- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 juli, 2010 at 21:13 #233700Anonym anvandareMemberCaroline S wrote:Yes man. Jag hade ett litet uppehåll på några veckor i slutet av terminen pga massa plugg men är igång ganska bra nu igen. Gjorde reps-PB i marken igår med 3×3 på 107,5 kg hyfsat lätt. Är dock lite sämre än förut i böj och bänk… men jobbar på det.
Om två veckor är det dags för RM i SL uppe i Umeå, skall bli roligt
En liten bild från idag:
Det där ser stabilt ut ska du veta. Påkarna går inte av för hackor. Du kan
ju när du vill sadla om till någon sport där man står på scen och är brunbränd.I vilket fall, lycka till med SL-tävlingen.
29 juli, 2010 at 21:33 #233701Anonym anvandareMemberGettodachoppa wrote:Det där ser stabilt ut ska du veta. Påkarna går inte av för hackor. Du kan
ju när du vill sadla om till någon sport där man står på scen och är brunbränd.I vilket fall, lycka till med SL-tävlingen.
Hahah tack. Fast till scenen är det en otroligt lång väg, om den ens existerar. Har ju mycket fett på kroppen överlag och tror det kan bli svårt att komma i såpass bra form att jag kan ställa mig på en scen utan att göra bort mig. Men vi får se, jag kan ju åtminstone komma i bättre form än vad jag är i nu, men först vill jag ha mer massa
För övrigt blev jag dödsförkyld i tisdags kväll 😥 Går det inte över snart och jag missar RM blir jag ledsen på riktigt.
30 september, 2010 at 21:47 #233702Anonym anvandareMemberHöhö hej på er. Inte skrivit på ett tag. Sedan sist har jag hunnit åka till Umeå och göra bort mig på RM i SL med pinsamt resultat och sedan brutit ihop och kommit igen. Kört högrepsträning i några veckor nu och äntligen börjar det ge lite resultat, åtminstone i böj och bänk.
Senaste böjpasset blev 3×8 på 75 kg utan bälte, vilket var reps-PB med rätt stor marginal. Tror fan inte ens jag reppat på den vikten utan bälte förut. Igår blev det bänk, 3×5 på 55 kg med en del mersmak, också reps-PB. Marken har jag inte kommit upp i några nämnvärda vikter än, reppar på strax över 100 kg just nu. Höjer 2,5 kg i alla övningar per vecka. Blir intressant att se vart 1RM ligger någonstans så småningom!
2 oktober, 2010 at 17:55 #233703Anonym anvandareMember[youtube=yn_5Jfv3m0k]
7 oktober, 2010 at 15:39 #233704Anonym anvandareMember[youtube=pecw4ufj–o]
7 oktober, 2010 at 18:09 #233705Anonym anvandareMemberdu va mig en redig stark tös, och fin teknik haru också!!
8 oktober, 2010 at 00:36 #233706Anonym anvandareMemberStronglGnome wrote:du va mig en redig stark tös, och fin teknik haru också!!Tackar så mycket! :happy:
9 oktober, 2010 at 11:31 #233707Anonym anvandareMemberVarför har jag inga axlar?! Morgonvikt 70,4 kg.
9 oktober, 2010 at 17:23 #233708Anonym anvandareMembernär mina axlar släpade så la jag in ett drop-set i slutet av passet vilket pumpa in en jävla massa blod i axeln och nu är axlarna en av dom mer utvecklande musklerna på mig, kan visa dig en bild om du vill se.
Men vissa har lättare att bygga vissa muskler, jag har skitsegt för bröst ”its all about genetics”DINA LÅR, ARMAR OCH RYGG SER RIKTIG BRA UT SKA DU VETA!! HAHAHA
9 oktober, 2010 at 18:31 #233709Anonym anvandareMemberStronglGnome wrote:när mina axlar släpade så la jag in ett drop-set i slutet av passet vilket pumpa in en jävla massa blod i axeln och nu är axlarna en av dom mer utvecklande musklerna på mig, kan visa dig en bild om du vill se.
Men vissa har lättare att bygga vissa muskler, jag har skitsegt för bröst ”its all about genetics”DINA LÅR, ARMAR OCH RYGG SER RIKTIG BRA UT SKA DU VETA!! HAHAHA
Jag kör faktiskt dropset varje gång jag kör axlar (som jag numera tillägnat ett helt eget pass) men det verkar inte hjälpa. Det är så jävla trist för utan axlar kan helhetsintrycket gå och dö någonstans.
9 oktober, 2010 at 19:02 #233710Anonym anvandareMemberSlarvade en del med tekniken, men var så inne i att få upp skiten idag så glömde av det lite. Skall skärpa mig.
[youtube=1Uz_eeFkGbU]
9 oktober, 2010 at 19:22 #233711Anonym anvandareMembervilka axelövningar kör du? dom på sidan 24? -och hur länge har du kört dom övningarna
9 oktober, 2010 at 19:42 #233712Anonym anvandareMemberHm vi har inte samma antal inlägg per sida så jag vet inte vilka du menar. Men jag brukar köra stående militärpress (eller ja, skivstångspress kanske är det rätta namnet), hantellyft åt sidan (även framåtlutade ibland för att få mer baksida), kryssdrag och ibland även axelpress med hantlar. Dessa har jag väl kört typ sen jag började…
9 oktober, 2010 at 20:17 #233713Anonym anvandareMemberFolk brukar köra 2pass på den/dom muskelgrupp dom tycker släpar. Ett tungt pAss och ett lättare, kanske du borde testa
9 oktober, 2010 at 21:51 #233714Anonym anvandareMemberStronglGnome wrote:Folk brukar köra 2pass på den/dom muskelgrupp dom tycker släpar. Ett tungt pAss och ett lättare, kanske du borde testaHm jo borde kanske göra det. Problemet är väl att min bänkträning blir lidande då… Hinner verkligen inte trycka in mer än 4 pass per vecka. Men får se… kanske kan öka på lite nästa år om jag jobbar mindre då.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.