Carros träningsdagbok

Home Forums Dagböcker Carros träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 325 total)
  • Author

2008-11-15

Jogging 40 min

Kommentar:
    Orkade verkligen inte mer idag, trodde egentligen jag skulle dö efter halva men riktigt så illa får det ju inte vara så det är bara att kämpa på…

2008-11-17

Jogging 56 min

Kommentar:
    Är riktigt jävla nöjd! :up: Hade 45 minuter som mål men kändes väldigt bra idag så blev tre varv vilket jag är nöjd med. Hade kraft till en ordentlig spurt på slutet också och det gjorde mig ännu gladare.

Var såklart ganska eller väldigt segt i mitten av passet, men jag är ganska säker på att det mesta sitter i huvudet. Jag är ju van att bara strutta runt på 2,5 km så då är det väl klart att det kan kännas lite knepigt när man ökar det såpass mycket. Huvudet är inställt på att ”nu är det slut” typ… Men det går garanterat över :)

2008-11-18

Lite styrketräning igen då, blev lite bänk, axlar och mage + pyttelite biceps o triceps. Tar inte styrketräningen på något större allvar just nu, utan gör det mest för att försöka minska muskelnedbrytningen litegrann i alla fall + att det är kul förstås. Ingen mening med att satsa för då blir jag bara arg när det går åt fel håll ändå :p

2008-11-19

Löpning 2,3 km, Tid 14:13

Kommentar:
    Men vad i helvetes jävla #!¤%!!”#%!!! :frust: Hur sjutton kunde det gå så dåligt, hur fasiken kunde jag få exakt samma jäkla tid som förra gången? Med tanke på passet i förrgår som gick så himla bra trodde jag faktiskt att jag fått lite bättre kondis! Men icke sa nicke! :(

Är grymt besviken. Visst, det har säkert lite med matintag att göra också, men trodde ändå inte att det skulle gå så dåligt… usch.

Btw, lägger in bilderna här också förresten, kan vara kul att ha framöver.

Grymt stark :) lycka till!

Hej.

Hur springer du dina löp-pass… max hela vägen?
    Du kanske skulle vinna på att sänka farten något och
    springa lite längre något pass.

True Freak XXXL wrote:
    Grymt stark :) lycka till!

Stark? Haha eller hur :p Men tack i alla fall! :)

Eldhroka wrote:
    Hej.

Hur springer du dina löp-pass… max hela vägen?
    Du kanske skulle vinna på att sänka farten något och
    springa lite längre något pass.

Hej Eldis!

Jag springer faktiskt mestadels lite längre och lugnare pass. Kör väl ett tempopass på kortare distans typ en gång i veckan, resten lugnare och längre. Vet att variation är bra… Saken är den att jag verkar ha fått bättre uthållighet på längre distanser men på korta distanser var jag alltså precis lika dålig som förra gången Har visserligen bara gått någon vecka sedan förra gången men blev ändå besviken. Får se hur det blir nästa vecka…

2008-11-20

Lite styrka idag då, enbart rygg. Fan vad klen jag är nu alltså, det är helt sjukt. I marken har jag tappat närmare 30 kg! Jag har ju heller inga direkta förhoppningar om att få tillbaka styrkan så som jag äter och tränar nu men tanken är väl att bromsa upp styrke- och muskelförlusten lite i alla fall. Men lite pinsamt är det alltså :yikes: Undrar vart det slutar? Att jag knappt klarar lyfta stången? ;):D

2008-11-21

Jogging 40 min

Kommentar:
    Pallade inte med mer idag. Jag borde nog ta en vilodag snart men det är ju så förbannat jobbigt… så skjuter nog upp det ett tag till :)

Huppsan, har sprungit en del sista veckorna men inte orkat skriva upp det här. Struntsamma, senaste passet var idag. Sämre har det gått med styrketräningen, men körde igång lite smått igår igen :) Får bli ett pass imörrn också.

Var på fitnessfestivalen i helgen, riktigt kul! Ångrar att jag varken tog med kamera eller filmkamera, gästposörerna var riktigt bra :up: Fick nog lite extra motivation nu, fast samtidigt kände jag mig mest knäckt med tanke på hur långt efter man är

2008-12-10

Lite styrketräning idag då. Bänk, axlar, lite biceps och triceps samt mage. Inget konstigt. Kassa vikter givetvis ;)

Jogging imorgon.

2008-12-11

Jogging 2,5 km
    Promenad 3 km

Kommentar:
    Segt i början, trött i benen. Fick som alltid mjölksyra i den branta backen… men gick bättre mot slutet.

Får man fråga vad det var som fick dig bannad från kolozzeum först? Det var ett skämt om jag har förstått rätt men inlägget var raderat.. Blev bara nyfiken :P

samutown wrote:
    Får man fråga vad det var som fick dig bannad från kolozzeum först? Det var ett skämt om jag har förstått rätt men inlägget var raderat.. Blev bara nyfiken :P

Hehe det var en skitsak, förstår verkligen inte hur man kan bli bannad och få tre varningar (en varning ger 20%, jag fick 60%, 100% innebär banning för alltid) på en och samma gång för ett litet skämt. Det var ingen annan som fattade heller. Men men, det räcker att en moderator inte tycker om dig, då hittar han nog anledningar att banna dig överallt. Skall undvika att säga mer om händelsen för att göra det ännu värre, blir säkert bannad för alltid om jag skriver om det på ett annat forum :) Men jo, jag är fortfarande riktigt arg och irriterad.

2008-12-12

Jogging 2,5 km

Kommentar:
    Benen kändes slutkörda innan jag ens kommit ut från lägenheten :emo-thumb Men konstigt nog, när jag väl kommit iväg så kändes det ganska bra, och mot mitten/slutet otroligt bra. Var ganska förvånad, hade ställt in mig på att i princip tvinga mig igenom hela passet. Well, en positiv överaskning!

Imorgon måste det bli vila dock. Styrketräning på söndag skulle jag tro.

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 325 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.