Carros träningsdagbok

Home Forums Dagböcker Carros träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 325 total)
  • Author

För övrigt så funderar jag på att köra en diet snart. Är lite trött på alla trivselkilon som jag skulle klara mig bra utan… Men samtidigt vill jag ju inte bli klen :/ Nåja, om någon vet någon i Gbg som kan sånt här med dieter (ingen random dietist tack) så tipsa mig gärna. Hade varit skönt att kunna lämpa över lite ansvar på någon annan så man slapp ifrågasätta sig själv om det inte går som man tänkt (vilket har varit fallet för mig förut när jag försökt).

Reps-PB i böjen igen med 3×8 på 82,5 kg :)

Liten diet påbörjad.

längesen man var här inne o skrev, men kul att se att du kämpar på fotfarande!! grattis i efterskott på Böjarna, riktigt bra jobbat. KEEP ON THE HARD WÖRK

Lite knäböj (5×90 kg) + frontböj (5×65 kg)

[youtube=OuIUcgpskeM]

[youtube=WPGzMAFEWxI]

Nytt PB i knäböj med 102,5 kg. Den på 100 kg var för grund men det gör ju inget när 102,5 är OK :)

[youtube=JArj7Ahbz-8]

Jag var på väg att lägga tillbaka stången efter tredje reppen men ångrade mig då jag ville chansa på den fjärde, med utebliven framgång :D

[youtube=Gb_9N8rwdqw]

[youtube=Omq9LrqjY70]

Det börjar bli en filmdagbok detta :whistle:

[youtube=a_lxMVLtDg8]

keep it up och angående axlar, det är inget att oroa sig över.

Det är bara att nöta på med den träning som du redan gör, uppenbarligen så fungerar det bra för dig och alla människor har muskelgrupper som svarar olika bra på träningen. Det är bara så det är.

Själv så är jag oändligt mycket starkare i rygg/dragövningar än pressövningar och har alltid varit det oavsett hur jag lägger upp min träning.

mnsouth wrote:
    keep it up och angående axlar, det är inget att oroa sig över.

Det är bara att nöta på med den träning som du redan gör, uppenbarligen så fungerar det bra för dig och alla människor har muskelgrupper som svarar olika bra på träningen. Det är bara så det är.

Själv så är jag oändligt mycket starkare i rygg/dragövningar än pressövningar och har alltid varit det oavsett hur jag lägger upp min träning.

I guess so. Kör hantellyft till döden just nu hehe :)

Filmdagboken fortsätter :whistle:

[youtube=JhYhylZFOOA]

110105 – 70 stadiga pannor som vanligt

Blev sjuk vid jul och har precis börjat träna igen, äntligen :)

Bra med kött :)

Grymma ben :up:

Fidde_Mannen wrote:
    Bra med kött :)
    Gober wrote:
    Grymma ben :up:

Tack tack!

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 325 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.