Carros träningsdagbok

Home Forums Dagböcker Carros träningsdagbok

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 325 total)
  • Author

det var ett tag sen nu, men hur går det med axlarna? känner du att du fått in de nu?

mvh Strong

StronglGnome wrote:
    det var ett tag sen nu, men hur går det med axlarna? känner du att du fått in de nu?

mvh Strong

Nja jag vet inte, jag får kontakt i alla fall när jag kör mina hantellyft men jag ser dem fortfarande inte i spegeln… är smått irriterad på mina gener faktiskt.

[youtube=_598bBqWSyA&hd=1]

Jag behöver seriöst HJÄLP. Insåg nyss att min fysik inte har förbättrats ett jäkla dugg på ett helt år, och jag har inga som helst bortförklaringar till detta. Har tränat 4 ggr i veckan (precis gått upp till 5-6 nu) men enbart uppehåll för några förkylningar. Kör tungt i basövningarna och mer strikt/söker kontakt i komplementen.

VAD I HELSKOTTA GÖR JAG FÖR FEL?!?!?!

Bild 1: 2010-04-02
    Bild 2: 2011-02-12

Enda skillnaden jag ser är en snyggare frisyr.

Men alltså, det beror väl på vad du har velat uppnå med träningen? Jag vet inte hur ditt
    program ser ut eller vad du har för mål, men trodde du körde SL-inriktat för styrka?

Vill du växa får du börja titta på något mer åt byggarhållet. Och käka hyfsat rätt grejer såklart.

ligger du på samma vikt också?

Gettodachoppa wrote:
    Men alltså, det beror väl på vad du har velat uppnå med träningen? Jag vet inte hur ditt
    program ser ut eller vad du har för mål, men trodde du körde SL-inriktat för styrka?

Vill du växa får du börja titta på något mer åt byggarhållet. Och käka hyfsat rätt grejer såklart.

Jag har tränat mycket åt byggarhållet också faktiskt. Kört för styrka i marken och sedan kört ”byggaraktigt” i komplementen…

Classe wrote:
    ligger du på samma vikt också?

Ja, exakt samma…

Caroline S wrote:
    Ja, exakt samma…

Kan ju vara att du äter för lite då, utan kcal överskott bygger man ju inga muskler..

Classe wrote:
    Kan ju vara att du äter för lite då, utan kcal överskott bygger man ju inga muskler..

Det där kändes sådär att höra… även om det kanske är sant. Jag är redan halvfet och vill inte bli fetare. Kan jag lika gärna lägga ner styrketränandet då kanske?

Caroline S wrote:
    Det där kändes sådär att höra… även om det kanske är sant. Jag är redan halvfet och vill inte bli fetare. Kan jag lika gärna lägga ner styrketränandet då kanske?

Kör en liten deff då för att sedan ligga på ett litet överskott.:)

Jag är usel på att deffa. Har för dåligt tålamod! >_

[youtube=Zw_4V5WSwdQ]

Såg ju lätt ut! :up:

Såg verkligen lätt ut :) bra jobbat

*Babe* wrote:
    Såg ju lätt ut! :up:
    Cirius wrote:
    Såg verkligen lätt ut :) bra jobbat

Haha tack hörrni…

Jag är verkligen inte aktiv i den här journalen men här kommer lite bänk från idag!

[youtube=ouJAQG0ualA]

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 325 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.