- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 december, 2008 at 17:27 #233490Anonym anvandareMember
2008-12-27
Ett riktigt discopass idag :emo-thumb Axlar och mage samt ett par set biceps och triceps iaf. Kändes helt okej.
Glömde förresten att berätta om en lite smått pinsam sak igår :whistle: Kom på att jag glömt mitt pannband nere i skåne, och det måste jag verkligen ha när jag är ute och springer när det är såhär kallt. Attans också tänkte jag, var ju försent att åka och köpa igårkväll, och inte hade jag några extra. Men istället rotade jag fram en gammal knälinda jag hade, som jag virade runt huvudet och öronen och knöt fast där bak :p Jag måste sett ut som en förrymd sjukhuspatient… Som tur var så var det typ inget folk alls ute vid Sisjön igår, mötte bara en enda person. Och det är jag glad för
28 december, 2008 at 16:30 #233491Anonym anvandareMember2008-12-28
Jogging 5 km
Kommentar:
Kändes okej men det var jobbigt idag. Efter spurten på slutet var spykänslorna ganska påtagliga, så det var väl tur att jag inte hade nån mat i magen Men självklart vart det kul ändå!28 december, 2008 at 21:39 #233492Anonym anvandareMemberSatte igång med ”dieten” eller man kanske borde säga bantningen (jag har nog lite för bråttom) den 8 december Hade iofs gått ner några kg innan dess också men det var då jag började på allvar (fick inspiration på FF, eller snarare, insåg att jag måste göra något åt skiten :yikes:)
Första är från oktober och andra från ikväll. Jag kan i mitt liv inte förstå att det inte syns bättre skillnad när det skiljer 7 kg på bilderna. Jag skulle tippa på kanske 2 kg bara. Det gör mig frustrerad! Dessutom verkar jag bara bli liten och klen. Jag vill ju ha muskler Måste köra mer disco
29 december, 2008 at 16:04 #233493Anonym anvandareMember2008-12-29
Gymmet idag, blev rygg och mage. Klen som en sparris japp
29 december, 2008 at 17:08 #233494Anonym anvandareMemberDet är ju en klar skillnad mellan bilderna, starkt jobbat på den korta tiden.
29 december, 2008 at 17:32 #233495Anonym anvandareMemberlillpatrik wrote:Det är ju en klar skillnad mellan bilderna, starkt jobbat på den korta tiden.Tack, känns skönt att höra trots att jag inte riktigt ser det själv
29 december, 2008 at 17:33 #233496Anonym anvandareMemberTja!Du ser skitbra ut,och du har ett par stora armar!!
29 december, 2008 at 17:41 #233497Anonym anvandareMemberpriest__88 wrote:Tja!Du ser skitbra ut,och du har ett par stora armar!!Hoppsan, vilken rolig kommentar :p Tack då
29 december, 2008 at 17:46 #233498Anonym anvandareMember:up:
30 december, 2008 at 01:20 #233499Anonym anvandareMemberGuitarhero.. YEAH
31 december, 2008 at 16:44 #233500Anonym anvandareMember2008-12-31
Jogging 1 h 20 min
Kommentar:
Fasen vad jag misskötte mig igår. Åt alldeles fel och för mycket, fy fy Men efter regn kommer solsken, tog tillfället i akt och tog vara på energin från igår och körde ett lugnt och lite längre joggingpass idag. Riktigt mysigt, mycket folk uppe vid Sisjön som idag var helt istäckt. Kändes mycket bra! Blev en rejäl spurt på slutet.Kan nog vara bra att ha ätardagar ibland trots allt, att tillåta sig själv för att få lite ny energi att fortsätta. Inte bara fysiskt utan även psykiskt. Har känt mig som en zombie senaste tiden och det är väl inte det roligaste kanske. Men nu känns allt bra igen!
Borde nästan göra en nyårsraket av min våg och spränga den i luften. Jag får ett sånt förbannat kontrollbehov, väger mig typ 50 ggr per dag och det är ju inte alltid så smart. Blir säkert bättre sen när skolan börjar så man får annat att tänka på, men ändå.
Gott Nytt År på er allihop! [/b]
1 januari, 2009 at 13:48 #233501Anonym anvandareMemberGott nytt år på dig! Låt detta år bli året då målen nås och fyll det med PB.
2 januari, 2009 at 15:43 #233502Anonym anvandareMemberlillpatrik wrote:Gott nytt år på dig! Låt detta år bli året då målen nås och fyll det med PB.Tack detsamma!
2 januari, 2009 at 15:43 #233503Anonym anvandareMemberTyvärr så börjar det här året åt skogen när det gäller träningen. Än en gång så har jag blivit störtförkyld. Dessa förbannade förkylningar, var väl förkyld en 4-5 månader totalt förra året… Men fick ju vara relativt frisk nu i drygt tre månader så trodde kanske att det hade gått över men icke
Hoppas att det går över snabbare än förut i alla fall. Nu blir det till att vara utan träning ett tag… Jag har redan lite ångest och abstinens, för sjutton, det är ju mitt liv! 😥
Ja jag är bitter.
2 januari, 2009 at 17:02 #233504Anonym anvandareMemberVet hur det känns, har själv varit borta från gymmet ett par månader nu. Tär på psyket när man e beroende.
Om du är förkyld så ofta kan det vara en bra idé o kolla upp det hos läkaren. Kan ju vara brist på något. Krya på dig.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.