- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 januari, 2009 at 23:05 #233505Anonym anvandareMemberlillpatrik wrote:Vet hur det känns, har själv varit borta från gymmet ett par månader nu. Tär på psyket när man e beroende.
Om du är förkyld så ofta kan det vara en bra idé o kolla upp det hos läkaren. Kan ju vara brist på något. Krya på dig.
Ajdå är du också förkyld eller är det något annat?
Jo jag funderar på att gå till läkaren återigen. Var där för ett årsedan av samma anledning (förkylningarna har förföljt mig i ett par års tid nu) men då sade han bara att jag hade haft otur. Men då skall jag alltså ha haft otur i ytterligare ett års tid nu… :what:
5 januari, 2009 at 13:27 #233506Anonym anvandareMemberCaroline S wrote:Ajdå är du också förkyld eller är det något annat?Jo jag funderar på att gå till läkaren återigen. Var där för ett årsedan av samma anledning (förkylningarna har förföljt mig i ett par års tid nu) men då sade han bara att jag hade haft otur. Men då skall jag alltså ha haft otur i ytterligare ett års tid nu… :what:
Bland annat.
Låter som du i så fall har extrem otur. hoppas du blir frisk snart så du inte tappar träningssuget.
7 januari, 2009 at 20:01 #233507Anonym anvandareMember2009-01-07
Jogging 2,5 km
Kommentar:
Årets första pass, otroligt Är väl inte riktigt frisk än men har inte ont i halsen och jag tog det ganska lugnt.8 januari, 2009 at 16:55 #233508Anonym anvandareMember2009-01-08
Styrka idag, körde enbart rygg. Gick väl okej, förutom att jag fick lite näsblod men det är ju bara hardkår. Är väl inte helt 100 frisk än så är nog delvis därför men jag känner mig pigg i alla fall. Fick även lite cardio idag då jag sprungit runt på stan i ett par timmar :p
10 januari, 2009 at 16:47 #233509Anonym anvandareMember2009-01-10
Jogging 5 km
Kommentar:
Kändes helt okej.11 januari, 2009 at 12:34 #233510Anonym anvandareMemberHaha! Näsblod är hardcore ja
Hoppas du känner dej bättre snart! Ha en skön söndag11 januari, 2009 at 17:41 #233511Anonym anvandareMemberPixi wrote:Haha! Näsblod är hardcore ja
Hoppas du känner dej bättre snart! Ha en skön söndagHaha, ja jag försöker inbilla mig det i alla fall… man får ju försöka se positivt på saker och ting :p
Tack detsamma!
11 januari, 2009 at 17:43 #233512Anonym anvandareMember2009-01-11
Styrka idag, i princip mest bara axlar, sen lite biceps och triceps då. Har bestämt mig för att lägga mycket fokus på axlarna i år, då de är under all kritik. Körde dropset mot slutet, fyfan
13 januari, 2009 at 17:17 #233513Anonym anvandareMember2009-01-13
Jogging 10 km
Kommentar:
Det var ganska segt, särskilt efter 7,5 km, då ville kroppen lägga ner maskineriet. Men på något konstigt sätt kom kraften tillbaka ganska snabbt och kunde avsluta i ett ganska bra tempo för att vara jag.Förresten så har jag satt upp ett mål, och det är att springa till Stockholm innan 1 augusti. Missförstå mig inte nu, jag ska såklart inte göra det på en gång :p utan jag skall lägga ihop alla mina joggingpass from 1 januari i år och komma upp i 47 mil så småningom. Vi får se hur det går!
13 januari, 2009 at 18:36 #233514Anonym anvandareMemberHahaha! Det var ett ordentligt mål! Men det fixar du, lycka till!!
14 januari, 2009 at 16:18 #233515Anonym anvandareMemberPixi wrote:Hahaha! Det var ett ordentligt mål! Men det fixar du, lycka till!!Tack, jag skall iaf försöka Men jag får absolut inte bli sjuk under den här perioden för då blir det svårt som tusan…
14 januari, 2009 at 16:19 #233516Anonym anvandareMember2009-01-14
Gymmet idag, körde enbart mage och lite biceps. Blev väl ca 230 reps mage totalt i tre olika övningar. Dock kändes det inte riktigt som jag fick någon direkt kontakt, vilket stör mig. Men hoppas att det känns lite imorgon… Discobyggaren i Carro har vaknat iaf
18 januari, 2009 at 16:29 #233517Anonym anvandareMemberGlömt att skriva här på ett tag så här kommer de senaste dagarnas pass:
2009-01-15
Löpning 2,5 km
Kommentar:
Kändes riktigt jäkla bra idag mycket bättre än förra gången jag körde tempopass. Synd att jag glömde klockan bara. På vägen hem från skolan kände jag verkligen hur sugen jag var på att få komma ut och springa av mig all energi, riktigt skönt. Men jag måste pressa mig ännu hårdare i fortsättningen för jag var inte dödstrött när jag kom fram och det skall jag fasen vara. Så lite mer satsning från början nästa gång.
2009-01-16Gymmet igen, axlar och triceps. Körde dips med hjälpvikt för första gången sen stenåldern ungefär, kändes väldigt ovant och gjorde ont lite varstans, men jag minns att det var så i början innan man vänjer sig. Behövde ju inga satans hjälpvikter förut men nu behövde jag tydligen det :yikes: Blir att hårdträna det också framöver. Sen körde jag dropset på hantellyften, så jag hoppas det känns ordentligt i axlarna imorgon. Kändes lite halvkul när man droppat från 10 till 3 kg och knappt orkade lyfta dem Snacka om pump.
Nästa pass måste bli rygg eller ben, någon måtta får det ju vara med discon. Fast imorgon blir det nog en löprunda.
2009-01-17Löpning 5 km
Kommentar:
Kändes inte alls bra när jag gav mig av idag, var trött i både kroppen och huvudet. Hade egentligen tänkt mig 10 km idag med men insåg att det inte skulle funka, så körde på 5 km istället. Jag kunde faktiskt pressa mig riktigt bra på sista varvet, så jag är ändå ganska nöjd med mig själv
2009-01-18Gymmet idag, körde enbart rygg. Kändes väl helt okej…
1 januari, 2010 at 05:10 #233518Anonym anvandareMemberOkej nu tänkte jag väcka liv i den här lilla journalen igen. Ett år har snart gått sen jag slutade skriva och saker och ting blev definitivt inte som jag planerat :yikes:
Just nu ligger fokus på att få upp styrkan igen och skall börja på ett nytt litet schema på måndag som jag skrivit ihop själv. En form av stegringsschema där fokus ligger på böj, bänk och mark.
Om någon undrar varför jag skriver kl 5 på natten så är det för att jag jobbar natt och har tråkigt. Jippi!
1 januari, 2010 at 12:44 #233519Anonym anvandareMemberNytt år med nya tag på gymmet är gött att se.
Tävlar du i styrkelyft? eller är det mest för skojs skull du satsar på dessa övningar?
Lycka till! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.