Catis träningsjournal!Nu är det dax!

Home Forums Dagböcker Catis träningsjournal!Nu är det dax!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 175 total)
  • Author

Hej!

Catrine heter jag,men kallas för Cati.Har mest smygit mig runt här på BODY och kikat på alla vältränade flickor och pojkar!:D Men nu är det dax att visa mig lite jag med!

Gymträningen har varit med mig i 9 år nu,både mer och mindre seriöst.Men det är först nu som jag känner mig mogen för att tävla!Så ja,mitt största mål just nu är NOGP 2007.Kommer snart att ”joina” Team WARG Body fitness.Allt är såååååå spännande!!!:yahoo:

Börjar väl med de få stats jag har just nu.Självklart kommer jag att uppdatera senare…

Ålder: Född 12 April 1980

Längd: 165cm

Vikt: Var ett tag sen jag vägde mig nu men jag tippar på runt 67kg(jag är feeeet jag veeeeet!:( )

Återkommer med bilder senare…

Kram på er o träna HÅRT!

[img=http://i16.photobucket.com/albums/b43/cati_/jag/Untitled-1copy.jpg]

Välkommen! Kul att du har startat en journal.
    Roligt med tävlingsplaner! :nod

Släng upp lite bilder, ge järnet och ha kul! :emo-thumb

Lycka till nu :D

Smart av dej att starta en journal.
    Så nu vet du att man har ögonen på dej:p

Kul…då har du lite tid på dig nu fram till maj. Bara att köra på!:emo-thumb
    Lite bilder vore roligt! Lycka till!!:emo-thumb

Härligt en ny journal, kämpa på och lycka till! :emo-thumb

fet?!
    67 kg på 165 cm…
    det tycker inte jag är hemskt iaf…
    Du är välkommen till Warg teamet!
    Helena

VÄLKOMMEN!![/b] Teamet växer :P

Tack allihopa!:)

Jag längtar verkligen efter att komma i form!

Vilade idag pga nån slags 24-timmars-bacillusk:evil: .Blev väl så arg att den dog,hehe:D

Hursomhelst blir det bröst,axlar och triceps imorron.

Kram på er!:nod

Lägger in den här bilden på min rygg från i somras.Är lite fetare och har lite mer muskler nu.Fler nyare bilder kommer….:o

[img=http://i16.photobucket.com/albums/b43/cati_/jag/Kopia_av_DSCN2113_edited1.jpg]

Idag är det min fjärde deff-dag.Har legat på 1300-1600kcal/dag,beroende på eventuell vila samt hur hungrig jag är.
    Det känns bra än sålänge.Inte särskilt sugen eller hungrig på nånting(men ser såklart fram emot min ätardag på lördag..:P )
    Har redan tappat 1 kg sen måndags morgon,totalt alltså.Det mesta är säkert vatten och kolhydrater,men det är ändå en sporre!

Har varit jättetrött idag,men nu ska jag ändå gå ner till gymet och köra ett benpass samt MINST 20 min cardio.

Bra kämpat cati härligt att se at du fortfarande har andan uppe. Fortsätt kämpa och håll igång de positiva tankarna så får du se att det kommer att gå bra. :emo-thumb

ibbe82 wrote:
    Bra kämpat cati härligt att se at du fortfarande har andan uppe. Fortsätt kämpa och håll igång de positiva tankarna så får du se att det kommer att gå bra. :emo-thumb

Tack snälla!Det ska jag definitivt göra!:nod
    Har varit helt sjukt trött idag,och det kan inte hjälpas att jag känner mig något ”dämpad” pga det….Men jag ska kämpa vidare!!:bb: :)

Har inte skrivit ett dugg här på jättelänge.

Anledningen är att jag inte mått så bra.Har det lite jobbigt just nu.Och alla tankar på min vikt gör inte saken bättre.
    Trivs inte alls så som jag är just nu.Jag har försökt lägga upp ett par dieter med det har bara runnit ut i sanden.Tror att det beror på att jag inte litar så mkt på mig själv.Är rädd för att äta för lite faktiskt.Så istället äter jag för mkt o det blir bara helt fel.

Några tips på vad jag ska göra?Har sökt på några formler här på body,men känns inte som att det blivit rätt ändå.Vill veta hur mkt jag ska äta.Varken för mkt eller för lite,för att tappa fett.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 175 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.