Catis träningsjournal!Nu är det dax!

Home Forums Dagböcker Catis träningsjournal!Nu är det dax!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 175 total)
  • Author
    Anna Andersson wrote:
    Positiva tankar föder postiva handlingar!
    Du är på rätt väg som är MEDVETEN!

Anna

+ 1 stay strong now Cati du klarar detta .

Du har ju supersnygg kropp! Klart du inte ska ge upp!
    Vad kör du för ryggövningar? Önskar jag kunde bygga en sån rygg!

Mvh Tess.

Denicé wrote:
    Känner igen mig där med ätardagarna. Jag överäter nog ganska mkt, sen mår jag skitilla och har världens ångest. Går upp säkert 2kg. Veckan efter fortsätter träningen som vanligt och jag kommer ner dom 2 kilona för att sedan ha äterdag igen på helgen och gå upp dom igen!!!! Jag har insett att jag inte kan ät så mkt som jag gör…:o dock äter jag inte hela dagen som vissa gör. Jag äter typ godis å sånt på kvällen eller något ”bara”. Nästa vecka är det jag som sätter igång ordentligt igen! Jag blir så jäkla trött på mig själv!Kom igen nu Cati,vi kan också!!

Å vad skönt att veta att jag inte är ensam!!Tack!
    Jo,jag ska verkligen ta mig i kragen nu.Fr.o.m den här helgen ska jag se till att det verkligen bara blir EN ätardag samt begränsa den lite.Har inte heller jag tidigare suttit och ätit hela dagen lång,men det blir rätt mkt godis o mat..:o Så nu har jag tänkt att jag kanske mest unnar mig lyxen att slippa väga och mäta allt jag äter men ändå försöker äta ”bra”.Istället för mackor till frukost så blir det branflakes med minimjölk o div. frukt och sen vanlig mat.Framförallt skippa plockgodiset för jag är övertygad om att det är där det sitter…
    Klart vi också kan Denicé!!![/b]:aggresiv: :emo-thumb

Anna Andersson wrote:

Anna

SÅ SANT!!:up:
    Tack Anna!

Vanessa Frykman wrote:
    + 1 stay strong now Cati du klarar detta .

Tack!I will Vanessa!!:bb2:

Anna Andersson wrote:

Anna

Håll uppe den positiva trenden när du väl fångat den och se för guds skull till att ALDRIG, ALDRIG släppa taget!
    LYCKA TILL! /J.

Trancetess wrote:
    Du har ju supersnygg kropp! Klart du inte ska ge upp!
    Vad kör du för ryggövningar? Önskar jag kunde bygga en sån rygg!

Mvh Tess.

Tack så mycket!:o Vad glad jag blir!:)
    Jag kör mest vanliga latsdrag och rodd.Blir både maskin och cable.
    Det roliga är att det som en gång var mina svagaste punkter nu är mina starkaste(mja,rent utseendemässigt iaf.)rygg och axlar.:)

superberggren wrote:
    Håll uppe den positiva trenden när du väl fångat den och se för guds skull till att ALDRIG, ALDRIG släppa taget!
    LYCKA TILL! /J.

Ska aldrig släppa den!!För den är MIN nu:P For ever and ever…*moahahaha*

Tack superberggren!:emo-thumb

Har varit dålig på att skriva här på ett tag nu.

Nya tag!!:emo-thumb

Dock har jag tränat hårt som vanligt och kämpar med att tappa mitt fett!
    Det går långsamt,tyvärr,men det går åtminstone framåt så jag kan inte vara annat än nöjd egentligen…Försöker att inte jämföra mig för mkt med andra,alla är ju olika!Men svårt att inse det ibland…

Hursomhelst tog jag några mått i måndags.Höger arm,lår och vad,samt midja:

*Midja(smalaste stället ovanför naveln)68cm
    *Midja(rakt över naveln)71cm
    *Biceps(oflexad)28,5cm
    *Biceps(flexad)31cm
    *Lår(mitt på)51cm
    *Vad(mitt på)36cm

Det roliga är att det var flera år sedan jag hade ovan nämnda midjemått(om jag ens har haft de måtten någonsin)och det var under en period av självsvält(pga depr.)så det höll inte i sig särskilt länge.Är trots detta tyngre nu,men alltså smalare!:)

Det negativa med det hela är att jag känner mig stor och tjock ändå…:(

Men jag ger inte upp!!!![/b] :aggresiv:

Snygga kort, ser ju väldigt bra ut:up:

Exhale Freddan wrote:
    Snygga kort, ser ju väldigt bra ut:up:

Tack!

Var ett tag sen jag skrev här nu.Inte hunnit eller orkat med.Men skriver ner lite nya mått!

Midja(smalaste stället) 67cm(9 juni), 66cm(15juni)

Midja(rakt över naveln) 70cm(9juni), 69cm(15juni)

Så tappat fett har jag ju iallafall.Kommer med nya mått på lördag.Mätte midjan på skoj häromdan och måtten står kvar på det senaste,trots midsommarfirande och det är jättekul!Midjan är smalare än den någonsin varit under de senaste 10 åren!!:D

:emo-thumb Bra jobbat där Cati!! Ser hur bra ut som helst!!
    Kram,kram på dig gumman!!

cati wrote:
    Var ett tag sen jag skrev här nu.Inte hunnit eller orkat med.Men skriver ner lite nya mått!

Midja(smalaste stället) 67cm(9 juni), 66cm(15juni)

Midja(rakt över naveln) 70cm(9juni), 69cm(15juni)

Så tappat fett har jag ju iallafall.Kommer med nya mått på lördag.Mätte midjan på skoj häromdan och måtten står kvar på det senaste,trots midsommarfirande och det är jättekul!Midjan är smalare än den någonsin varit under de senaste 10 åren!!:D

Att mäta midjan tycker jag är verkligen det bästa sättet att se om träningen ger goda resultat och det gör det helt klart hos dig! :up:

Vet att tråden kanske är lite inaktiv, men tänkte slänga in en liten kommentar ändå :)

Ser riktigt bra ut! Du är ett perfekt exempel på en kvinnlig tränande individ. Kroppen ser kvinnlig ut, men även väldigt muskulös!

Hoppas att allt går bra! Kör på hårt!

MVH!

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 175 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.