Catis träningsjournal!Nu är det dax!

Home Forums Dagböcker Catis träningsjournal!Nu är det dax!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 175 total)
  • Author
    NetCurse wrote:
    Vet att tråden kanske är lite inaktiv, men tänkte slänga in en liten kommentar ändå :)

Ser riktigt bra ut! Du är ett perfekt exempel på en kvinnlig tränande individ. Kroppen ser kvinnlig ut, men även väldigt muskulös!

Hoppas att allt går bra! Kör på hårt!

MVH!

Hade inte sett att någon skrivit här nyligen. Blev jätteglad och peppad!! Tack så mycket!:)
    Blir ju tvungen att lägga upp en hyffsat ny bild,trots den usla kvalitén….Har inte photoshop just nu så det får bli som det blir.Lite ser man iallafall,hoppas jag. Är tagen 10/4 och väger kanske 55-57 kg. Tyvärr har jag lyckats gå upp ett par extra kilon sedan dess:frust: Brist på motivation bl.a bl.a….
    Men nu är jag igång igen och tänker tappa det lilla extra jag gått upp och lite till!!!!

ser grymt ut! har kollat igenom tråden och du har gjort väldigt fina framsteg kämpa på! detta kan bli riktigt bra/bättre!

Men hallå där Cati!!
    Va kul att se liv i den här journalen igen =) Du kanske inte känner igen mig…har ju bytt ”avatar-namn” :D

Formen ser ju GGGGGGGGRRRRRRRRRRRYYYM ut tjejen!!!

:up::up::up:

Blanca wrote:
    ser grymt ut! har kollat igenom tråden och du har gjort väldigt fina framsteg kämpa på! detta kan bli riktigt bra/bättre!

Tack!
    Fast det har ju tagit sin lilla tid….Känns som att de flesta här kommer i form på 10 veckor. För egen del har det tagit ett år:o Men skönt är det att äntligen vara i en form som jag trivs i!:)

Curly wrote:
    Men hallå där Cati!!
    Va kul att se liv i den här journalen igen =) Du kanske inte känner igen mig…har ju bytt ”avatar-namn” :D

Formen ser ju GGGGGGGGRRRRRRRRRRRYYYM ut tjejen!!!

:up::up::up:

Hallå där! Tackar! Du känns igen! =) Men ser på din avatar att det hänt en hel del grejer för dig med!!Visst är det skönt med resultat?!

Curly: Såg precis vid lite närmare inspektion att vi har samma tapeter hemma:p

Inspirerande resa att följa.
    Du har gjort stora förändringar tycker jag.
    Mycket bra arbete med ryggen speciellt!

WhiteNinja wrote:
    Inspirerande resa att följa.
    Du har gjort stora förändringar tycker jag.
    Mycket bra arbete med ryggen speciellt!

Tack! Ska ta lite nyare ryggbilder. Tror de som ligger uppe är ett år gamla.

cati wrote:
    Tack!
    Fast det har ju tagit sin lilla tid….Känns som att de flesta här kommer i form på 10 veckor. För egen del har det tagit ett år:o Men skönt är det att äntligen vara i en form som jag trivs i!:)

även om det har tatt längre tid så har du gjort det i en takt du behärskar och blir inte av med muskelmassa, kul att du är i en form du trivs i:)

cati wrote:
    Curly: Såg precis vid lite närmare inspektion att vi har samma tapeter hemma:p

Min syster och du, närmare bestämt:D De va hemma hos henne ja tvingade:|henne att ta kort på mig,heheheh!

Jag ber på förhand om ursäkt för ett off topic ganska kategoriskt och egentligen inte alls särskilt bra inlägg alls, men jag måste ändå påpeka att jag minsann har uppmärksammat något!

Det är lite kul när en vältränad tjej startar en journal, för det blir verkligen ett hönshus med kvinnliga medlemmar som man aldrig ser röken av annars. Dessa som alla vet att de finns men ingen riktigt har sett. Roligt att ni håller er till varandra haha, den slutna lilla östrogenmaffian. :ph34r:

Marcus Syvertsen wrote:
    Jag ber på förhand om ursäkt för ett off topic ganska kategoriskt och egentligen inte alls särskilt bra inlägg alls, men jag måste ändå påpeka att jag minsann har uppmärksammat något!

Det är lite kul när en vältränad tjej startar en journal, för det blir verkligen ett hönshus med kvinnliga medlemmar som man aldrig ser röken av annars. Dessa som alla vet att de finns men ingen riktigt har sett. Roligt att ni håller er till varandra haha, den slutna lilla östrogenmaffian. :ph34r:

Jag är inte helt säker på om jag förstår vad du menar….;)

Här är några bilder som jag tog med mobilen nyss.
    Midjan smalaste stället var 64cm imorse.
    Vikten ligger på ca 57,5 gissar jag,vet säkert imorgon:p

De är suddiga och jäkliga,men ändå….

snygg rygg bruttan:up:

Mycket tilltalande fysik! :)

Viewing 15 posts - 151 through 165 (of 175 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.