Catis träningsjournal!Nu är det dax!

Home Forums Dagböcker Catis träningsjournal!Nu är det dax!

• This topic is empty.
Viewing 10 posts - 166 through 175 (of 175 total)
  • Author

Tack så mycket curly och lovelysmile! Jag kämpar vidare med mitt kroppsfett.:happy:

Ser riktigt bra ut! Kör hårt! :emo-thumb

Riktig nice !!!

Håller med dom andra tjejerna…Ser bra ut, fortsätt kämpa….

:emo-thumb

hej hej,
    följer en del dagböcker här på forumet ska börja följa din som precis verkar ha dragit igång igen. Om du någonsin tvekar på att du fått resultat ska du ju dra fram bilderna du tagit tidigare jämföra dem med de du tagit nu, du hade snygg fysisk innan du började skriva, nu ser det riktigt bra ut! Vet inte hur tjejer reagerar på vikt i samband med träning, men håller med om den (curly tror jag) som sa att mått är ett bättre sätt att se förändring, bör ju kanske inte ens bli förvånad om du i perioder går upp i vikt då muskler väger mer än fett =).
    Har blivit ordenlig inspirerad av både dig och ett par andras dagböcker som jag läst och följer, hoppas att jag kan komma i närheten av de resultat du presterat under den tiden du skrivit dagbok. :up:

lindberg.evelina wrote:
    Ser riktigt bra ut! Kör hårt! :emo-thumb

Tack!Det gör jag!

Vanessa Frykman wrote:
    Riktig nice !!!
    ZuperZandra wrote:
    Håller med dom andra tjejerna…Ser bra ut, fortsätt kämpa….

:emo-thumb

Tack! Å vad jag blir pushad att fortsätta!

Esios wrote:
    hej hej,
    följer en del dagböcker här på forumet ska börja följa din som precis verkar ha dragit igång igen. Om du någonsin tvekar på att du fått resultat ska du ju dra fram bilderna du tagit tidigare jämföra dem med de du tagit nu, du hade snygg fysisk innan du började skriva, nu ser det riktigt bra ut! Vet inte hur tjejer reagerar på vikt i samband med träning, men håller med om den (curly tror jag) som sa att mått är ett bättre sätt att se förändring, bör ju kanske inte ens bli förvånad om du i perioder går upp i vikt då muskler väger mer än fett =).
    Har blivit ordenlig inspirerad av både dig och ett par andras dagböcker som jag läst och följer, hoppas att jag kan komma i närheten av de resultat du presterat under den tiden du skrivit dagbok. :up:

Tack så jättemycket för dina snälla ord!Har aldrig haft en tanke på att någon skulle kunna bli inspirerad av mig faktiskt:o
    Jag vet att muskler väger mer och försöker att ha det i tankarna när jag väger mig och ser att vikten står still eller t.o.m. gått upp lite…Är inne i en sån ”period” just nu. Trots att jag kör mkt kondition och går på min diet så verkar vikten inte vilja gå ner.Men tror att jag börjat lägga på mig lite muskler runt lår o rumpa, tack vare att jag lagt in två benpass istället för ett i veckan. Märks mest, ja dels på vikten, men även på hur jeansen sitter ( har inte mätt några mått ännu) Tajtare runt låren och rumpan.
    Tack än en gång och lycka till med din egen träning och dina mål!

Som du skriver, man behöver få höra gott och bli peppad.Allt blir så mycket lättare då.
    Ha en bra dag!:up:

ZuperZandra wrote:
    Som du skriver, man behöver få höra gott och bli peppad.Allt blir så mycket lättare då.
    Ha en bra dag!:up:

Precis! Det gör så himla mycket!:up:
    Ha en fortsatt bra dag du med!

cati wrote:

bra form and bra axlar:emo-thumb

cati wrote:
    Precis! Det gör så himla mycket!:up:
    Ha en fortsatt bra dag du med!

Nu ska jag bara slappa framför datan/tv, dotter sover så här är lugnt och skönt!

ha re!

Viewing 10 posts - 166 through 175 (of 175 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.