- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 januari, 2007 at 19:26 #765692Anonym anvandareMember
Ser bra ut..
Alla har sina dagar, även jag.
Det enda man ska göra är att ge sig f*n på att man ska klara det..
8 januari, 2007 at 20:36 #765693Anonym anvandareMemberabsolut inte fet. Tycker det ser bra ut.
släng upp lite vikter osv från dina pass, kul o se
Lycka till med dina mål.
27 april, 2007 at 13:49 #765694Anonym anvandareMemberJahapp….
Var ett tag sen jag skrev här..:oHar lagt ner tävlingsplanerna för tillfället,men satsar på en bra sommarform istället!
Har gått ner från ca68kg i december till dagens 61-62kg.
Det tråkiga är att ”nöjdheten” är som bortblåst…Jag känner mig lika stor o fet som jag gjorde i december,trots att jag kunnat gå ner en jeansstorlek.
Jag kör 4-5 styrkepass per vecka och i samband med det 30 min konditionsmaskin.Äter 1300kcal/dag i veckorna och äter ”gott” på helgerna.Men nu har det stått still på vågen i 2 veckor…Självklart tänker jag inte ge upp!!Inte en chans!!!:aggresiv:
Ska öka konditionen till 60min/pass istället och det kommer ge resultat.Men jag kan ändå inte låta bli att känna mig smått misslyckad just nu,när ingenting har hänt på vågen….Jag har mer muskler nu än jag någonsin haft och det är roligt såklart!Orkar köra fria dips och senast blev det 10+8+7 stycken,helt själv!Men det envisa fettet klamrar sig fast!Det ska BORT!KOmmer med lite bilder när jag fått färg…
Kram på er!
27 april, 2007 at 14:45 #765695Anonym anvandareMemberVisst tränar du på Fridhemsplan Cati? Har för mig att jag sett dig där…:ph34r:
27 april, 2007 at 15:06 #765696Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Visst tränar du på Fridhemsplan Cati? Har för mig att jag sett dig där…:ph34r:Jo det gör jag!Har sett dig men inte vågat säga hej…:o
Vad muskler du fått!Kollade ju din utveckling innan/under tävling.Mkt bra jobbat av dig!Lite avis på din form…
27 april, 2007 at 15:15 #765697Anonym anvandareMemberSka strax åka till gymet.Idag blir det ett bröst+triceps-pass.Borde kanske börja skriva ner vikt och set/reps på gymet för att sen kunna skriva ner det här,om det nu är till intresse för nån annan än jag själv.
Börjar bli dax att äta lite.Blir en portion dietpro.
27 april, 2007 at 17:42 #765698Anonym anvandareMemberklart vi är intresserade! Lycka till
27 april, 2007 at 22:40 #765699Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:klart vi är intresserade! Lycka tillTack Charlotte!
28 april, 2007 at 09:59 #765700Anonym anvandareMemberÄh, va fånigt…nästa gång hälsar jag på dig Men muskler? Jag vet inte riktigt om dom hänger med i utvecklingen men lite starkare har jag blivit i alla fall.
Du kämpar riktigt bra på gymmet och vågar ta i….som många tjejer inte riktigt gör[/b]….mm, jag har kikat på dig!! :ph34r: STARK tjej du :up:
Ses på gymmet!
cati wrote:Jo det gör jag!Har sett dig men inte vågat säga hej…:oVad muskler du fått!Kollade ju din utveckling innan/under tävling.Mkt bra jobbat av dig!Lite avis på din form…
28 april, 2007 at 20:26 #765701Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Äh, va fånigt…nästa gång hälsar jag på dig Men muskler? Jag vet inte riktigt om dom hänger med i utvecklingen men lite starkare har jag blivit i alla fall.Du kämpar riktigt bra på gymmet och vågar ta i….som många tjejer inte riktigt gör[/b]….mm, jag har kikat på dig!! :ph34r: STARK tjej du :up:
Ses på gymmet!
Gör gärna det!Så kanske jag vågar hälsa tillbaks oxå,haha!
Det är skönt att ta i.Liksom det som är vitsen med hela styrketräningen!
Roligt att det går framåt för dig!Själv har jag oxå lyckats bli lite starkare och det är roligt och motiverande
Har kikat lite på dig oxå och det syns att du fått mer muskler!28 april, 2007 at 20:32 #765702Anonym anvandareMemberVänta nu, fridhemsplan, var det kanske du som körde med en kille igår , körde bröst?
28 april, 2007 at 20:43 #765703Anonym anvandareMemberIgår blev det ett riktigt bra bröst&triceps-pass + 60min konditionsmaskin.
Oj vad trött jag var efteråt och HUNGRIG.En banan löste problemet lätt:)Idag har jag vilat och ätit på mcdonalds *mums* Och smågodis nu samt lite ostbågar…
Imorgon blir det antagligen axlar och vader samt 60min kondition.
Ska försöka skriva ned lite styrkestats från igår här,det jag minns iallafall….:p
Snedbänk 40kg 8+8+9
Snedbänk i cable(vet inte vad den kallas,men typ pecdec)Vet inte vikten exakt men 2 plattor på vardera sida och 8-12 reps och 3 set.
”bröst-drag”(Haha,vet inte vad den heter heller)Underifrån.2 viktplattor och 8-12 reps och 3 set.
Triceps med rep.Minns inte vikten,men stod 17 nånting…12 reps och 3 set.
Dips (fria) 7+6 reps.Brukar orka många fler men var slut efter tricepsövningen innan.
Mage.Benlyft 20 reps 2 set.
60min totalt fördelat på cykel,crosstrainer och stepmaskin.
Ska börja föra ”dagbok” på gymet så att jag vet alla vikter,reps och set exakt.
Kram på er o träna hårt!
28 april, 2007 at 20:48 #765704Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Vänta nu, fridhemsplan, var det kanske du som körde med en kille igår , körde bröst?Ja det stämmer bra det!
Hm,vem kan du ha varit?:unsure: Har du ändrat hårfärg sen din avatarbild?Var en mörkhårig tjej som körde och såg väldigt vältränad ut.Var det du?
28 april, 2007 at 21:07 #765705Anonym anvandareMembercati wrote:Ja det stämmer bra det!Hm,vem kan du ha varit?:unsure: Har du ändrat hårfärg sen din avatarbild?Var en mörkhårig tjej som körde och såg väldigt vältränad ut.Var det du?
Ja jag är numera mörkröd
Men vidare vältränad är jag inte haha… Körde axlar den dagen tror jag.. minnet är inte de bästaHaha, jag visste att jag kände igen dig från någonstans, så du får ursäkta om jag kollade lite alltför mycket :p
29 april, 2007 at 16:53 #765706Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Ja jag är numera mörkröd
Men vidare vältränad är jag inte haha… Körde axlar den dagen tror jag.. minnet är inte de bästaHaha, jag visste att jag kände igen dig från någonstans, så du får ursäkta om jag kollade lite alltför mycket :p
Joho,det är du visst!Jag såg nog!
Märkte inte att du tittade särskilt mkt,om du nu gjorde det,så det är ingen fara!:p
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.